جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

جای خالی چهره‌ها در سومین روز ثبت‌نام

  • کد خبر: ۱۰۷۱۳
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰
جای خالی چهره‌ها در سومین روز ثبت‌نام
دیروز ۴۷ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مشهد برای حضور در این رویداد سیاسی اعلام آمادگی کردند
ظهیری-‌اسکندریان|سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی در مشهد بدون حضور چهره‌های سیاسی به پایان رسید که بنا بر آماری که ستاد انتخابات استان اعلام کرده است
۴۷ نفر از حوزه انتخابیه مشهد دیروز برای نام‌نویسی در این تورنومنت سیاسی به ساختمان شیشه‌ای خیابان پاسداران مراجعه کردند.
به گفته رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی ۲۰۶ نفر طی ۳ روز به عنوان داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در استان نام‌نویسی کرده‌اند که ۸۹ ثبت‌نام مربوط به روز سوم بوده است.
به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری، حسن جعفری اظهار کرد: طی ۳ روز در مجموع ۲۱۶ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۰۶ نفر قطعی و ۱۰ نفر در حال ثبت اطلاعات خود هستند.
وی افزود: از مجموع ثبت‌نام‌های قطعی انجام‌گرفته، ۵۴ نفر مربوط به روز اول، ۶۳ نفر مربوط به روز دوم و ۸۹ نفر هم مربوط به روز سوم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: ۸۵ نفر از داوطلبان ثبت‌نام‌شده در روز سوم را مردان و ۱۲ نفر را زنان تشکیل می‌دهند که ۷ نفر از بانوان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، ۲ نفر در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه، یک‌نفر در حوزه انتخابیه درگز، یک‌نفر در حوزه انتخابیه تربت‌جام، صالح‌آباد، تایباد و باخرز و یک‌نفر هم در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن ثبت‌نام کرده‌اند.
وی همچنین میانگین سنی داوطلبان در روز سوم را ۴۳ سال اعلام و اظهار کرد: جوان‌ترین داوطلب سی‌ساله و مسن‌ترین آن‌ها شصت‌وهفت‌ساله بوده است.
به گفته جعفری از مجموع داوطلبان روز دوم ۱۷ نفر کارمند، ۲۱ نفر فرهنگی، ۱۵ نفر دارای شغل آزاد، ۹ نفر بازنشسته، ۳ نفر روحانی، یک نفر نظامی و ۳۱ نفر دارای سایر مشاغل بوده‌اند.
جعفری گفت: در روز سوم ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس، از مجموع ۹۸ داوطلب قطعی و در انتظار ثبت‌نام، تعداد ۴۷ مورد در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، ۳ نفر در حوزه انتخابیه چناران و بینالود، ۷ نفر در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه، ۳ نفر در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان، ۸ نفر در حوزه انتخابیه تربت‌جام، تایباد، باخرز، صالح‌آباد، ۲ نفر در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، ۶ نفر در حوزه انتخابیه درگز، ۱ نفر در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد، ۸ نفر در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه، ۳ نفر در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب، ۴ نفر در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج و ۶ نفر هم در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار بوده است.

صبح روز سوم، شلوغ‌تر از عصر
دیروز هم ستاد انتخابات شهرستان مشهد به عنوان مرکز اصلی فعالیت‌های سیاسی در خراسان رضوی و یکی از مراکز مهم و تأثیرگذار کشور در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز نسبتا خلوتی را پشت سر گذاشت. هر‌چند که ساعات اولیه روز گذشته استقبال به نسبت خوبی از سوی داوطلبان ورود به مجلس یازدهم در ستاد انتخابات این شهرستان شد، اما بعدازظهر، تعداد مراجعان به این ستاد چندان قابل توجه نبود.
این در حالی است که در روز اول شروع فرایند ثبت‌نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم چهره‌های سیاسی و سرشناس استان به ستاد انتخابات مراجعه نکردند و شاید مانند همیشه در روز‌های آخر پا به عرصه انتخابات بگذارند.

رضایت‌مندی از ستاد انتخابات مشهد
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد هم همانند چند‌روز اخیر با سرکشی پیوسته به محل ثبت نام‌ها با خبرنگاران هم گپ‌و‌گفتی کرد و از آخرین وضعیت این فرایند اداری گفت. سید محمدرضا هاشمی اظهار کرد: خوشبختانه در انتخابات این دوره، مکان مناسب و زیبایی برای حضور داوطلبان ایجاد شده است و از‌این‌رو امیدواریم که مراجعه‌کنندگان از روند ثبت‌نام رضایت نسبی داشته باشند.

حضور چهره‌های دانشگاهی
از حاشیه‌های سومین روز ثبت‌نام نمایندگی در مجلس می‌توان به حضور برخی چهره‌های دانشگاهی اشاره کرد؛ به عنوان مثال یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان با حضور در این ستاد، خود را آماده حضور در انتخابات یازدهم مجلس کرد.
حضور مسئول سابق روابط عمومی یکی از معاونت‌های شهرداری مشهد برای ثبت‌نام هم از اتفاقات جالب توجه روز سوم بود. البته دیروز حضور یکی از فرماندهان ارشد ارتش که حالا سال‌های بازنشستگی خود را سپری می‌کند، از دریچه دوربین عکاسان دور نماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->