رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی:

باید بانوان توسعه گر استان را شناسایی و فعال کنیم

  • کد خبر: ۱۰۶۸۹
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
باید بانوان توسعه گر استان را شناسایی و فعال کنیم
استاندار خراسان رضوی گفت: در دوران انقلاب اسلامی بانوان نقش پررنگی داشتند و امروز هم باید بانوان توسعه‌گر استان را شناسایی و آن‌ها را در عرصه اقتصاد و تولید فعال کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا رزم‌‌حسینی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیران اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی برگزار شد، اظهار کرد: حوزه تعاون بخش مردمی اقتصاد است و برای نقش آفرینی بیشتر در حوزه اقتصاد باید تقویت شود.
وی با اشاره به اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی افزود: در گام دوم انقلاب باید ساختار اداری کشور اصلاح شود تا شاهد بهبود شرایط در حوزه های مختلف باشیم.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امروز در اهداف مشترک بین ارکان حاکمیت در استان وحدت بسیار خوبی ایجاد شده است، تصریح کرد: به واسطه طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی همه ارکان حاکمیت در استان پای کار آمده‌اند؛ در این راستا به دنبال حفظ وحدت رویه هستیم.
وی با بیان اینکه آبادانی توسعه روستایی در مناطق دور دست، بزرگترین خدمت «معین‌های اقتصاد مقاومتی» به مردم محروم و مستضعف است، عنوان کرد: معین‌های اقتصاد مقاومتی باید در روستاها اعتماد مردم را جلب کنند که در این راستا مدیریت توسعه روستایی را با هدف توانمندسازی در استان به معین‌های اقتصاد مقاومتی واگذار کرده‌ایم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه به دنبال تقویت نهادهای مردمی در استان هستیم، تاکید کرد: معین‌های اقتصاد مقاومتی در کنار فعالیت‌های توسعه‌ای خود در استان، توانمندسازی معلولین را در دستور کار قراردهند تا اشتغالزایی برای این عزیزان صورت گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->