«ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

سکانس وحشت در تالار لوکس

  • کد خبر: ۸۸۳۱
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲
سکانس وحشت در تالار لوکس
مشکلات بهداشتی گسترده در یکی از تالارهای مشهد منجر به پلمب این مکان شد
مهدی قرآنی - چندی پیش گزارش‌هایی مردمی درباره تخلفات صنفی یکی از تالار‌های خیابان فرهاد مشهد به تعزیرات اعلام شد و با دستور حمید رضا کریم، مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، شعبه گشت سیار این سازمان به ریاست قاضی جلیلی سر خطِ پیگیری‌های این پرونده قرار گرفت.
گزارش مردمی از طبخ مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در این تالار نسبتا معروف حکایت داشت، از همین رو تیم بررسی کننده با هدایت قاضی جلیلی وارد عمل شدند و این ملک تجاری را مورد بازرسی و بررسی قرار دادند.
تاریکی و بوی بد فضای آشپزخانه، این تالار پذیرایی را به سکانسی از فیلم‌های وحشت تبدیل کرده بود. همه چیز بوی تعفن می‌داد. از ظاهر چرخ گوشت پیدا بود که چند هفته‌ای است تمیز نشده و گوشت‌ها و پرت‌های باقی مانده در داخلش کپک زده بود.
یک سطل پر از آب بود که چند مرغ برای تازه ماندن داخل آن غوطه ور بودند در کنار یخچالی که چند ماهی می‌شد کسی سراغش را نگرفته بود و چرک از سر و رویش می‌بارید. از ظاهر خیس خورده مرغ‌ها هم پیدا بود که چند روزی داخل این سطل رها شده اند تا شاید مجلسی بخورد و تکلیف آن‌ها هم معلوم شود که ماندنی هستند یا پختنی.

از این غذا به فرزندم نمی‌دهم
مالک و صاحب این تالار پذیرایی که هیچ دفاعی برای مشکلات بهداشتی موجود در مجموعه اش نداشت و در ابتدا نظاره گر این جریان بود در واکنش به سؤال یکی از عوامل رسیدگی کننده مبنی بر اینکه آیا این غذا را پس از طبخ به فرزند خودت هم می‌دهی؟ سری تکان داد و بیان کرد: «خیر، این کار را انجام نخواهم داد»
با مشهود بودن تخلف این تالار رستوران، موضوع به جانشین دادسرای انقلاب مرکز استان خراسان رضوی اعلام و با دستور قاضی دشتی فدکی این ملک متخلف مهر و موم و پرونده تخلف مالک نیز تشکیل شد.

استفاده از رنگ تقلبی و قاچاق در غذا
مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی در تشریح دیگر ابعاد این پرونده در مصاحبه با شهرآرا اعلام کرد که برای مالک و صاحب این تالار پذیرایی متخلف پرونده‌ای در شعبه گشت سیار تعزیرات تشکیل شده و موضوع این تخلف تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.
به گفته حمید رضا کریم در محل آشپزخانه این تالار پذیرایی متخلف مقادیری گوشت مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته و مقداری غذای فاسد شده به همراه رنگ‌های غیر مجاز و قاچاق غذایی که به عنوان رنگ زعفران استفاده می‌شد به دست آمد که در همان محل معدوم سازی شدند. این مقام مسئول به بازدید تیم گشتی شعبه سیار این سازمان از یک تالار پذیرایی دیگر در خیابان فرهاد اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش مردمی درباره این واحد تجاری و بازدید تیم رسیدگی کننده، تخلفی در این واحد صنفی مشاهده نشد، با این حال تذکرات لازم به مالک و صاحب این تالار پذیرایی نیز داده شد.
کریم در ادامه با اشاره به نظارت دقیق و بررسی‌های مجدانه سازمان تعزیرات حکومتی از واحد‌های صنفی در سطح استان، تأکید کرد: متخلفان بدانند که شعبه گشت سیار تعزیرات حکومتی با همکاری دیگر سازمان‌های مربوط مرتب بر بازار و واحد‌های صنفی نظارت خواهد داشت و چنانچه تخلفی به این سازمان اعلام و یا محرز شود با فرد خاطی در چهارچوب قانون و بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد
شد. مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: گران فروشی، کم فروشی و احتکار از جمله تخلفات صنفی است که این سازمان با دستور و حمایت دستگاه قضایی مجدانه آن را بررسی و مورد پیگیری قرار می‌دهد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->