سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهید سردار شوشتری، پایه‌گذار وحدت

  • کد خبر: ۹۰۷۷
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
شهید سردار شوشتری، پایه‌گذار وحدت
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سردار شوشتری، وحدت را پایه نهاد و از نخستین روزی که فرماندهی قرارگاه قدس را در منطقه سیستان و بلوچستان برعهده گرفت برای تعمیق هرچه بیشتر وحدت شیعه و سنی تلاش بسیاری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ محمد پاکپور روز پنجشنبه در حاشیه "دهمین یادواره شهدای وحدت" در مشهد طی گفت‌وگو با خبرنگاران به تداوم تلاشها و اقدامات برای آزادی دو مرزبان ایرانی از چنگ تروریستها اشاره و بیان کرد: مرتب در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: دیروز هم از مسئولان ارتش پاکستان که با فرمانده قرارگاه قدس ملاقات داشتند درخواست همکاری کردیم تا هرچه زودتر دو مرزبان جمهوری اسلامی ایران از دست عناصر تروریست رها شوند. 
سردار پاکپور گفت: آزادی مرزبانان ربوده شده به تلاش بیشتر برادران در پاکستان بازمی‌گردد.

مهر ماه پارسال ۱۴ نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه و نیروهای بسیجی در اقدام تروریستی مزدوران استکبار ربوده شدند. تاکنون ۱۲ نفر از آنها آزاد شده اما هنوز دو نفر دیگر در اسارت تروریستها قرار دارند.

 

خون شهدای وحدت موجب انسجام مردم در سیستان و بلوچستان و جنوب شرق کشور شده است

وی در ادامه به یادواره شهدای وحدت اشاره و بیان کرد: خون شهدای وحدت موجب انسجام و وحدت بیشتر مردم در سیستان و بلوچستان و جنوب شرق کشور شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهید سردار شوشتری، وحدت را پایه نهاد و از نخستین روزی که فرماندهی قرارگاه قدس را در منطقه سیستان و بلوچستان برعهده گرفت برای تعمیق هرچه بیشتر وحدت شیعه و سنی تلاش بسیاری کرد.
وی ادامه داد: در کنار اقدامات عملیاتی شهید شوشتری، خدمات آن شهید والامقام در مدت کوتاه حضورش در بخش جنوبی سیستان و بلوچستان که هموطنان اهل‌سنت در آنجا سکونت دارند به اندازه چندین سال خدمت بوده است.

سردار پاکپور گفت: اگر دشمنان می‌توانستند وحدت را بر هم زنند، در همان روزی که سردار شوشتری به شهادت رسید به هدف شومشان می‌رسیدند اما دیدیم که وحدت هوطنان شیعه و سنی بیش از پیش و منسجم‌تراز گذشته شده است.

سرتیب رجبعلی محمدزاده و سرلشگر نورعلی شوشتری ۲۶ مهر ماه ۱۳۸۸ هنگام حضور در همایش وحدت که در شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود با اقدام تروریستی عوامل مزدور استکبار و دشمنان اسلام و وحدت مسلمانان، به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

همچنین در همایش یادواره شهدای وحدت در محل مجتمع آیه‌های مشهد با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده سرداران شهید شوشتری و محمدزاده تجلیل به عمل آمد.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->