جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

انتقاد از کمبود امنیت در بولوار امیریه

  • کد خبر: ۸۲۲۴
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۳
انتقاد از کمبود امنیت در بولوار امیریه
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

نیروی انتظامی
شهروند- لطفا برای امنیت بولوار امیریه فکری کنید، بیشتر مردم می‌ترسند سرشب‌ها از خانه بیرون بروند.
شهرستان
۰۹۲...۰۹۱۵ شما را به خدا، از مشکلات و کمبود‌های گلبهار گزارشی تهیه کنید. مردم اینجا زجر می‌کشند. صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
مخابرات
۸۴۰...۰۹۱۵ داخل خط ۲ مترو آنتن نمی‌دهد. اگر ممکن است این موضوع را پیگیری کنید.
قطارشهری
۱۷۲...۰۹۰۱ خانم‌ها لطفا در مترو جای آقایان ننشینید. ما مرد‌ها خسته از سرکار می‌آییم و مجبوریم تا مقصد بایستیم.
۶۵۰...۰۹۰۱ لطفا به رانندگان خط ۲ مترو بگویید کمی آهسته‌تر ترمز بگیرند. گاه چنان ترمز می‌گیرند که مسافران به انتهای واگن پرتاب می‌شوند.
۰۳۶...۰۹۱۵ کاش در مترو برای مردم فرهنگ سازی شود تا از سمت راست حرکت کنند. گاهی راه رو‌ها بسیار شلوغ و آشفته است.
شهرداری
شهروند- لطفا از بولوار امیریه، امیریه ۲.۹ گزارشی تهیه کنید. این خیابان نیاز به ترمیم آسفالت دارد. لطفا پیگیری شود.
سازمان فردوس‌ها
۷۱۵...۰۹۱۵ در بهشت رضا برای هفت هشت دقیقه مداحی ۷۰ هزارتومان پول طلب می‌کنند، از آن طرف مسئول دفن انعام می‌خواهد، مسئول شست وشو انعام می‌خواهد و... لطفا نظارت کنید.
بازار
شهروند- مدتی است نانوایی‌های دولتی حوالی بولوار جلال آل احمد روز‌هایی را غیر از روز‌های مجازشان تعطیل می‌کنند. دلیلش چیست؟
متفرقه
۳۷۶...۰۹۱۵ واقعا نمی‌دانم چه بگویم. اول از خودت گله می‌کنم شهرآرا که از رسانه‌های پرمخاطب هستی و همیشه یک ستون ثابت مردمی در شهرآرا چاپ می‌شود. بار‌ها و بار‌ها از مشکلات کارکنان سی ان جی برایتان گفته ایم، اما فقط یک مصاحبه با یکی از مدیران گرفتید و سر و ته ماجرا را جمع کردید. نمی‌دانم چرا هیچ کس کاری نمی‌کند، حقوق هایمان ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان کم شده است، کارکنان را تعدیل می‌کنند و بقیه نیرو‌ها باید جور کمبود نیرو را بکشند و به قول معروف جان بکنند. اعتراض هم که می‌کنیم می‌گویند: خوش آمدی!
شهرآرا: شهروند گرامی ضمن تشکر از توجه شما به اطلاع می‌رساند این موضوع اکنون در حال بررسی است و به زودی گزارشی دراین باره در روزنامه شهرآرا چاپ خواهد شد.
شهروند- شهرآرای عزیز از گزارش «مهریز» زباله خیز که ۳۰ مهر در صفحه ۲ روزنامه شهرآرا چاپ شد تشکر می‌کنیم. از اینکه همکاران شهرآرا برای پیگیری مسائل شهرک شهید رجایی، به ویژه خیابان شهید فولادی تلاش می‌کنند سپاسگزاریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->