فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است
سرخط خبرها

توافق با شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات

  • کد خبر: ۹۰۶۸
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
توافق با  شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات
وزیر کشور با بیان اینکه درباره انتخابات الکترونیکی با شورای نگهبان به توافق رسیده‌ایم، گفت: در بحث اخذ و شمارش شوراها در دوره‌های قبل انتخابات الکترونیک را بدون اشکال برگزار کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر کشور درخصوص الکترونیکی برگزار شدن انتخابات مجلس گفت: شورای نگهبان باید نرم‌افزارها و مسائل فنی ما را در جلسات کارشناسی بررسی کند، اگر به توافق مشترک رسیدیم، اجرا می‌کنیم، امیدواریم به توافق برسیم چون این مساله تایید و تجربه شده و نسبت به روند آن اطمینان داریم.

عبدالرضا رحمانی فضلی امروز 5 شنبه 23 آبان در حاشیه همایش سراسری هیات‌های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما ۴۵ یا ۵۰ فرماندار داریم که سرپرست هستند و به سرپرست نمی‌توان برای انتخابات حکم داد و اینها باید تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اگر مواردی را تشخیص دهیم که قطعا باید بنا به دلایل کارآمدی عوض شوند یا جابه‌جایی در جای دیگر صورت گیرد، این جزو وظایف ما است. این مساله مهمی است که جابه‌جایی و تعویض‌ها منجر به برداشت غلط نشود.

رحمانی فضلی بیان کرد: در حین انجام انتخابات هیات‌های نظارت را داریم، هرجا خلافی صورت گیرد، چه تغییر کنند چه نکنند و هرجا هر دستگاه اجرایی اعم از دولت یا غیر دولت در انتخابات دخالت کند، هیات‌های نظارت باید نظارت و گزارش کرده و برخورد کنند.

وزیر کشور در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تامین امنیت آرا در انتخابات الکترونیک، گفت: با شورای نگهبان به توافق رسیدیم. بحث احراز هویت‌ها را با قوت انجام می‌دهیم‌. در بخش اخذ و شمارش آرا در انتخابات شوراها در دور قبل در ۱۴۰ شهرستان بدون هیچ‌گونه اشکالی انتخابات الکترونیک را اجرا کردیم. شورای نگهبان باید نرم‌افزارها و مسائل فنی ما را در جلسات کارشناسی بررسی کنند، اگر به توافق مشترک رسیدیم، اجرا می‌کنیم، امیدواریم به توافق برسیم چون این مساله تایید و تجربه شده و نسبت به روند آن اطمینان داریم.

وی اضافه کرد: برای کشور ما بد است نتوانیم در انتخابات مهمی مانند شوراها بخشی را به صورت الکترونیک انجام دهیم. تلاش کردیم رضایت دوستان را در حوزه‌های کارشناسی جلب کنیم، صحبت‌ها ادامه دارد، ان‌شاءلله به نتیجه خواهیم رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->