معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید خاکسپاری ۴۰۰۰ جسد در پی وقوع طوفان در شهر «درنه» لیبی + فیلم ادعای عجیب شورای همکاری خلیج فارس درباره میدان نفتی آرش
سرخط خبرها

دیدار ظریف با رئیس‌جمهور قزاقستان

  • کد خبر: ۸۸۹۷
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
دیدار ظریف با رئیس‌جمهور قزاقستان
«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز در نورسلطان با رئیس‌جمهور قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه در ایستگاه پایانی برنامه‌های خود در نورسلطان، عصر امروز سه‌شنبه با «قاسم ژومارت توکایف» رئیس‌جمهور قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، طرفین در خصوص تازه‌ترین وضعیت روابط دوجانبه، آخرین تحولات برجام و تروریسم اقتصادی آمریکا، همکاری‌های اقتصادی و کمیسیون مشترک دو کشور و نیز تبادل هیات‌های عالیرتبه تبادل نظر کردند.

 محمدجواد ظریف از دیروز دوشنبه برای شرکت در اجلاس سالیانه «کلوپ آستانه»  و دیدار با مقامات قزاقستان به این کشور سفر کرده است.

وی عصر دیروز در دانشگاه اوراسیا شهر نورسلطان (آستانه) حضور یافت و ضمن بازدید از موزه این دانشگاه دفتر یادبود آن را امضاء و سپس در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه با موضوع «پارادایم‌ها و گفتمان‌های نوین در جهان معاصر»  سخنرانی کرد و در مراسمی عنوان «پروفسور افتخاری»  دانشگاه اوراسیای قزاقستان وزیر امور خارجه اعطاء شد.

ظریف شامگاه دیروز هم با  «مختار تیلوبردی» وزیر امور خارجه جمهوری قزاقستان در یک شام کاری شرکت و درخصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه از جمله کمیسیون مشترک دو کشور، همکاری‌های تجاری و اقتصادی به ویژه در چارچوب خزر، همکاری‌های بندری و حمل و نقل هوایی، همکاری‌های کنسولی، نشست آتی کشورهای عضو روند آستانه و سایر موضوعات مورد علاقه تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه  امروز هم به عنوان سخنران ویژه افتتاحیه کلوپ آستانه با موضوع «بایسته‌های یک منطقه امن و با ثبات»  شرکت و سخنرانی کرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->