پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

"تا ثبت جهانی توس" تیم دانشگاه آزاد مازندران را شکست داد

  • کد خبر: ۸۴۹۶
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
دیدار تیم‌های کشتی آزاد "تا ثبت جهانی توس" و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران روز جمعه در مشهد با نتیجه مساوی پنج به پایان رسید و تیم "تا ثبت جهانی توس" با کسب امتیاز بیشتر پیروز مسابقه شد.
به گزارش شهرآرا نیوز، در آغاز هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تیم‌های "تا ثبت جهانی توس" و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به دیدار هم رفتند.

در این مسابقه در وزن‌های ۶۱، ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم محمد رمضان پور، امیر محمد یزدانی و مسعود کمروند از تیم دانشگاه آزاد مازندران، به ترتیب دانیال حجتی، امیر حسین مقصودی و مهدی یگانه جعفری از تیم "تا ثبت جهانی توس" را شکست دادند.

در وزن‌های ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم هم رضا اصغری و امین طاهری از تیم مهمان بر محمد نخودی و جعفر شمس ناتری از تیم میزبان غلبه کردند.

در وزن‌های ۵۷، ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم هم آرسن هاراتونیان، جبرئیل حسن اف و علیرضا کریمی از تیم "تا ثبت جهانی توس" به ترتیب علیرضا سرلک، علیرضا قاسمی و محمد زارعی را شکست دادند.

در وزن‌های ۹۲ و ۹۷ کیلو گرم نیز حسن یزدانی و اسماعیل نجاتیان از تیم "تا ثبت جهانی توس" بر حریفان خود از تیم دانشگاه آزاد مازندران غلبه کرده و حسین شهبازی و سجاد عزیزی را شکست دادند.

با توجه به اینکه هر کدام از تیم‌ها پنج پیروزی به دست آوردند نتیجه به امتیاز‌های مثبت کسب شده کشید که در این قسمت تیم "تا ثبت جهانی توس" با امتیاز ۲۱ بر ۱۷ بر حریف خود برتری یافت.

در این مسابقه تیم "تا ثبت جهانی توس" چهار بر یک از مهمان خود عقب افتاد، اما در پایان توانست جبران کند. دیشب هم این تیم موفق شد تیم رعد ستارگان ساری را با نتیجه هشت بر ۲ شکست دهد.

پیش از این دیدار نیز تیم‌های رعد ستارگان ساری و هیات کشتی خرم آباد به دیدار هم رفتند که در پایان تیم رعد ستارگان با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست داد.

در ادامه دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی، عصر امروز تیم "تا ثبت جهانی توس" با تیم هیات کشتی خرم آباد و تیم رعد ستارگان ساری با تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران دیدار خواهند کرد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->