آنونس رسمی فیلم «مست عشق» رونمایی شد + فیلم تصویرسازی دیجیتال حسن روح‌الامین برای شعر رهبر معظم انقلاب + عکس مجموعه ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

استقبال تهرانی‌ها از «ضدضربه»

  • کد خبر: ۸۷۴۰
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵
استقبال تهرانی‌ها از «ضدضربه»
نماینده مشهد در میان آثار برتر از نگاه تماشاگران در سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران
نگار راد| سی‌وششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۸ آبان آغاز به کار کرده‌است. جشنواره‌ای که از آن به‌عنوان مهم‌ترین رویداد فیلم‌های کوتاه کشور یاد می‌شود. با پایان روز اول این دوره از جشنواره، انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) که مسئولیت انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برعهده دارد، پنج فیلم برتر از نگاه تماشاگران را معرفی کرده است.
درمیان نام‌هایی که این انجمن بدون اولویت اعلام کرده است، نام فیلم کوتاه داستانی «ضدضربه» یکی از نمایندگان مشهد، به کارگردانی عادل تبریزی، نیز دیده می‌شود. فیلم کوتاه مستند «آشو» و فیلم‌های کوتاه داستانی «اجباری»، «حلق‌آویز» و «نفر سوم»، چهار فیلم دیگری هستند که با اقبال مخاطبان روبه‌رو شده‌اند. لازم به ذکر است مشهد در این دوره از جشنواره علاوه‌بر «ضدضربه» دو نماینده دیگر هم دارد. «شوفر» به کارگردانی رضا نجاتی و «فیلمرغ» به کارگردانی امیرمسعود سهیلی که قرار است درکنار «ضدضربه» در بخش داستانی این جشنواره با ۶۵اثر دیگر به رقابت بپردازد.
به گفته سیدوحید حسینی، سرپرست انجمن سینمای جوان مشهد، از این سه اثر دو فیلم «فیلمرغ» و «ضدضربه» از تولیدات انجمن سینمای جوان مشهد هستند: «این انجمن امسال ۱۴ اثر را برای شرکت در جشنواره فرستاده که ۳ اثر تولید خود انجمن بوده و سایر کار‌ها با همکاری انجمن تولید شده است.»
سی وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲۴آبان در پردیس سینماگالری ملت ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->