پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

۲۵ جایگاه سی اِن جی روی هوا

  • کد خبر: ۸۹۳۲
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰
  • ۱
۲۵ جایگاه سی اِن جی روی هوا
شهرآرا از وضعیت ۱۰ جایگاه سی‌ان‌جی تعطیل شده مشهد و ۱۵ جایگاه که اخطار قطع گاز دریافت کرده اند، گزارش می‌دهد
بر اساس اعلام انجمن صنفی جایگاهداران سی‌ان‌جی خراسان رضوی هم‌زمان با تعطیلات آخر ماه صفر ۱۰ جایگاه سی‌ان‌جی در مشهد به دلیل استاندارد نبودن تعطیل شدند. اکنون نیز برای ۱۵ جایگاه دیگر اخطار قطع صادر شده است و درصورتی که این جایگاه‌ها نتوانند مشکلات مربوط به حوزه استاندارد را برطرف کنند، تعطیل خواهند شدند. این مسئله سبب شد روز گذشته محمدرضا رضوی راد، رئیس هیئت مدیره جایگاهداران سی‌ان‌جی خراسان رضوی، در نامه‌ای به احمد یزدان‌پناه، معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی، درخواست تجدید نظر در این باره را نماید. در این نامه که نسخه‌ای از آن برای شهرآرا ارسال شده آمده است: «همان‌گونه که مستحضر هستید از زمان ایام آخر صفر ۱۰ جایگاه سی‌ان‌جی در مشهد به دلیل استاندارد نبودن تعطیل گردیده است. این اقدام علاوه بر بیکاری پرسنل جایگاه‌ها باعث نبود سوخت رسانی به خودرو‌های گاز سوز زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شده است. خواهشمند است با توجه به اینکه ۱۵ جایگاه دیگر سی‌ان‌جی در مشهد به دلیل استاندارد نبودن در نوبت قطع گاز قرار دارند با توجه به عنایت ویژه به تأمین سوخت خودرو‌های دوگانه‌سوز همشهریان و زائران محترم، دستور فرمایید هرچه سریع‌تر جلسه کارگروه سی‌ان‌جی استان که بیش از ۳ سال است تشکیل نشده است، برگزار و در خصوص این مهم اتخاذ تصمیم گردد. لازم به توضیح است که جایگاه‌های سی‌ان‌جی تعطیل‌شده تحت مالکیت شهرداری مشهد است.»
رئیس هیئت مدیره جایگاهداران سی‌ان‌جی خراسان رضوی در این باره به شهرآرا گفت: بر اساس قرارداد بین بخش خصوصی و شهرداری منعقد گردید، مقرر شده است بعد از استانداردسازی جایگاه‌ها، شهرداری هزینه‌ها را پرداخت کند، اما با توجه به اینکه تعطیلی جایگاه‌های سی‌ان‌جی بلافاصله بعد از واگذاری صورت گرفت، این مسئله برای جایگاهداران مشکل ایجاد کرده است. رضوی راد افزود: با توجه به اینکه استانداردسازی هر جایگاه ۱۳۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، تأمین این رقم برای بخش خصوصی که فعالیتش تعطیل شده است میسر نیست. بر این اساس، از شهرداری مشهد درخواست کردیم هزینه‌ای را که در اتمام فرایند استانداردسازی مقرر بود پرداخت کند به منظور ممانعت از اختلال در روند خدمات‌دهی به شهروندان اکنون بپردازد. وی با بیان اینکه اکنون ۷۷ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در مشهد فعالیت دارند که برخی از آن‌ها دومنظوره هستند گفت: برخی از جایگاه‌های تعطیل‌شده در مناطق پرتقاضا قرار دارند. به عنوان مثال، جایگاه‌های انتهای عدل خمینی، وحدت، رحمانیه، قدس (در خیابان سیدی)، نخودک، گلشور و حجاب تعطیل شده‌اند. این مسئله سبب شده است فشار کاری روی سایر جایگاه‌ها افزوده شود. وی بیان کرد: اگر ۱۵ جایگاه دیگر در مشهد تعطیل شوند این مسئله به منزله خروج ۳۲ درصد ظرفیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان از خدمات‌دهی است. وی تأکید کرد: به محض تأمین بودجه روند استانداردسازی شروع می‌شود تا در خدمات‌دهی به شهروندان خللی به وجود نیاید.

فعالیت جایگاه‌های پرخطر
با این حال، مدیرکل استاندارد خراسان رضوی از بسته شدن جایگاه‌های سی‌ان‌جی پرخطر دفاع کرد و گفت خسارت حاصله از حادثه احتمالی بسیار بیشتر از تعطیلی جایگاه‌های سی‌ان‌جی غیراستاندارد است. از این رو، آن‌ها تا زمانی که ایراد‌ها را برطرف نکنند، تعطیل خواهند بود. علیرضا جمیع افزود: تعطیلی این جایگاه بعد از چند بار اخطار صورت گرفته است. از این رو، این‌گونه نبوده است که بلافاصله جایگاه‌های سی‌ان‌جی تعطیل شوند. وی تأکید کرد: در صورت رفع ایراد، جایگاه‌ها باز خواهند شد.

مساعدت شهرداری مشهد
سرپرست بازاریابی و بهره‌برداری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از مساعدت مدیریت شهری برای حل مشکلات جایگاه‌های سی‌ان‌جی خبر داد و گفت: بر اساس قرارداد شهرداری باید بخش خصوصی، جایگاه‌ها را استانداردسازی و سپس مبالغ را دریافت کند. با این حال، با توجـــــه به نـــامه‌نگاری‌های صورت‌گرفته و برای تسهیل در روند خدمات‌دهی به شهروندان، مقرر شده است مبلغی برای حل مشکلات جایگاه‌داران سی‌ان‌جی در اختیار آن‌ها قرارداده شود. مهدی حاتمی افزود: روند این کار در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود در روز‌های آینده پرداخت صورت بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان برومند
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
0
0
با سلام
لطفا به جايگاه عليشاهي واقع در ميدان حسين فهميده مراجعه نماييد، در اين جايگاه کليه رانندگان به اجبار مسئولين جايگاه بايد همانند پمپ بنزين در محل گاز زدن سپر به سر هم بايستند، در اين جايگاه اصلا ايمني رعايت نميگردد، مراتب جهت اقدامات مقتضي تقديم مي گردد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->