انتقاد شهروندان از شیوه اجرای مسیرهای دوچرخه

  • کد خبر: ۱۰۷۱۴
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۴
انتقاد شهروندان از شیوه اجرای مسیرهای دوچرخه
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرستان
۶۰۵...۰۹۱۵ در این هوای آلوده، در حدفاصل روستای بهار و کاظم آباد، صاحبان خودرو‌هایی که کنار جاده میوه می‌فروشند، زباله‌ها را طوری آتش زده بودند که تا مدتی دودی غلیظ آسمان و زمین را گرفته بود. چرا نیرو‌های پلیس که در همان نزدیکی هستند و این دود را هم احتمالا دیده اند، هیچ برخوردی نکرده اند؟ چرا بی تفاوت هستند؟
سازمان ترافیک
۵۹۷...۰۹۱۵ شهروند- به نظرم لاین دوچرخه سناباد و دیگر لاین‌های دوچرخه شهر، طرح موفقی نیست، به ویژه در مسیر کلاهدوز که قسمتی از خیابان گرفته شده و باعث ترافیک بیشتر شده است. در ضمن کنار این مسیر‌ها ماشین‌ها پارک می‌کنند و همین باعث می‌شود خودرو‌هایی که در سر کوچه‌ها قصد ورود به داخل کوچه را دارند دید کافی نداشته باشند. این مسیر‌ها نیازمند اصلاح هندسی است ضمن اینکه مسیر‌ها به دلیل رفت و آمد موتور امن نیست.
۸۸۱...۰۹۱۵ کنترل تردد خیل عظیم ماشین‌های سنگین در شهر دست مردم نیست، دست کسانی است که مجوز تردد می‌دهند!
معاونت فرهنگی
شهروند- در بسیاری از شهر‌ها مجسمه و تندیس مشاهیر و شعرای آن شهر را در پارک یا قبرستان مهم شهر نصب می‌کنند که تبدیل به قطب گردشگری می‌شود. از این رو تقاضا می‌شود بوستانی به نام مشاهیر خراسان ساخته شود و تندیس همه علما و دانشمندان خراسان در آن نصب شود تا جوانان مشهدی با دیدن آن از این بی هویتی و آسیب‌های ناشی از فضای مجازی مصون بمانند.
شهرداری
۲۴۲...۰۹۰۱ شهرداری منطقه ۳، چرا به مشکلات زمین چمن انتهای خیابان رسالت ۸۱ رسیدگی نمی‌کند؟
۱۵۸...۰۹۳۶ ضمن تشکر از شهرداری برای آغاز ساخت پروژه مسیر ویژه بی آرتی، حدفاصل میدان استقلال تا میدان توحید، تقاضا می‌شود از همان ابتدا کف مسیر را آسفالت پلیمیری مخلوط با بتن سیمانی کنند تا بعدا به دلیل گرما و سرما و همچنین وزن زیاد اتوبوس‌ها دچار ناهمواری نشود.
۰۲۷...۰۹۳۰ جناب آقای مهندس یعقوبی، معاونت محترم خدمات شهری شهرداری مشهد، با وجود اینکه فصل پاییز است و برگ ریزان، به ما پاکبانان شهرداری منطقه ۳ هر ۲ هفته یک بسته جارو می‌دهندکه اصلا کافی نیست. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->