نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ایران - هنگ‌کنگ احتمالا در مشهد

  • کد خبر: ۸۵۵۰
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
ایران - هنگ‌کنگ احتمالا در مشهد
گزارشی از نشست خبری رئیس فدراسیون فوتبال که در مشهد برگزار شد
مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، درباره قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران دچار مشکلاتی شد و عدم پرداختی به این مربی از ابتدای قراردادش تا زمان فعلی، حتی موضوع را به درخواست برای فسخ قرارداد کشاند. هرچند موضوع درخواست ویلموتس برای فسخ قرارداد تأیید رسمی ازسوی او یا فدراسیون ایران را به‌دنبال نداشت و فقط تعدادی از رسانه‌های خارجی این موضوع را مطرح کردند. بااین‌حال غیبت ویلموتس در ایران در آستانه دیدار با عراق، نشان می‌داد که اختلافاتی دراین‌زمینه وجود دارد و موضوع عدم پرداخت دستمزد این مربی، باعث بروز مشکل شده است. البته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، که روزگذشته به مشهد سفر کرده بود، در یک نشست خبری با محوریت این موضوع حاضر شد و به سؤالات و ابهامات موجود دراین‌باره جواب داد.

ایران-هنگ‌کنگ احتمالا در مشهد
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در این نشست، خبر خوبی را برای فوتبال مشهد داشت و گفت: ارزیابی ما از هیئت فوتبال مشهد مثبت است. میزبانی‌های مشهد را داریم می‌بینیم و احتمالا بازی با هنگ‌کنگ در مقدماتی جام‌جهانی در مشهد برگزار شود. البته این موضوع قطعی نیست؛ چون باید با ای‌اف‌سی صحبت کنیم. وی ادامه داد: من امروز ورزشگاه را دیدم و واقعا پسندیدم. این ورزشگاه می‌تواند به‌جای ورزشگاه آزادی در عید مملو از جمعیت باشد.

تیم‌های برتر فوتسال دنیا به مشهد می‌آیند
وی در ادامه افزود: در فوتسال وضعیت خوبی داریم. لیگ خوبی هم داریم. تیم ملی در اردوست و یک دوره مسابقات چهارجانبه هم قرار است در مشهد با حضور ۳ تیم برتر دنیا و ایران در دی‌ماه برگزار کنیم. فکر می‌کنم اتفاق خوبی است که کمک می‌کند. فوتسال بانوان هم وضعیتش خوب است و امیدواریم بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان در آسیا دفاع کنیم و ان‌شاءا... این اتفاق خواهد افتاد. تمام اردو‌هایی که در برنامه‌های فدراسیون فوتبال وجود داشته، برگزار شده است؛ یعنی کمبود درآمد‌ها باعث نشده که اردو‌های فدراسیون لغو شود.

ویلموتس سرمربی ماست، پولش هم پرداخت شد
رئیس فدراسیون درباره موضوعات حول تیم ملی بزرگ‌سالان و مشکلاتی که برای مارک ویلموتس پیش آمده است هم گفت: سرمربی تیم ملی ما آقای مارک ویلموتس است و ایشان می‌آید و هیچ مشکلی نیست. فهرست بازیکنان تیم ملی را هم نهایتا تا عصر فردا (امروز) اعلام می‌کنیم و یکشنبه هم اردوی تیم ملی با مربیگری آقای ویلموتس آغاز می‌شود. تاج درباره نحوه پرداخت بدهی ویلموتس نیز افزود: اگر بخواهم روند را بگویم، اخبار منتشرشده اخبار درستی است. ما به آقای ویلموتس تا امروز (جمعه) پول نداده بودیم؛ یعنی نتوانسته بودیم بدهیم. پولی تهیه شده و با کمک وزارت ورزش و جوانان موفق شدیم به امارات منتقل کنیم. باوجود اینکه تا هفت‌هشت روز نتوانستیم پول را به حساب ایشان بریزیم، آن را به ترکیه منتقل کردیم و امروز (جمعه) به خزانه‌دار ما در آنجا رسیده است. خود آقای ویلموتس هم الان در ترکیه است و توانستیم پول را به حساب ایشان بنشانیم؛ چون وقتی مبادله اسناد می‌شود، باید پول به حساب نشانده شود. خدا را شکر این اتفاق افتاده و ازاین‌جهت مشکلی وجود ندارد. ما فکر می‌کنیم که اتفاق خوبی افتاده است. مناسبات بانکی و مالی‌مان به خاطر تحریم‌های یک‌طرفه آمریکا، مشکلاتی دارد. حوزه ورزش باید خالی از سیاست باشد؛ اما متأسفانه همه تحریم‌ها گریبان فوتبال ما را گرفته است. این پولی هم که به آقای ویلموتس می‌دهیم، هنوز آن پولی نیست که از فیفا طلبکاریم؛ یعنی نتوانستیم یک سنت از آن پول را تا الان تحویل بگیریم. این به‌خاطر تحریم یک‌طرفه و ظالمانه‌ای است که ایجاد شده است. مهدی تاج در ادامه نسبت به صحبت‌های مطرح‌شده درباره سفر اینفانتینو به ایران نیز واکنش نشان داد و گفت: راجع به ورود بانوان، ما به فیفا نامه زده‌ایم و هیچ مذاکره غیرشفافی بین ما و فیفا صورت نگرفته است. هر مذاکره‌ای بوده، یا به‌وسیله نامه یا ایمیل بوده است؛ مثل همین نامه‌ای که اخیرا منتشر شد. از فدراسیون فوتبال تشکر کردند برای بازی کامبوج. تاج سپس به این موضوع اشاره کرد که علاقه فیفا به حضور زنان در ورزشگاه‌ها در مسابقات لیگ است. او گفت: ایشان درخواست داشتند که مسیر لیگ را هم برای حضور زنان هموار کنیم که ما پاسخ دادیم که شرایط لیگ با بازی‌های ملی فرق دارد. همه می‌دانند شرایط در لیگ چگونه است. باید شرایطی را فراهم کنیم. هیئتی هم می‌آید و ما در ایران با آن‌ها مذاکره خواهیم کرد. رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان همچنین تأکید کرد هیچ پشت‌پرده‌ای دراین‌زمینه وجود ندارد. او گفت: هر مذاکره‌ای را به‌صورت شفاف شرح می‌دهیم و مذاکره دیگری بین دستگاه‌ها صورت نگرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->