نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

شکست نزدیک

  • کد خبر: ۸۸۴۴
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹
شکست نزدیک
نماینده مشهد در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی قافیه را به میهمان گرگانی باخت
نادر نوروزی - صنعت‌آویژه پارسا در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با نتیجه ۸۷ بر ۸۳ مغلوب میهمان خود شهرداری گرگان شد. صنعت‌آویژه پارسا درحالی‌که هفته اول رقابت‌ها را با پیروزی برابر توفارقان آذرشهر آغاز کرده بود، در هفته گذشته متحمل شکست سنگینی برابر پتروشیمی بندر امام، مدافع عنوان قهرمانی، شد؛ اما در این دیدار باوجود شایستگی برای پیروزی برابر تیم نایب‌قهرمان فصل گذشته، نتوانست برتری خود را در دقایق پایانی حفظ کند و تیم پرمهره شهرداری گرگان با کسب این پیروزی توانست خود را به جایگاه دوم جدول برساند. در طرف دیگر شاگردان سرجان ایوانوویچ در صنعت‌آویژه پارسا با این شکست با ۴ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.

کوارتر اول/ پارسا غریب در خانه!
این دیدار درحالی آغاز شد که ۲ تیم در لحظات ابتدایی نمایش نزدیک و جذابی را به نمایش گذاشتند؛ اما مصدومیت کورین هنری، یار آمریکایی پارسایی‌ها، و خروجش از زمین باعث شد تا اختلافی نُه‌امتیازی بین ۲ تیم ایجاد شود و درنهایت تماشاگران گرگانی که به‌شدت تیم خود را در بیرون از خانه تشویق می‌کردند، شاهد پیروزی شاگردان مهران شاهین‌طبع با نتیجه ۲۱ بر ۱۵ در کوارتر اول بودند.

کوارتر دوم/ رونمایی از الماس سیاه
شهرداری گرگان، یکی از تیم‌های مدعی و پرمهره امسال لیگ برتر بسکتبال، کوارتر دوم را با برتری و تسلط خود بر بازی آغاز کرد؛ اما بازگشت دوباره «هنری» به زمین، شرایط را به سود پارسا تغییر داد. شاگردان سرجان ایوانوویچ در کوارتر دوم جنگندگی بیشتری نسبت به حریف داشتند و پرتاب‌های سه‌امتیازی صالح فروتن، آن‌ها را به حریف نزدیک کرد. همچنین نباید از نقش کورین هنری در چرخش جریان بازی به سود پارسا غافل شد که بار‌ها با حرکات خوب خود بازیکنان پارسا را زیر حلقه صاحب موقعیت کرد. درنهایت این کوارتر با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ به سود پارسا پایان یافت.

کوارتر سوم/ برتری شاگردان سرجان با تعویض‌های بموقع
در کوارتر سوم این دیدار درحالی‌که تماشاگران مشهدی از نمایش خوب تیمشان به وجد آمده بودند، به‌شدت پارسایی‌ها را تشویق می‌کردند و سرجان ایوانوویچ با چند تعویض بموقع انگیزه پیروزی در شاگردانش را تقویت کرد. سرمربی پارسایی‌ها دائما با تشویق شاگردان خود و صحبت با بازیکنانش باعث تقویت اعتمادبه‌نفس جوانان تیمش در داخل زمین شد. مهدی افخمی، بازیکن باتجربه مشهدی‌ها، یکی از خوب‌های این کوارتر بود که با جنگندگی فراوان درحالی‌که در کوارتر قبل از ناحیه پیشانی دچار جراحت شده بود، از امتیازگیری گرگانی‌ها جلوگیری کرد. پارسایی‌ها با کنترل خوب بازی در این کوارتر توانستند ۲۴ بر ۱۵ شهرداری گرگان را شکست دهند تا ۵۲ بر ۴۵ از حریف خود پیش بیفتند.

کوارتر چهارم/ پیروزی با چاشنی تجربه!
روزبه ارغوان، بازیکن مشهدی شهرداری گرگان، و سایر شاگردان باتجربه مهران شاهین‌طبع، کوارتر چهارم را بهتر از پارسایی‌ها اداره کردند که البته چند برخورد در داخل زمین و سوت‌های داور هم در خارج‌شدن جریان بازی از دست مشهدی‌ها بی‌تأثیر نبود و درحالی نیمکت و بازیکنان گرگان با اعتراض‌های خود به داور فشار می‌آوردند که کادر فنی پارسا هیچ اعتراضی به تصمیمات داور نداشت. درنهایت گرگانی‌ها با فرصت‌طلبی بیشتر در دقایق پایانی درحالی‌که از حریف عقب بودند، با پرتاب‌های سه‌امتیازی «پرتی»، یار خارجی خود، از حریف فاصله گرفتند و ۳۲ بر ۱۵ در این کوارتر به برتری رسیدند تا درنهایت این دیدار با نتیجه ۷۸ بر ۷۳ به پایان برسد.

سرجان: جنگندگی بالایی داشتیم، از داوری راضی هستم
سرمربی آویژه‌صنعت پارسا در پایان این دیدار درباره نتیجه بازی گفت: تلاش زیادی کردیم و جنگندگی بالایی را برابر یک تیم خوب و پرمهره به نمایش گذاشتیم. همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و با کمی دقت بیشتر می‌توانستند نتیجه این دیدار را تغییر دهند. سرجان ایوانوویچ درباره داوری این دیدار افزود: در داوری مشکل خاصی وجود نداشت. تیم جوان و خوبی هستیم که تلاش می‌کنیم در هر دیدار بهترین نمایش خود را ارائه دهیم، بازی سنگینی برابر پتروشیمی داشتیم و در این دیدار هم فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. می‌توانستیم برنده باشیم؛ اما نمایش خوبی داشتیم و امیدوارم این شکست را در بازی‌های آینده جبران کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->