نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تعطیلات نیم‌فصل با طعم شیرین ۱۱ گل

  • کد خبر: ۸۵۴۸
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰
تعطیلات نیم‌فصل با طعم شیرین ۱۱ گل
آخرین دیدار نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال با پیروزی پرگل خراسانی‌ها همراه شد
مژده رنگیان - دختران فوتسالیست تیم مشهد در آخرین بازی نیم‌فصل اول آتش‌بازی به پا کرده و با ۱۱ گل حریف تهرانی خود را بدرقه کردند.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با ۶ دیدار پیگیری شد که تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی براساس قرعه باید در خانه از تیم رهیاب‌گستر میزبانی می‌کرد. ازآنجاکه ورزش مشهد روز پرترافیک و شلوغی را در برگزاری رویداد‌ها پشت‌سر می‌گذاشت، به‌دلیل برگزاری لیگ برتر کشتی مردان در سالن بهشتی، فوتسالیست‌ها به سالن شهدای اتوبوس‌رانی مشهد در الهیه کوچ کردند و همین موضوع باعث شد تماشاچیان کمتری این بازی جذاب را از نزدیک شاهد باشند. با این حال حدود ۵۰ نفر این بازی را در سالن دنبال کردند که در بین این تماشاچیان، انسیه مافی‌نژاد کمک داور بین‌المللی فوتبال که در ۳ هفته گذشته به همراه تعداد زیادی از داوران دیگر از قضاوت محروم شده است و نیز مریم پورجعفریان داور فوتسال که به دلیل مادرشدن از دنیای قضاوت دور شده، حضور داشتند.
هفته قبل مشهدی‌ها خارج از خانه با ۷ گل شهروند ساری را شکست داده بودند و ازسوی‌دیگر روی آخرین بازی نیم‌فصل حساب ویژه‌ای باز کرده بودند تا بتوانند پیروزی پرگلی داشته باشند؛ اما حریف روبه‌روی آن‌ها ساده به نظر نمی‌آمد. رهیاب‌گستر هفته قبل تیم خوب نامی‌نو را متوقف کرده بود و بازی یک‌بر‌یک به پایان رسیده بود و ممکن بود چنین سرنوشتی در انتظار شاگردان شریف نیز باشد. رهیابی‌ها ۵ برد و ۵ باخت و یک تساوی در کارنامه داشتند و حریفان اصلی آن‌ها تیم‌های دختران کویر و نامی‌نو محسوب می‌شوند و برای ارتقا از رده هفتم خود به‌دنبال یک اشتباه از این حریفان بودند.

اسکوربرد از دسترس خارج شد
شریف بازی را با ترکیب اصلی خود شروع کرد؛ شیربیگی، غلامی، آرمات و محمدی. با چنین‌ترکیبی مشهدی‌ها به‌دنبال گل بودند که اتفاقا به هدفشان هم رسیدند و شیربیگی بازهم خیلی زود آغاز‌کننده این جشنواره گل بود. هفت‌هشت دقیقه از شروع بازی نگذشته است که یکی از شوت‌های بازیکنان با میز داور منشی برخورد می‌کند و از آن زمان تا پایان نیمه نخست، اسکوربرد سالن از دسترس خارج می‌شود. تعداد گل‌های تیم خراسان به ۶ می‌رسد؛ اما کلین‌شیت لطف‌آبادی به یک نیمه نمی‌کشد و یک گل از سوی قرمزپوشان رهیاب وارد دروازه می‌شود. تیم‌ها با نتیجه ۶ بر ۱ راهی رختکن می‌شوند.
اسکوربرد دوباره به بازی برمی‌گردد و هنوز ۳ دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته است که گل هفتم برای مشهد به ثمر می‌رسد. شریف در این بازی مدام دست به تغییر ترکیب می‌زند. به جز ترکیب موفق و گل‌زن تیمش، ترکیب دوم با حضور جوان‌تر‌ها به صورت متناوب وارد زمین می‌شود. در ادامه شیربیگی، آرمات و محمدی تیم هیئت فوتبال را با زدن ۹ گل جلو می‌اندازند؛ اما در مقابل در زمان‌هایی که ترکیب دوم وارد زمین می‌شود، حریف فرصت پیدا می‌کنداز اشتباهات بازیکنان کم تجربه میزبان استفاده کند و ۲ گل دیگر را وارد دروازه تیم مشهد می‌کند.

فرصت گل‌زنی در مقابل جوان‌تر‌ها
بازیکنان رهیاب با کمی بدشانسی و البته با عکس‌العمل‌های خوب لطف‌آبادی در دروازه مشهد، دستشان از رسیدن به گل‌های بیشتر خالی ماند و در سوی دیگر میدان، نسیمه غلامی، بازیکن ارزشمند خراسان، که در دفاع از دروازه تیمش نقش اساسی داشت، بار‌ها تلاشش برای گل‌زنی بی‌نتیجه ماند؛ اما درنهایت او توانست دهمین گل تیمش را به نام خود ثبت کند و گل پایانی شیربیگی نیز اختتامیه‌ای برای این جشنواره گل خانگی بود. شیربیگی با ۶ گلی که در این بازی به ثمر رساند، در پایان نیم‌فصل اول سی‌ویک‌گله شد و با اختلاف زیاد خانم‌گلی را از آنِ خود کرد و آن‌طور که پیش بینی می‌شود، تا پایان فصل نیز این لقب را همراه خود داشته باشد.

خوش‌حالم به جوان‌تر‌ها میدان دادیم
فاطمه شریف بعد از این پیروزی مقتدرانه در خانه تصریح کرد: خوشبختانه بازی خوبی را شاهد بودیم. هرچه ما به بازی سرعت دادیم، تیم حریف نتوانست سازمان‌دهی خوبی کند و به‌این‌ترتیب پیروز شدیم. امروز از جوان‌تر‌ها استفاده کردیم، هرچند باعث شد لحظاتی حریف خوب حمله کند و حتی گل بخوریم، اما به نظر من ارزشش را داشت؛ زیرا تجربه بازیکنان جوان بیشتر از قبل شد.
سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: بعد از استراحت یک‌هفته‌ای، تمرینات از سر گرفته می‌شود و اول آذرماه در خانه میزبان پویندگان فجر هستیم. دوباره ۶ بازی سخت را پیش‌رو داریم که باید برنامه‌ریزی دقیق و ویژه‌ای برای این بازی‌ها داشته باشیم تا هیچ امتیازی را در ادامه لیگ از دست ندهیم و بهترین جایگاه را به دست آوریم.
او همچنین خاطرنشان کرد: زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال بانوان ازسوی سازمان لیگ برتر فوتسال هم اعلام شده و ۱۷ تا ۲۹ آبان‌ماه تیم‌ها می‌توانند به جذب بازیکن اقدام کنند که احتمالا ۲ بازیکن مشهدی به جمع ما اضافه می‌شوند. بازیکن خوب غیربومی باقی نمانده که بخواهیم به تیم اضافه کنیم؛ مگر اینکه بازیکنی بخواهد در نیم‌فصل از تیمش جدا شود.
شریف با اشاره به تساوی ۲ تیم بالای جدول گفت: ما در رده چهارم باقی ماندیم، ولی مساوی خیلی به نفع ما شد؛ زیرا باعث می‌شود در نیم‌فصل دوم راحت‌تر به این تیم‌ها برسیم. ۴ تیم در پلی‌آف حضور دارند که الان برای این مرحله از رقابت‌ها جایگاه خوبی داریم.
مربی تیم ملی فوتسال بزرگ‌سالان درباره پیش‌بینی ادامه لیگ اظهار کرد: امتیازات تیم‌ها خیلی نزدیک هستند و به‌همین‌دلیل قطعا در نیم‌فصل دوم بازی‌های جذاب‌تری را خواهیم دید. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هماهنگ‌تر و بدون اشتباه در ادامه لیگ ظاهر شویم. چند تیم خوب دیگر هم در رده‌های بعدی قرار دارند که هرکدام می‌توانند یک تیم مدعی صعود به پلی‌آف باشند و به‌همین‌دلیل هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.
اما در دیگردیدار‌های این هفته، مهم‌ترین بازی به تقابل مس رفسنجان و ملی حفاری اختصاص داشت و نتیجه آن قرار بود قهرمان نیم‌فصل را مشخص کند؛ اما این دیدار با تساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید تا عنوان قهرمانی به تیم سایپا برسد که آخرین بازی را مقابل دختران کویر با پیروزی ۵ بر ۱ به پایان رسانده بود و به‌خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به مس به رده نخست صعود کرد. به‌این‌ترتیب تیم‌های سایپا تهران، مس رفسنجان، ملی حفاری و هیئت فوتبال خراسان رضوی، ۴ تیم برتر لیگ در پایان نیم‌فصل اول هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->