ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

مربی تیم ملی باید ایرانی باشد

  • کد خبر: ۱۰۷۴۰
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹
مربی تیم ملی باید ایرانی باشد
دنیزلی: بین صدرنشین و قهرمان، یک دنیا فرق است
سرمربی ترک‌تبار تراکتور می‌گوید در همه تیم‌هایی که کار کرده، در اواسط فصل میانه‌های جدول بوده‌اند، اما در پایان فصل قهرمان شده‌اند. مصطفی دنیزلی همچنین معتقد است در شرایط کنونی یک مربی ایرانی، بیشتر به تیم ملی کمک می‌کند؛ مانند ترکیه که بهترین موفقیت‌هایش را با مربی‌های ترک‌تبار کسب کرده است.

در گالا هم ۴ باخت آوردیم؛ اما قهرمان شدیم
سرمربی تراکتور درباره روند تیمش در فصل جاری اظهار کرد: آغاز خوبی داشتیم و هفته‌های متوالی گل نخوردیم؛ اما ۳ شکست داشتیم. در یکی از این بازی‌ها به‌طورجدی بد بازی کردیم. یعنی در بازی نفت آبادان هیچ‌چیز حق ما نبود. این بازی‌ها بسیار مهم است. در فوتبال سری‌هایی وجود دارد. مثلا در آغاز فوتبالم در گالاتاسرای همان سال قهرمان شدم. هفت‌هشت‌هفته پشت‌سرهم بردیم؛ اما در ادامه ۴ بار باختیم. همه‌چیز زیرورو شد. موقعی که یک بازی را ببازید، نهایتا ۳ امتیاز باختید. موقعی کلا می‌بازید که از راهتان برگردید.

بین صدرنشین و قهرمان، تفاوت است
دنیزلی افزود: اگر در فوتبال، هدف فقط برد است، آن زمان از فوتبال لذت‌بردن خراب می‌شود. من هر دو را می‌خواهم. هم می‌خواهم مردم لذت ببرند و هم تیمم برد بیاورد. در تیم‌هایی که من قهرمانی را چشیدم، فکر نمی‌کنم تیم من در طول فصل اول بوده باشد. بیشتر چهارم و پنجم بودیم و بعد قهرمان شدیم. ۲ هدف در حذفی و لیگ برتر داریم. برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم سخت‌تر است. به احتمال زیاد بعد از هفته بیست‌وسوم تیم‌های مدعی ۳ یا ۴ تیم خواهند بود. تجربه‌کردن در زندگی مهم است. الان در لیگ، یک‌هفته‌در‌میان ممکن است صدرنشین عوض شود. صدرنشین و قهرمان مثل هم هستند؛ اما بین آن‌ها یک دنیا فرق است.

بعد از کی‌روش، یک مربی ایرانی می‌توانست سرمربی تیم ملی شود
سرمربی تراکتور درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر نکنم از بیرون اگر حرفی بزنم، پسندیده باشد. تیم ملی ایران سال‌های اخیر با مربیان خارجی کار کرده است. کی‌روش یکی از رفیق‌های من هم هست که می‌دانم با فرهنگ ایران بسیار آشنا شده بود. کی‌روش و ویلموتس مربیان باارزشی هستند. بعضی مواقع سلول بدنی با تیم هماهنگ نمی‌شود. ترکیه را ببینید بیشتر موفقیت‌ها را مربیان ترک‌زبان داشته‌اند. بعد از فسخ با کی‌روش، یک مربی ایرانی می‌توانست سرمربی تیم ملی باشد؛ اما مربی ایرانی انتقاد‌های زیادی را باید به جان بخرد.

اگر مدیر باشگاه بودم...
وی در پاسخ به این پرسش که اگر یک باشگاه داشته باشد، چه کسی را به‌عنوان سرمربی انتخاب می‌کند، افزود: کار مربیگری کار عجیبی است. شاید الان شما نمی‌توانید بگویید بهترین مربی دنیا چه کسی است. مهم این است که کجا کار می‌کنید و چه موفقیت‌هایی کسب می‌کنید. من اگر مدیر باشم، یک دنیزلی ایرانی و یک دنیزلی خارجی را گزینه‌هایم قرار می‌دهم! (با خنده)
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->