تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دورزدن ورزش با توهم کمربند لاغری

  • کد خبر: ۸۱۵۹
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
دورزدن ورزش با توهم کمربند لاغری
کمربند‌های لاغری انواع و قیمت‌های مختلف دارند که مدام از رسانه‌های مختلف تبلیغ می‌شوند؛ اما آیا مکانیسم آن‌ها پشتوانه علمی دارد؟

آیا کمربند لاغری کارایی دارد؟
انواع مختلفی از کمربند‌های لاغری وجود دارد که عملکرد متفاوتی دارند. ازجمله این کمربند‌ها لرزاننده، حرارتی و ضربه‌زننده است که مکانیسم تقریبا مشابهی دارند و با ایجاد گرمای داخلی باعث ازدست‌رفتن آب بدن و چروکیده‌شدن سلول‌ها شده یا باعث تحرک چربی‌ها و جابه‌جایی آن‌ها می‌شوند. درواقع با بستن این کمربندها، چربی‌ها به‌صورت ظاهری و موقت کمی جمع می‌شوند، ولی هنوز در بدن هستند؛ درحالی‌که چربی برای ازبین‌رفتن باید سوخته شود. آ‌ن‌ها باعث می‌شوند تا بدن به میزان بیشتری عرق کند و آب بیشتری از بدن دفع شود؛ بنابراین با کم‌شدن آب بدن، وزن شما نیز کاهش می‌یابد. اما مایعی که هنگام تعریق از بدن خارج می‌شود، لزوما از ناحیه شکم و پهلو نیست. وقتی که شما کمربند را محکم ببندید، باعث فشرده‌شدن چربی‌ها می‌شوید. حتی اگر در روز‌های شروع کاهش وزن خود هستید، بستن کمربند لاغری باعث می‌شود ظرف مدت کوتاهی لاغرتر به نظر بیایید؛ اما خبر بد این است که وقتی از فشار بر روی این سلول‌های چربی کم می‌شود، سلول‌های چربی به‌تدریج به‌اندازه و شکل اولیه خود بازخواهند گشت.

عوارض کمربند لاغری چیست؟
هنگامی که برای مدتی طولانی از کمربند لاغری استفاده می‌کنید، باعث تحریک و التهاب پوست در منطقه می‌شود. عرق‌کردن و دمای بالای بدن می‌تواند باعث تحریک و قرمزی پوست شود و حتی می‌تواند باعث سوختگی پوست بدن نیز بشود. ازدست‌دادن آب بدن، هنگامی‌که زیاد موردتوجه نیست، می‌تواند در دیگرمسائل مربوط به سلامت ازجمله مشکلات کم‌آبی خفیف تا متوسط را ایجاد کند. نگرانی‌هایی وجود دارد که پوشیدن کمربند لاغری برای مدت طولانی می‌تواند باعث اشکال در هضم و سایر مشکلات داخلی شود. سریع‌ترین، بهترین و ماندگارترین روش برای لاغری و بهبود وضعیت بدن شما از طریق انجام تمرینات ورزشی و رعایت رژیم غذایی متعادل است. برای ازبین‌بردن چربی‌های اضافی بهتر است در هفته ۲۵۰ ساعت ورزش هوازی و استقامتی انجام دهید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->