نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

برگزاری اختتامیه مسابقات قهرمانی شنا و گلبال جانبازان بصیر

  • کد خبر: ۸۹۰۸
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
برگزاری اختتامیه مسابقات قهرمانی شنا و گلبال جانبازان بصیر
مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی شنا و گلبال جانبازان بصیر همزمان با گرامیداشت هفته وحدت با حضور فرماندهان ارشد ارتش، فرماندار مشهد، مسئولان بنیاد شهید و خانواده معزز ایثارگران در میهمانسرای ارتش برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از اقدامات خوب برای جانبازان بحث ورزش است . شهامت، شجاعت، مردانگی و ایثار و مهم‌تر از همه روحیه در تمام جانبازان موج می‌زند و این امر از ابتدای دوران دفاع مقدس تا هم‌اکنون اثبات‌شده است.

امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن خیر مقدم به جانبازان و ایثارگران در مراسم گفت: جانبازان ولی نعمت ما هستید. جانبازان و ایثارگران افتخار، سرمایه و گنجینه اسرار جنگ و باعث افتخار ما هستند شما در جهت ارمانها، ارزشها، اقتدار و امنیت کشور تلاش کرده اید. اگر امروز ایران در برابر استکبار می ایستد به واسطه پایمردی و جوانمردی شماست. شما بهترین اعضای بدنتان را در راه حفظ دین و وطن اهدا کردید. ورزش شما باعث روحیه دیگر مردم میشود و به فرموده رهبر ارزش است و اجر برخی از جانبازان ما از شهدا بیشتر است.

حجت الاسلام کاویانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات فرهنگی بنیاد نیز افزود: در بنیاد شهید همواره این دغدغه را داشتیم تا همت والای جانبازان و ایثارگران اداره کننده اصلی این برنامه ها باشنداین اتفاق توسط جانبازان خانه نور به وقوع پیوسته و با تلاش خودشان برنامه ریزی شده و با حمایتان فرمانده هان نیروی زمینی به وقوع پیوست. ایثارگران با حرکت جهادی و اتش به اختیار این برنامه ها را رقم زدند. مسابقه ورزشی و جشنواره بهانه است یک بعد تقویت جسمانی و بعد دیگر تقویت سرمایه اجتماعی است. حضور شما تذکر میدهد بدون داشتن عوامل مادی و ظاهری میتوان همچنان پایدار ماند.

امیر عقیقی، عضو هيئت مدیره خانه نور ایرانیان گفت: به نمایندگی از جامعه جانبازان بصیر تشکر میکنم از کسانی که مقدمات این جلسه را برپا کرده اند. اگر ما به جامعه ایثارگری به عنوان نماد ارزش قائل نشویم لطمه خورده ایم‌ ما توقع زیادی نداریم. ما از مسیولان توقع داریم ارزشهای جامعه اسلامی حفظ بشود و پایبند ان باشند.
ما پای ولایت ایستاده‌ایم توقع داریم بدانید همچنان جامعه ایثارگری زنده است و راه شهدا و آزادگان را ادامه میدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->