نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

پاداش من شادی مردم است

  • کد خبر: ۸۸۴۳
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸
پاداش من شادی مردم است
حسینی: قهرمانی تیم فوتبال ساحلی با حضور برزیل دلچسب‌تر می‌شد
پیمان حسینی، گلر شماره‌یک تیم فوتبال‌ساحلی کشورمان، بازهم در جام بین‌قاره‌ای درخشان ظاهر شد. دروازه‌بان لژیونر فوتبال ساحلی کشورمان که در ۲ بازی ماقبل فینال کشورمان، در ضربات پنالتی درخشان ظاهر شده بود، بعد از بازگشت این تیم به کشورمان درباره مسائل مختلف پیرامون این تیم صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

فشار مسابقات باعث مصدومیت بازیکنان شد
حسینی درباره عملکرد این تیم در تورنمنت‌های جام بین‌قاره‌ای و بازی‌های جهانی ساحلی که با قهرمانی و مدال برنز همراه بود، گفت: خدا را شکر در این ۲ تورنمنت نتایج خوبی گرفتیم؛ ۲ تورنمنتی که در سطح جهان معتبر هستند و در کنار جام‌جهانی از مهم‌ترین تورنمنت‌های فوتبال ساحلی محسوب می‌شوند. وی افزود: خوشبختانه در هر دو تورنمنت توانستیم عنوان بگیریم و فقط مقداری فشردگی بازی‌ها و این ۲ تورنمنت زیاد بود و به تیم ما فشار آمد. ازآنجاکه در فوتبال ساحلی هر روز بازی برگزار می‌شود، این مسئله یک مقدار روی مصدومیت‌ها تأثیر گذاشت و بازیکنان ما زیاد دچار آسیب‌دیدگی شدند. ما دوسه تورنمنت را پشت‌سر هم برگزار کردیم و همین مسئله فشار روی تیم ما را بیشتر کرده بود. بااین‌حال خوشبختانه ما در جام بین‌قاره‌ای امارات سابقه خوبی داریم. جا دارد از ایرانی‌های مقیم امارات هم تشکر کنم که همیشه ما را حمایت کردند و فضایی را در ورزشگاه ایجاد کرده بودند که فکر می‌کردیم در ایران بازی می‌کنیم. فوتبال ساحلی ایران بازهم به جایگاه اصلی‌اش بازمی‌گردد.

اگر برزیل بود این قهرمانی پررنگ‌تر می‌شد
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی در واکنش به این مسئله که شاید ساحلی‌بازان دوست داشتند در حضور برزیل قهرمانی جام بین‌قاره‌ای را بالای سر ببرند و غیبت این تیم چقدر تأثیرگذار بوده است، گفت: قطعا اگر برزیل در این جام بود، جام بین‌قاره‌ای پررنگ‌تر می‌شد. برزیل در فوتبال ساحلی حرف اول را در دنیا می‌زند، اما، چون جام‌جهانی پاراگوئه فاصله کمی با این تورنمنت داشت، آن‌ها شرکت نکردند. حسینی ادامه داد: در جام بین‌قاره‌ای بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا و بهترین‌ها حضور دارند و امیدواریم برای سال آینده برزیلی‌ها با تمام قدرت بیایند و ما هم با تمام قدرت حاضر شویم که قهرمانی با حضور برزیل دلچسب‌تر می‌شود. در همین شرایط هم بچه‌ها کار بزرگی را انجام دادند و با ۵ بازی و ۵ پیروزی قهرمان شدیم که اتفاق قشنگ و خوبی بود و بازتاب خوبی هم بین مردم داشت.

حسرت جام‌جهانی را می‌خوریم
وی درباره اینکه به نظر می‌رسد حسرت فعلی فوتبال‌ساحلی ایران، غیبت در جام‌جهانی باشد، خاطرنشان کرد: حضورنداشتن ما در جام‌جهانی، اتفاق خوبی نیست. آماده‌سازی خوبی برای مقدماتی جام‌جهانی نداشتیم و ازاین‌بابت هم لطمه خوردیم. این مسئله برای ما تجربه شد که برای هر تورنمنتی برنامه داشته باشیم، چون اردوی ما در برزیل پیش‌از‌این مسابقات لغو شد. هرچند مقام‌هایی که قبل از آن و بعد از صعود‌نکردن به جام‌جهانی کسب کردیم، نشان داد نرفتن ما به جام‌جهانی فقط یک اتفاق بود. بچه‌ها واقعا در این ۲ تورنمنت درخشیدند و شخصیت تیم ما طوری است که همیشه جزو ۳ تیم برتر دنیا هستیم.

پاداش من شادی مردم است
حسینی درباره پرداخت‌نشدن پاداش‌ها اظهار کرد: زیاد نمی‌خواهم به موضوع پاداش‌ها و این مسائل بپردازم. شاید به‌شخصه نیازی به پاداش نداشته باشم، اما برخی بازیکنان تیم در وضعیت سختی هستند و آن‌ها به این پاداش‌ها نیاز دارند و این مسئله ممکن است در عملکردشان تأثیر بگذارد. دروازه‌بان تیم ملی فوتبال‌ساحلی گفت: شرایط اقتصادی کشور و فدراسیون را می‌دانیم. اینجا هم کنار هم زندگی می‌کنیم. همه ما در این کشور با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم و این مشکل برای فدراسیون فوتبال هم وجود دارد. فقط‌ای کاش حتی اگر کمترین رقم را هم برای پاداش تعیین می‌کنند، در کمترین زمان پرداخت شود. بازیکنان فوتبال‌ساحلی برای پاداش بازی نمی‌کنند، اما شاید حتی پاداشی ناچیز برای آن‌ها رفع خستگی باشد. لیگ سطح بالایی به لحاظ مالی نداریم و درآمد بچه‌ها زیاد نیست و هر عددی از هر سازمانی به بچه‌ها داده شود، تأثیر مستقیمی در زندگی آن‌ها دارد. من برای تیم ملی بازی نمی‌کنم که مقام بیاورم تا پاداش بگیرم، پاداش من شادی مردم است و فدراسیون هم هر پاداشی تعیین کرد، ممنون آن‌ها هستیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->