برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

متروپولیتانو علیه گریزمان

  • کد خبر: ۱۰۵۹۶
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۱
متروپولیتانو علیه گریزمان
۳ امتیاز بارسا از جهنم اتلتیکو در شبی که ستاره فرانسوی‌اش ۹۰ دقیقه هو شد
بارسلونا یکشنبه‌شب موفق شد از سد اتلتیکومادرید جنگنده دیگو سیمئونه عبور کند تا حسرت پیروزی در واندامتروپولیتانو برابر بارسلونا، همچنان بر دل سیمئونه آرژانتینی بماند! در شبی که نه بارسلونا توان عبور از اتلتیکو را داشت و نه اتلتیکو توان شکستن قفل دروازه تراشتگن را، باز هم لئو مسی تعیین کننده سرنوشت ۳ امتیاز بازی شد تا والورده این‌بار در برابر چشم میلیون‌ها بیننده لب به اعتراف بگشاید و رسما اذعان داشته باشد که نقطه برتری بارسلونا، تنها لیونل مسی است؛ نه او و برنامه‌هایش!
سوت‌ها علیه سیمئونه
دیدار ۲ تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا که در واندا متروپولیتانو برگزار شد، بار‌ها شاهد سوت‌زدن‌های ممتد تماشاچیان بود. هواداران این تیم زمانی که در دقیقه ۶۶ بازی، ژائو فلیکس، پدیده پرتغالی این تیم، توسط دیگو سیمئونه از بازی بیرون کشیده شد تا ویتولو به‌جای او وارد میدان شود، از این تصمیم سرمربی‌شان بسیار ناراحت شدند و برای نشان‌دادن این ناراحتی علیه او به سوت‌زدن پرداختند. علت این بود که فلیکس تا آن زمان نمایش خیلی خوبی داشت و هواداران نمی‌فهمیدند که چرا یکی از بهترین بازیکنان تیمشان باید به این زودی تعویض شود.
برو بمیر گریزمان!
هواداران اتلتیکومادرید بازگشت مهاجم فرانسوی به واندا متروپولیتانو را به جهنم تبدیل کردند و خشم خود را از این بازیکن به شکل‌های مختلفی نشان دادند. به گزارش آس، هواداران روخی‌بلانکو روشی که مهاجم فرانسوی مادرید را ترک کرد، فراموش نکرده‌اند. گریزمان که برای اتلتیکو ۱۳۳ گل در ۲۵۷ بازی به ثمر رسانده و یک قهرمانی در لیگ اروپا و سوپرجام اروپا به دست آورده بود، با یک ویدئوی مستند از هواداران و باشگاه خداحافظی کرد. پلاکی که بیرون ورزشگاه واندا متروپولیتانو به گریزمان تعلق داشت، مورد خشم هواداران روخی‌بلانکو قرار گرفت. دقایقی پیش از نخستین بازی مهاجم فرانسوی به‌عنوان بازیکن حریف در این ورزشگاه، این پلاک با علامت ضربدر و موش‌های عروسکی پوشانده شد. همچنین بطری‌هایی روی آن دیده می‌شد. مهاجم فرانسوی تصور نمی‌کرد در ورزشگاه چنین‌استقبال بدی از او شود. زمانی که وارد زمین شد، هواداران اتلتیکو با شعار «برو بمیر» به او خوشامد گفتند! همچنین دوسه‌هزار نفر از آن‌ها به‌شدت بازیکن بارسلونا را هو کردند. اگر در جریان گرم‌کردن تنها بخشی از ورزشگاه خشم خود را نسبت به گریزمان نشان داد، زمانی که نام ۱۱ بازیکن اصلی اعلام شد، داستان فرق کرد. هنگامی که در ورزشگاه نام این بازیکن پخش شد، صدای شدید سوت‌های اعتراض‌آمیز شنیده شد. این تنها زمانی نبود که هواداران علیه بازیکن فرانسوی عمل کردند. کمی بعد از شروع نیمه دوم یک پلاکارد بزرگ دیده شد که رویش نوشته شده بود: می‌خواهی یک نام داشته باشی و فراموش کردی انسان هستی.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->