حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ایران با سلیقه ویلموتس

  • کد خبر: ۸۶۲۰
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰
ایران با سلیقه ویلموتس
ریز و درشت فهرست جدید سرمربی تیم ملی برای بازی با عراق
اسامی ۲۳ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برای چهارمین دیدار مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های۲۰۲۳ آسیا مقابل عراق در حالی از سوی سر مربی تیم ملی اعلام شد که مطابق معمول چند جای خالی مهم هم داشت. علیرضا بیرانوند، محمدرشید مظاهری، پیام نیازمند، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، محمد نادری، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، علی کریمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، وحید امیری، کریم انصاری‌فرد، علی قلی‌زاده، محمد محبی، کاوه رضایی، سردار آزمون و مهدی طارمی بازیکنان دعوت شده از سوی مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستند. کسی که البته خودش هنوز وضعیت پایداری ندارد و گفته می‌شود به‌خاطر پرداخت نشدن مطالباتش ازسوی فدراسیون به‌دنبال فسخ قرارداد ش است. این همه در حالی است که مهدی تاج اطمینان داده قسط اول مطالبات ویلموتس امروز و فردا پرداخت می‌شود و او در کنار تیم ملی باقی خواهد ماند.

تازه‌وارد‌های ویلموتس
کاوه رضایی و علی قلی‌زاده، بازیکنان شارلوای بلژیک، برای اولین‌بار ازسوی مارک ویلموتس به تیم ملی فراخوانده شدند تا شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی در دیدار با عراق را داشته باشند. بازگشت وریا غفوری به فهرست مدافعان تیم ملی در حالی رخ داده است که مرتضی منصوری، بازیکن سپاهان، در این پست با قلم قرمز ویلموتس مواجه شده است. سیاوش یزدانی، مدافع وسط استقلال، نیز بعد از اتمام مصدومیت، مجددا به تیم ملی دعوت شده است.

خط‌خورده‌های بزرگ
امید نورافکن به اردوی قبلی تیم ملی بزرگ‌سالان توسط ویلموتس دعوت شد و از اردوی امید به تمرینات تیم ملی بزرگ‌سالان اضافه شد؛ اما این‌بار نام وی در بین اسامی مدعوین به تیم ملی بزرگ‌سالان دیده نمی‌شود. ازآنجا‌که استیلی چند روز پیش اعلام کرد از ویلموتس خواسته است تا بازیکنان تیم امید را به تیم ملی بزرگ‌سالان دعوت نکند، به‌همین‌علت نورافکن به اردوی تیم ویلموتس دعوت نشده تا تیم ملی امید را در این اردو همراهی کند. اشکان دژاگه، هافبک تراکتور تبریز، که به‌دلیل مصدومیت بازی با کامبوج و بحرین را از دست داد و در بازی‌های تراکتور هم نیمکت‌نشین بود، این‌بار از حضور در فهرست تیم ملی جا ماند. یکی از نکات تیم ملی، غیبت مهرداد محمدی، هافبک تیم آوس پرتغال، است که در بازی با کامبوج و بحرین برای تیم ملی به میدان رفت. سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش و بازیکن ثابت تیم ملی در دوره کارلوس کی‌روش، نیز همچنان در بین نفرات دعوت‌شده نیست؛ درست مثل علیرضا جهانبخش که بعد از حضور همیشگی در تیم ملی بازهم در جمع نفرات ویلموتس حضور ندارد. مهدی ترابی نیز که عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته، همانند اردوی قبل به تیم ملی فراخوانده نشده است. ترابی که اکنون در بهترین فرم بدنی و تکنیکی خود قرار دارد و در فصل جاری مهره تأثیرگذار پرسپولیس بوده، با ۳ گل و ۳ پاس گل و گرفتن یک پنالتی نقش انکارناپذیری در کسب نتایج این فصل شاگردان گابریل کالدرون داشته است و مطمئنا غیبت او می‌تواند با معمای بزرگی همراه باشد.
از تیم آبی‌پوش پایتخت، جای خالی فرشید اسماعیلی و سیدحسین حسینی دیده می‌شود. سیدحسین در هفته‌های اخیر و به‌ویژه در بازی با تراکتور درخشش شایان‌توجهی داشت و فرشید اسماعیلی نیز یکی از بهترین‌های استقلال است. همچنین سعید آقایی، دفاع چپ سپاهان، به اوج برگشته و با توجه به سابقه او در تیم ملی، می‌شد انتظار حضور او در اردو را داشت.

بیشترین خروجی فهرست به نام سپاهان
پرسپولیس در فهرست جدید مارک ویلموتس همچنان ۵ بازیکن (علیرضا بیرانوند، وحید امیری، احمد نوراللهی، محمد نادری و حسین کنعانی‌زادگان) در تیم ملی دارد و بیشترین ملی‌پوش را در میان تیم‌های لیگ‌برتری داراست. استقلال تهران و تراکتور تبریز نیز هر کدام ۳ بازیکن در تیم ملی دارند تا شانس خود را برای حضور در دیدار مقابل عراق آزمایش کنند. سپاهان نیز با خروج امید نورافکن و مرتضی منصوری، تنها پیام نیازمند و محمد محبی را در فهرست نهایی در اختیار دارد.

شاگردان ویلموتس سه‌شنبه در «امان»
کاروان تیم ملی برای رویارویی با عراق در حساس‌ترین بازی مقدماتی جام‌جهانی روز سه‌شنبه راهی اردن می‌شود. تظاهرات رخ‌داده در شهر‌های مختلف عراق باعث شد تا فیفا میزبانی عراق را به حالت تعلیق درآورد و رویارویی این تیم با ایران و بحرین را به کشور ثالث بسپارد. ازهمین‌رو فدراسیون عراق تصمیم گرفت بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه مرکزی شهر «امان» در کشور اردن برگزار کند. پیرو این تغییر مکان بازی برنامه تیم ملی نیز دستخوش تغییراتی شد؛ تاجایی‌که بنا به اعلام فدراسیون فوتبال، کاروان تیم ملی بعد از ۲ جلسه تمرین آماده‌سازی در کمپ تیم‌های ملی، عصر روز سه‌شنبه راهی امان، پایتخت اردن می‌شود تا آخرین جلسه تمرینی خود پیش از رویارویی ۲۳ آبان با عراق را چهارشنبه در ورزشگاه این شهر برگزار کند. این سفر درحالی برنامه‌ریزی شده است که کاروان تیم ملی عراق شب گذشته راهی امان، پایتخت اردن، شد تا زمان بیشتری را در این شهر حضور داشته باشد و با شرایط میزبانی بیشتر آشنا شود. حریف تیم ملی اردوی آماده‌سازی خود را از جمعه در شهر اربیل با نفرات داخلی استارت زد و قرار است لژیونر‌های این تیم امروز خود را به امان برسانند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->