کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خبر داد؛

سفر رایگان شهری برای معلولان مشهدی

  • کد خبر: ۱۰۸۰۴
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
سفر رایگان شهری برای معلولان مشهدی
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: برای هر فرد با معلولیت درجه شدید و خیلی شدید، تعداد ۶۰ سفر رایگان در هر ماه منظور نموده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر افزود: افراد دارای معلولیت در مشهد، برای بهره‌مندی از این تسهیلات لازم است در ابتدا به آدرس اینترنتی https://mancard.mashhad.ir مراجعه و با ثبت اطلاعات خود در بخش «ثبت‌نام من‌کارت معلولین»، درخواست صدور من کارت ویژه را ارائه نمایند. پس از صحت سنجی این درخواست، کارت مربوطه به اداره بهزیستی مشهد ارسال می‌گردد و فرد دارای معلولیت کارت خود را دریافت خواهد کرد.

رجائیان افزود: دریافت‌کنندگان این خدمت لازم است که در ابتدای هرماه برای استفاده و شارژ تخفیف ماهانه، به یکی از باجه‌ها یا مراکز شارژ و فروش من‌کارت مراجعه نمایند. ضمن آنکه با اتمام تعداد سفر رایگان ماهانه، سفر‌های بعدی با کسر هزینه انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به امکان استفاده خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از خدمات رایگان حمل‌ونقل عمومی، گفت: از ابتدای شهریور ۱۳۹۶، ارائه تسهیلات رایگان حمل‌ونقل عمومی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز در حال انجام است و در حال حاضر برای معلولان شهر مشهد نیز در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: سهمیه رایگان اختصاص داده شده قابل انتقال به ماه بعد نبوده و فقط از طریق دریافت کارت ویژه قابل استفاده هست.

رجائیان با اظهار امیدواری در رابطه با رضایتمندی بیشتر اقشار خاص شهر برای دریافت خدمات مطلوب‌تر ادامه داد: سامانه پاسخگویی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با شماره ۳۱۲۹۱۵۱۳ آماده پاسخگویی به سئوالات احتمالی شهروندان در این زمینه خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->