جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

کوچ سریال سازان به شبکه نمایش خانگی

  • کد خبر: ۸۳۱۷
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳
کوچ سریال سازان به شبکه نمایش خانگی
نگاهی به سریال‌هایی که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش شوند
شکیبا افخمی‌راد| فضای بازتر شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون، نه‌تن‌ها این روز‌ها کارگردانان فعال در حوزه سریال‌سازی، بلکه کارگردانانی، چون مصطفی کیایی و هومن سیدی را که به‌عنوان کارگردانان سینمایی شناخته می‌شوند، به ورود در این حوزه ترغیب کرده‌است.
از همین رو درچندسال اخیر بازار ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی داغ بوده‌است. در روز‌های اخیر نیز با پایان سریال‌های «نهنگ آبی» و «هیولا»، سریال «مانکن» تنها مجموعه‌ای است که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، اما باتوجه به اینکه به‌تازگی مراحل پیش تولید و تولید سریال‌های جدیدی آغاز شده‌است، به‌زودی این سریال‌ها تنور رقابت را در این عرصه
داغ می‌کنند. در نوشتار پیش‌رو، به معرفی ۶ سریال مهمی که خود را برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌کنند، می‌پردازیم.

روایت «آقازاده» از مشهد
حامد عنقا و بهرنگ توفیقی که تا امروز برای تلویزیون سریال‌های مختلفی را ساخته‌اند، این روز‌ها مجموعه جدیدی با نام «آقازاده» را برای پخش در نمایش خانگی جلو دوربین برده‌اند. به‌گفته عنقا، «آقازاده» سریالی چالش برانگیز است و باعث بی‌خوابی عده‌ای از افراد می‌شود. عنقا که پیش از این حضور در شبکه نمایش خانگی را با نویسندگی فصل اول و دوم سریال «قلب یخی» تجربه کرده‌است، اعلام کرد «آقازاده» حال و هوایی همچون «قلب یخی» خواهد داشت. او همچنین گفته‌است بخش‌هایی از سریال در مشهد ضبط می‌شود. در این میان جنجالی‌ترین خبر در ارتباط با «آقازده» را باید احتمال حضور «کیوانچ تاتلیتوغ» بازیگر مشهور ترکیه‌ای دانست؛ بازیگری که با حضورش در سریال می‌تواند مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. لازم به ذکر است تا این لحظه حضور بازیگرانی، چون نیکی کریمی، امیرآقایی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، امین حیایی، جمشید هاشم‌پور و سینا مهراد در این فیلم قطعی شده‌است.

چالشی به نام «کرگدن»
«کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده یکی از سریال‌هایی است که در آستانه پخش قرار دارد و در روز‌های گذشته نیز از پوستر و تیزر آن رونمایی شده‌است. این سریال در ژانر اجتماعی ساخته شده و شعار آن «کرگدن، نه شکار می‌کند و نه شکار می‌شود!» است. اسدی‌زاده که ساخت فیلم‌های سینمایی «گس» و «شکاف» را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، برای اولین‌بار است که به حوزه کارگردانی سریال وارد می‌شود. به‌گفته او این سریال برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است، اما اثری متفاوت است و تاکنون مشابه آن را در این زمینه مشاهده نکرده‌ایم. این سریال روایتگر داستان ۵ جوان است که به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند، چالشی که از طرف یک باند مافیایی بزرگ طراحی شده‌است. در این سریال بازیگرانی، چون سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته‌آ پناهی‌ها، شراره دولت‌آبادی، مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کاظم سیاحی و الهام کردا به ایفای نقش می‌پردازند.

بیات و بهداد در «دل» یک سریال
منوچهر هادی بعد از پشت سر گذاشتن تجربه موفق سریال «عاشقانه»، مجموعه «دل» را برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده کرده‌است. این سریال همچون بیشتر آثار پیشین او مضمونی عاشقانه دارد. آثاری که از نظر منتقدان کیفیت چندانی ندارند، اما همیشه برای تماشاگران عام جذاب بوده‌اند. هادی به خوبی با بیان یک روایت ساده مخاطب را با خودش همراه می‌کند. از این‌رو می‌توان انتظار داشت «دل» نیز با اقبال مخاطبان روبه‌رو شود. حامد بهداد، بازیگر مشهدی که آخرین حضورش در شبکه نمایش خانگی به سریال «دندون طلا» برمی‌گردد و ساره بیات، دیگر بازیگر مشهدی که در آثار اخیر منوچهر هادی حضوری پررنگ داشته‌است، ۲ بازیگر این سریال هستند. در کنار آن‌ها سعید راد، بهرام افشاری، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، کوروش تهامی، مهراوه شریفی‌نیا و یکتا ناصر نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت. باصدور پروانه نمایش ۴ قسمت از سریال «دل»، انتظار می‌رود این سریال به‌زودی توزیع شود.

«قورباغه» با بازی نوید محمدزاده
بازار داغ شبکه نمایش خانگی، هومن سیدی را نیز مجاب کرده‌است تا سریالی برای عرضه در این حوزه تولید و کارگردانی کند. سریالی با نام «قورباغه» که گفته شده داستانی عجیب و بی‌بدیل دارد و قرار است با پروداکشن بسیار ویژه تولید شود و مانند سایر کار‌های سیدی، دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم کند. مهم‌ترین برگ‌برنده این سریال را باید نوید محمدزاده دانست. او با حضور در «قورباغه» اولین تجربه‌اش در شبکه نمایش خانگی و چهارمین همکاری‌اش با هومن سیدی را بعد از فیلم‌های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغز‌های کوچک زنگ‌زده» رقم زده‌است. در کنار محمدزاده بازیگرانی، چون صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی و نوید پورفرج نیز ایفای نقش خواهند کرد؛ بازیگرانی که همگی در سینما شناخته شده‌اند. فضای متفاوت فیلم‌های سیدی و حضور بازیگران سینمایی احتمالا یکی از آثار متفاوت شبکه نمایش خانگی را رقم خواهد زد. همچنین آن‌طور که اعلام شده سریال «قورباغه» بهار ۹۹ در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

سریالی در ژانر وحشت
سیروس مقدم که تجربه ساخت ۵ فصل از سریال محبوب «پایتخت» و همچنین سریال اجتماعی «نرگس» را در کارنامه دارد، برای ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی به‌سراغ ژانری متفاوت از ۲ مجموعه محبوبش رفته‌است. او سریال «خواب‌زده‌ها» را در ژانر وحشت ساخته‌است، ژانری که برای گروهی از مخاطبان همیشه جذاب بوده، اما در ایران هیچ‌وقت آن‌طور که باید به آن توجه نشده‌است. باتوجه به سابقه خوب مقدم در زمینه ساخت سریال، می‌توان امید داشت که سریال او راهی تازه در ساخت فیلم‌های ژانر وحشت باشد. گروه بازیگران این سریال را علیرضا شجاع‌نوری، مهدی سلطانی، لادن مستوفی، سام درخشانی، پریوش نظریه، احترام برومند، سیما بابایی، کوروش سلیمانی، فرید سجادحسینی و امیرعلی دانایی تشکیل می‌دهند. این سریال که در ۳ فصل برای شبکه نمایش خانگی ساخته خواهد شد، مراحل تولید فصل اولش را پشت سرگذاشته‌است و به‌گفته الهام غفوری، تهیه‌کننده آن، نحوه پخش آن در شبکه نمایش خانگی نیز در زمان مناسبی اعلام می‌شود.

هم‌بازی با فرزندان
مصطفی کیایی که از چهارشنبه این هفته فیلم جدیدش «مطرب» در سینما‌ها اکران می‌شود، به‌تازگی پروژه ساخت سریال «هم‌گناه» برای شبکه نمایش خانگی را کلید زده‌است، تا او نیز اولین تجربه‌اش در این زمینه را پشت سر بگذارد. کیایی گویی رگ خواب مخاطبانش را می‌شناسد و عموما فیلم‌هایش با اقبال روبه‌رو می‌شوند، از این‌رو می‌توان انتظار داشت که سریالش نیز از خط داستانی مشابه فیلم‌های او پیروی کند. او برای ساخت سریال «هم‌گناه» از گروه بازیگران شناخته شده‌ای بهره گرفته‌است. پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، رؤیا تیموریان و مسعود رایگان، همگی قرار است که در این سریال به ایفای نقش بپردازند. در این بین نکته مهم حضور پسر پرویز پرستویی و دختر رؤیا تیموریان در سریال است. بهروز پرستویی نقش جوانی‌های پدر و درنا مدنی نقش جوانی‌های مادرش را در این سریال بازی می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->