نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آقای‌ گلی قطر هدف اصلی من نیست

  • کد خبر: ۸۹۱۶
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۵
آقای‌ گلی قطر هدف اصلی من نیست
انصاری‌فرد: جاه‌طلبی سران السیلیه من را به دوحه کشاند
السیلیه بعد از شروع ناامیدکننده در این فصل از QSL قطر، رفته‌رفته شکل واقعی خود را با خرید‌های جدید ازجمله کریم انصاری‌فرد، ستاره ملی‌پوش ایرانی، پیدا کرد؛ تاجایی‌که برد شیرین آن‌ها در این هفته از رقابت‌ها مقابل العربی جایگاه ششم را برای شاهین‌های آبی‌مشکی‌پوش به ارمغان آورد. انصاری‌فرد که با ۵ گل زده نقش مهمی در راه‌افتادن السیلیه داشت، در گفت‌وگویی با روزنامه استاد الدوحه از چالش جدید خود بعد از سال‌ها حضور در اروپا و اهداف السیلیه صحبت کرد و رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را بزرگ‌ترین اتفاق تاریخ این باشگاه قلمداد کرد.

از چالش جدید در لیگ ستارگان و بازی برای السیلیه قطر شروع کنیم.
یک تجربه جدید و مهم برای من بود که با السیلیه دوره دیگری از فوتبال حرفه‌ای خودم را بگذرانم. وقتی پیشنهاد السیلیه را دریافت کردم و مذاکرات آغاز شد، تحت‌تأثیر جاه‌طلبی‌ها و اهداف این باشگاه قرار گرفتم و صادقانه بگویم خیلی زود ترغیب شدم به حضورم در اروپا پایان دهم و راهی دوحه شوم تا این پیشنهاد را قبول کنم. در ابتدا احساس غریبی داشتم؛ اما اعضای تیم با من مثل خانواده خود برخورد کردند تا کارم در تیم در یک فضای دوستانه و محبت‌آمیز آغاز شود، جایی‌که همه به تیم و موفقیت‌هایش فکر می‌کردند.

استارت با السیلیه آن‌طور که انتظار می‌رفت، خوب پیش نرفت؛ اما به‌مرور از خواب غفلت بیدار شدید. دلیلش چه بود؟
فکر می‌کنم فصل را در سطح آمادگی مدنظر آغاز نکردیم و افکارمان صحیح نبود. به زمان نیاز داشتیم و این غیرطبیعی هم نبود و در فوتبال حرفه‌ای ثابت شده هر تغییراتی نیاز به زمان دارد. ما با گذشت زمان شخصیت بهتری در تیم رقم زدیم و حالا در بالاترین سطح قرار داریم و می‌دانیم که در این لیگ طولانی و فرسایشی باید پایان خوبی رقم بزنیم.

السیلیه فصل گذشته به مقام سوم لیگ ستارگان رسید؛ اما حالا راهی طولانی و مشکل برای رسیدن به جمع ۴ تیم بزرگ پیش‌رو دارد؟
هنوز زود است که بخواهیم از این اتفاق مهم ناامید شویم. گفتم که راهی طولانی پیش‌روی تیم قرار دارد و از همه مهم‌تر چگونه به‌پایان‌رساندن فصل است. ما همچنان به‌دنبال این هستیم که جزو ۴ تیم بالای جدول باشیم و توانایی رسیدن به این کار را داریم؛ اما می‌دانیم رقابت شدیدی در فصل جاری وجود دارد و با توجه به نزدیک‌بودن تیم‌های مدعی و قدرتی که آن‌ها دارند، باید برای رسیدن به اهدافمان سطح به‌مراتب‌بهتری را از خود نشان بدهیم.

پیش‌بینی شما از قهرمان این فصل لیگ ستارگان چیست؟
فکر می‌کنم رقابتی هیجان‌انگیز وجود دارد که من در این هفته‌ها از نزدیک آن را لمس کردم و از روز اول به این مهم رسیدم. الدحیل نزدیک‌ترین تیم به قهرمانی است؛ اما الریان هم فصل خوبی را سپری می‌کند. السد باوجود ناکامی‌های اخیر هنوز نیز شانس خوبی برای دفاع از عنوان قهرمانی دارد، چون برای آن‌ها هنوز چیزی تمام نشده است.

به آقای‌گلی در لیگ ستارگان فکر می‌کنید؟
این هدف اول من نیست که بخواهم آقای گل شوم. کمک به السیلیه برای رسیدن به اهدافش در لیگ قطر و همین‌طور آسیا مهم‌ترین هدف خودم محسوب می‌شود. شاید بعد از این موضوع بتوانم به آقای‌گلی هم فکر کنم؛ گر‌چه همان‌طور که گفتم، اولویت برای من موفقیت السیلیه است تا آقای‌گلی. انتظارم این است اولین تجربه‌ام با السیلیه توأم با یک مقام درخورشأن باشد.

السیلیه در انتظار اولین حضور تاریخی در لیگ قهرمانان آسیاست، برای این تورنمنت آماده هستید؟
حضور در آسیا خیلی هدف بزرگی برای باشگاه است و ما دائما به آن فکر می‌کنیم. این می‌تواند مهم‌ترین چالش تاریخ باشگاه و بازیکنان باشد و آرزو می‌کنم به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسد و ما بتوانیم از پلی‌آف به مرحله گروهی برسیم. کار مطمئنا دشوار خواهد بود؛ اما السیلیه با جاه‌طلبی و روحیه بالای بازیکنان خود قادر به خلق معجزه و رسیدن به مرحله گروهی ACL است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->