سرخط خبرها

انتخاب رئیس و مشخص شدن اولویت‌ها

  • کد خبر: ۱۰۶۱۳
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
انتخاب رئیس و مشخص شدن اولویت‌ها
نشست شورا‌های اجتماعی جدید محلات کوشش و پروین اعتصامی برگزار شد
جلائیان-اولین جلسه شورا‌های اجتماعی محلات کوشش و پروین اعتصامی با ترکیب جدید با حضور اکثریت اعضا برای انتخاب موضوع‌های محوری این شورا‌ها و انتخاب رئیس و نائب رئیس شورای اجتماعی این ۲ محله تشکیل شد. کلبه مهر مسجد حضرت عباس (ع) میزبان اولین نشست اعضای شورای اجتماعی محله کوشش بود. در این نشست حامد قریانی، دبیر جلسه، ضمن تبریک به اعضای منتخب شورای اجتماعی محله بیان کرد: پس از ۵ سال فعالیت شورای اجتماعی محله کوشش برای اولین بار با فراخوانی که داده شد اهالی دغدغه‌مند محلات در فرایند انتخابات شورای اجتماعی این محله حضور به هم رساندند و شهروندان این محله با توجه به شناختی که داشتند شما را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کردند. قریانی برای اعضای جدید از مسئولیت و وظایف اعضای شورای اجتماعی درباره آیین‌نامه جدید شورای اجتماعی محلات افزود: در این دوره از شورا‌های اجتماعی نماینده شهرداری تنها در نقش دبیر خواهد بود و ریاست شورا و نائب رئیس آن بر عهده خود اعضای منتخب خواهد بود که با توجه به این امر از افرادی که توان و وقت برای این مسئولیت دارند می‌خواهم داوطلب این سمت شوند. در ادامه این نشست اعضای شورای اجتماعی محله به معرفی و سابقه فعالیت‌های خود پرداختند، اما با درخواست اعضای شورای اجتماعی کار انتخاب موضوع و رئیس و نائب رئیس شورای اجتماعی به جلسه بعد واگذار شد.

امنیت محله، نشاط و شادابی و ورزش همراه با ارائه خدمات
پس از محله کوشش، شورای اجتماعی پروین اعتصامی دومین محله بود که در آن اولین نشست اعضای منتخب در محل ساختمان شهرداری منطقه برگزار شد.
حامد قریانی، کارشناس فرهنگی منطقه، در این نشست ضمن شرح وظایف شورا‌های اجتماعی خطاب به نمایندگان محله پروین اعتصامی گفت: با توجه به زمان محدود و گستردگی موضوع‌هایی که پیش‌رو داریم برای بررسی بهتر مسائل و تأثیرگذاری بیشتر مصوبات پیشنهاد می‌کنم از بین مواردی که شما دغدغه آن را برای محله خود دارید موضوع‌هایی را بیان کنید و سپس آن‌ها را به رأی بگذاریم تا برای موارد منتخب برنامه‌ریزی و اقدام کنیم. پس از سخنان دبیر نشست هریک از اعضا به بیان اولویت‌های خود برای این محله پرداختند که ارتقای امنیت، پیشگیری از اعتیاد، آموزش‌های دینی، پویا کردن مساجد، کارآفرینی و اشتغال‌زایی، ترویج موسیقی محلی از جمله این موارد بود. از بین این اولویت‌ها اعضای شورای اجتماعی محله پروین بیشترین رأی را به ارتقای امنیت در محله دادند.

انتخاب رئیس و نائب رئیس
پس از انتخاب موضوع‌های محوری نوبت به انتخاب رئیس و نائب رئیس شورای اجتماعی رسید که از بین اعضا غلامحسین سلامی، حجت‌الاسلام حسن صباغیان و مریم عظیمی نامزد این سمت‌ها شدند که با انجام رأی‌گیری حجت‌الاسلام صباغیان به عنوان رئیس و مریم عظیمی به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.
پس از انتخاب حجت الاسلام صباغیان به ریاست شورای اجتماعی، وی با تشکر از اعتماد اعضای شورا به خود بیان کرد: انتخاب یک خانم و یک آقا می‌تواند با ایجاد توازن در شورا ما را برای رسیدن به برنامه‌هایی که داریم و موضوع‌های پیش‌رو کمک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->