نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

نمایش «دریاچه قو» با بازیگران جدید، در تهران

  • کد خبر: ۱۰۶۴۱
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
نمایش «دریاچه قو» با بازیگران جدید، در تهران
نمایش «دریاچه قو» این روز‌ها در تماشاخانه ایران‌شهر تهران روی صحنه رفته و با استقبال و بازخورد‌های مثبت مخاطبان تهرانی رو‌به‌رو شده است.
گروه هنر| «دریاچه قو» به‌کارگردانی رضا صابری در سی‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به‌عنوان نماینده مشهد روی صحنه رفت و توانست تندیس بهترین کارگردانی، بهترین آهنگ‌سازی، بهترین بازیگری زن، بهترین طراح حرکات فرم و دیپلم افتخار بهترین بازیگری زن، بهترین طراحی آرایه‌های صوتی، بهترین طراحی نور و بهترین طراحی گریم را از آن خود کند. این نمایش این روز‌ها در تماشاخانه ایران‌شهر تهران روی صحنه رفته و با استقبال و بازخورد‌های مثبت مخاطبان تهرانی رو‌به‌رو شده است. «دریاچه قو» که پیش از این با گروه بازیگران مشهدی در مشهد و جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفته، در اجرا‌های تهران در ترکیب بازیگران، دستخوش تغییر شده است. رضا صابری، کارگردان نمایش «دریاچه قو»، در گفت‌وگویی با مهر، درباره دلیل تغییر بازیگران نمایش باتوجه‌به اجرایی که در جشنواره تئاتر فجر داشته‌اند، توضیح داده است: در اجرای تهران به‌دلیل شرایط سختی که برای اسکان و رفت‌وآمد گروه وجود داشت، تیم بازیگران نمایش به‌جز دو نفر از بازیگران زن تغییر کردند: «به‌جز ستایش رجایی‌نیا و عاطفه پوربهرام، بقیه بازیگران عوض شده‌اند و هنرمندان تئاتری از تهران، من را در اجرا همراهی می‌کنند.» بر این اساس در این اثر نمایشی که برگرفته از باله «دریاچه قو»، نوشته پیوتر ایلیچ چایکوفسکی است، مهران امام‌بخش، مارال فرجاد، ستایش رجایی‌نیا، مجتبی شفیعی، عاطفه پوربهرام، محبوبه سلطانی و عارفه معماریان به ایفای نقش می‌پردازند. لازم به ذکر است این کار به تهیه‌کنندگی مسعود حکم‌آبادی تا ۲۶دی، هرشب ساعت۲۱ در تماشاخانه ایران‌شهر تهران، روی صحنه می‌رود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->