حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چربش تجربه بر جوانی

  • کد خبر: ۱۰۵۰۳
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸
چربش تجربه بر جوانی
پیام در روزی که سالن مهران جای سوزن انداختن نبود، نمایشی تماشاگرپسند داشت امادست‌پر از میدان خارج نشد
نادر نوروزی - هفته دهم لیگ برتر والیبال برای مشهدی‌ها با ثبت شکستی نزدیک برابر شهرداری ارومیه به پایان رسید. تیم والیبال سبزجامگان پیام مشهد که روز گذشته در سالن مهران و در حضور پُرشور هوادارانش به‌مصاف شهرداری ارومیه رفته بود، در پایان یک دیدار نزدیک، مهیج و نفس‌گیر، تن به شکست ۳ بر ۲ داد. شاگردان جوان اکبر خداوردی در این مسابقه پابه‌پای ستارگان باتجربه و کهنه‌کار ارومیه جنگیدند؛ اما دست‌آخر تنها یک‌امتیاز از این آوردگاه خانگی دشت کردند.

تجربه به کمک ارومیه آمد
سوت آغاز این دیدار در میان استقبال گرم‌تر تماشاگران نسبت به بازی‌های گذشته زده شد. اکبر خداوردی مانند ۳ دیدار گذشته تیمش با همان ترکیب بهبودی در پاس، فرید و شبان در دریافت، یوسفی لیبرو، عبدی و صنوبر سرعتی‌زن، کار را آغاز کرد؛ اما شهرداری ارومیه از همان ابتدا با نمایش خوب شهرام محمودی در امتیازآوری و حمزه زرینی و سعید مصطفی‌وند در دفع حملات حریف موفق ظاهر شد. در امتیازات پایانی، پیامی‌ها توانستند اختلاف چهارامتیازی را به حداقل برسانند و درحالی‌که شانس پیروزی در این سِت را داشتند، بازیکنان شهرداری ارومیه با تجربه بیشتر خود ۳۱ بر ۲۹ این دست را به نفع خود به پایان رساندند.

بازگشت پیام با چاشنی فرصت‌طلبی
سِت دوم این دیدار با ۲ تغییر برای پیام همراه بود. اکبر خداوردی در این دست ناوی و دلقندی را جایگزین شبان و کمالی‌پور کرد تا در جریان بازی تغییر ایجاد کنند. پیامی‌ها در این دست با فرصت‌طلبی بیشتر توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و در کسب امتیازات موفق‌تر عمل کنند. همچنین تغییرات در شهرداری ارومیه هم برای تغییر شرایط مؤثر نبود تا درنهایت در این دست پیامی‌ها ۲۵ بر ۲۱ به برتری برسند.

پیام پیروزی را با شکست تعویض کرد
ست سوم نمایشی بود از آشفتگی در تیم ارومیه. آن‌ها که با حواشی زیادی پس از عدم نتیجه‌گیری مواجه شدند، پس از شکست در دست قبل، تمرکز خود در این ست را هم از دست دادند و پیام توانست با نمایش بهتری این دست از مسابقه را آغاز کند. پیامی‌ها با ایجاد فاصله امتیازی تا امتیازات پایانی از حریف پیش بودند و درحالی‌که با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ فاصله‌ای تا پیروزی نداشتند، اشتباهات متوالی و فرصت‌طلبی ارومیه‌ای‌ها منجر به پیروزی آن‌ها با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ در این دست شد؛ بردی که با توجه به روند خوب پیام در این دست، کمی دورازانتظار هواداران مشهدی بود.

بازگشت پیام به مسابقه
شاگردان اکبر خداوردی در دست چهارم دیگر چیزی برای ازدست‌دادن نداشتند. شاید همین عاملی بود تا تلاش زیادی برای کسب امتیاز انجام دهند و از همان ابتدا توانستند فاصله امتیازی خوبی با حریف ایجاد کنند؛ اما در ادامه این ست حواشی باعث توقف این دیدار شد! ارومیه‌ای‌ها که از ابتدا به قضاوت داور این دیدار اعتراض داشتند، در این دست در چند صحنه اعتراضات متعددی به داور انجام دادند و داور این دیدار مجبور به تعویض یکی از داوران خط شد. در ادامه تلاش شهرداری ارومیه برای جبران نتیجه تأثیری نداشت و باوجود کاهش اختلاف، باز هم موفق به جبران نتیجه نشد و ابن پیام بود که با عملکرد خوب در امتیازات پایانی، بار دیگر فاصله امتیازی خوبی با حریف ایجاد کرد و ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید.

پیام، مغلوب تجربه ارومیه‌ای‌ها
ست سرنوشت با ناکامی مشهدی‌ها به پایان رسید؛ دستی که تا امتیاز ۱۰ برای ۲ تیم برابر و حساس دنبال شد، اما در آخر این ارومیه‌ای‌های باتجربه بودند که در امتیازات پایانی گوی سبقت را از میزبان مشهدی ربودند و با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروزی را به ارمغان آوردند؛ بردی که بدجور به میهمان ارومیه‌ای چسبید و هواداران مشهدی را که از نمایش خوب جوانان تیمشان هیجان‌زده شده بودند، دمغ کرد. شاگردان اکبر خداوردی هم با این شکست و با توجه به نتایج سایر مسابقات در پایان هفته دهم در جایگاه هشتم قرار دارند و شهرداری ارومیه با این پیروزی به مکان ششم صعود کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->