حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد
سرخط خبرها

هیجان بین‌المللی در تورنمنت سه‌جانبه فوتسال مشهد

  • کد خبر: ۱۰۷۴۱
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰
هیجان بین‌المللی در تورنمنت سه‌جانبه فوتسال مشهد
تورنمنت سه‌جانبه فوتسال مشهد با وجود قهرمان نشدن تیم ملی ایران، ۳ روز پرنشاط را برای دوستداران فوتسال رقم زد
مرتضی اخوان - ستارگان فوتسال ایران در لباس تیم ملی طی ۳ روز برابر اسلواکی و بلاروس در مقابل چشمان فوتسال‌دوستان مشهدی در سالن شهید بهشتی ظاهر شدند. اگرچه دست آخر با تساوی ۵ بر ۵ برابر اسلواکی و شکست ۳ بر ۲ مقابل بلاروس همراه بود، شور و هیجانی وصف‌نشدنی به جوانان شهر مشهد که برای تماشای این بازی‌ها به صورت رایگان وارد سالن شده بودند داد، هیجانی که از سوت آغاز مسابقات، سالن شهید بهشتی مشهد را به غوغاکده‌ای بدل کرده بود.

درس‌های فوتسالی در آشفتگی
تیم ملی فوتسال ایران با وجود به‌کارگیری تمام ستاره‌هایش در این تورنمنت نتوانست نتیجه قابل قبولی بگیرد، تیمی که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و به ارزش این تورنمنت در مسیر آماده‌سازی واقف است. تیم ناظم‌الشریعه هم در بازی با اسلواکی و هم مقابل بلاروس از ضعف مفرط در کار دفاعی رنج می‌برد، ضعفی که در بازی اول، در بخش هجومی تیم دیده نمی‌شد، اما در نبرد شب گذشته مقابل بلاروس، قرمزپوشان تیم ملی در فاز هجومی هم سردرگم و آشفته به نظر می‌رسیدند، تیمی ازهم‌گسیخته و شلخته که فقط در دقایقی از بازی و به لطف شور و هیجان سالن شهید بهشتی که به بازیکنان منتقل شده بود و حریف را تحت تأثیر قرار می‌داد، بازیکنانش ضرباتی را به سمت چهارچوب حریف روانه می‌کردند. تیم ناظم‌الشریعه در این تورنمنت نه‌تن‌ها جوان‌گرایی خاصی نداشت بلکه تمام تلاشش را کرد تا با به‌کارگیری ستاره‌های باتجربه‌اش نتیجه را هم به دست آورد، که البته حاصلی نداشت. تیم در خارج از زمین هم به‌هم‌ریخته به نظر می‌رسید، از نیمکت شلوغ تیم ملی بگیرید که گویی از دست کادر فنی خارج شده بود تا اعتراض‌های همیشگی به عملکرد داوری، اعتراض‌هایی که از شکست تلخ ایران و ژاپن در نیمه‌نهایی فوتبال ملت‌های آسیا درس عبرتی برای ما نشد و در بازی شب گذشته فوتسالیست‌ها هم روی گل دوم تیم گریبانمان را گرفت، جایی که اصغر حسن‌زاده، کاپیتان باتجربه تیم ملی، به همراه بازیکنان به کرنری که داور گرفت اعتراض کردند و روی همان کرنر بلاروس گل دومش را به ایران زد!

استقبال چشمگیر تماشاگران
استقبال چشمگیر هواداران مشهدی و حضورشان در سالن شهید بهشتی به نوعی مرهمی بر درد شکست ملی‌پوشان بود، هوادارانی که از سوت آغاز تورنمنت تا پایان، یک‌صدا ملی‌پوشان را تشویق کردند. فوتسال‌دوستان مشهدی بعد از شکست همه فوتسالیست‌ها را ایستاده تشویق کردند، اما در میان همه آن‌ها نام حسین طیبی، ستاره مشهدی تیم ملی فوتسال، را بیش از سایرین صدا زدند.

طیبی: همیشه مدیون مردم مشهدم
ستاره مشهدی تیم ملی فوتسال پایش به گل‌زنی برابر بلاروس باز نشد، اما ۳ بار تیرک دروازه آن‌ها را به لرزه درآورد با ضربات مرگ‌باری که هرکدامشان یک سالن را به هوا می‌برد. حسین طیبی بعد از پایان دیدار برابر بلاروس درباره این تورنمنت گفت: «فکر می‌کنم مردم از تماشای این مسابقات لذت بردند. گاهی شاید تمرکزمان را از دست دادیم. هر تیمی مقابل ما حاضر می‌شود، با شرایط خوب بازی می‌کند. بلاروس هم برای جام ملت‌های اروپا آماده می‌شود و الان نزدیک به یک ماه است که در بهترین شرایط در کنار هم تمرین می‌کنند. همین تیم ۱۰ روز پیش با ایتالیا ۳ بر ۳ مساوی کرد. ما تلاشمان را کردیم، اما فوتسال است دیگر. توپ گرد است و یک روز‌هایی توی گل نمی‌رود!» طیبی با اشاره به تشویق‌های تماشاگران در سالن و حمایت از او، اظهار کرد: «من همیشه گفته‌ام در هر جایگاهی باشم مدیون مردم مشهد هستم. امروز تماشاگران برایم سنگ تمام گذاشتند. فقط از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم بازی را ببریم.»

ناظم‌الشریعه: تورنمنت مفیدی بود
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران این مسابقات را مناسب ارزیابی کرد و گفت: «تورنمنت خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. فشار خوبی روی بچه‌های ما آمد و این برای ما مفید بود. بچه‌های ما نهایت تلاششان را کردند و در نتیجه بازی، آن چیزی که روی کاغذ است با آن چیزی که در زمین پیاده می‌شود متفاوت است. خیلی فرصت‌ها داشتیم که شاید به خاطر نداشتن تمرینات زیاد و مناسب از دست دادیم و همین منجر به شکست ما شد.» ناظم‌الشریعه درباره آشفتگی دفاعی تیم ملی گفت: «ساختار دفاعی‌مان به این علت که مدت‌زمان تمرینمان کم بود، چندان مناسب نبود. رسیدن به هماهنگی دفاعی را باید با تمرین زیاد به دست آوریم. ما در حمله شرایط خوبی داریم، اما در کار دفاعی به تمرین بیشتر نیاز داریم.» وی با اشاره به برنامه‌های تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا اذعان کرد: «مهم‌ترین چیزی که دنبالش هستیم این است که بتوانیم با مساعدت باشگاه‌ها لیگ را زودتر تمام کنیم و برای تمرین تا مسابقات جام ملت‌ها زمان بیشتری به دست آوریم. اگر این اتفاق نیفتد، کارمان سخت است.»

اصولی: تلاشمان برگزاری یک تورنمنت آبرومند بود
رئیس هیئت فوتبال استان به عنوان میزبان این تورنمنت هم گفت: «تمام تلاشمان را به عنوان میزبان انجام دادیم تا بتوانیم یک تورنمنت آبرومند در شأن نام ایران و شهر مشهد برگزار کنیم.» وی افزود: «خدا را شاکرم که از بازخوردی که گرفتیم متوجه شدیم هم تیم‌ها و هم مسئولان فدراسیون از نحوه برگزاری این تورنمنت راضی هستند.» احسان اصولی تصریح کرد: «این تجربه اول ما بود. یقینا در تجربیات بعدی تلاش می‌کنیم ایراد‌های کار را برطرف کنیم. باید از تمام مجموعه مدیریتی استان و مشهد بابت همراهی‌شان تشکر کنم.» وی خاطرنشان کرد: «این تورنمنت به نوعی مانور هماهنگی دستگاه‌ها بود و تمرینی برای ما که قرار است مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به‌زودی در مشهد برگزار کنیم.» اصولی در پایان با تجلیل از حضور گرم هواداران در سالن شهید بهشتی اظهار کرد: «حضور هواداران خون‌گرم مشهدی در سالن ما را شگفت‌زده کرد. باید از آن‌ها که رسم مهمان‌نوازی و میزبانی را به بهترین نحو به جا آوردند تشکر کنم.».
 
فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال فوتسال
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->