نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها
ناظم‌الشریعه:

ایران به دنبال بازی با حریفان قدرتمند است

  • کد خبر: ۱۰۸۰۵
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
ایران به دنبال بازی با حریفان قدرتمند است
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برگزاری پلی‌آف لیگ برتر، زمان را از تیم ملی می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر بلاروس در تورنمنت بین‌المللی فوتسال مشهد، اظهار کرد: به تیم بلاروس بابت این پیروزی و قهرمانی در این تورنمنت تبریک می‌گویم. بازی خوب و سنگینی پشت‌سر گذاشتیم. بازیکنانم تمام تلاش‌شان را کردند. فرصت‌های زیادی داشتیم که بخاطر تمرینات کم و نامناسب از دست دادیم.

وی در خصوص عملکرد ضعیف تیم ملی در فاز دفاعی در این تورنمنت و دریافت هفت گل از رقبا، خاطرنشان کرد: ساختار دفاعی‌ تیم ملی به دلیل مدت زمان پایین تمرینات مناسب نیست. برای پوشش نقاط ضعف، نیاز به تمرین بیشتری داریم. خوشبختانه در فاز هجومی شرایط خوبی داریم و می‌توانیم در هر بازی گل بزنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد برنامه‌هایش برای جام ملت‌های آسیا، تصریح کرد: مهمترین موضوع برای آمادگی کافی در جام ملت‌ها، زمان است. لیگ برتر باید تمام شود و بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار بگیرند تا زمان کافی برای تمرین و بازی تدارکاتی داشته‌باشیم.

ناظم‌الشریعه در خصوص تعامل با لیگ برتر و باشگاه‌ها افزود: لیگ برتر به خاطر فشردگی، متاسفانه دیر تمام می‌شود. برگزاری پلی‌آف کار را سخت کرده و باعث می‌شود زمان زیادی را از دست بدهیم.

وی در رابطه با نحوه برگزاری تورنمنت و میزبانی مشهد، بیان کرد: فوتسال ایران جزء قطب‌های فوتسال دنیاست. یک شکست و یک پیروزی مقابل اسلواکی و بلاروس نشان‌دهنده پتانسیل بالای این تیم‌هاست. جو سالن شهید بهشتی مشهد خیلی خوب بود. از هیأت فوتبال، اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی و مردم مشهد بابت حمایت و تشویق‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم. این حق مشهد است که چنین بازی‌هایی در این شهر برگزار شود، زیرا در تمام رده‌های تیم ملی بازیکن دارد و باید به بازیکنان مستعد غیرملی پوش آن هم بها داد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص نزول رنکینگ ایران به جایگاه ششم دنیا، عنوان کرد: تمام تیم‌ها در این تاریخ بازی تدارکاتی داشته‌اند. آرژانتین با عربستان بازی کرده و ما با بلاروس و اسلواکی. تفاوت امتیازمان نمی‌تواند خیلی زیاد باشد، اما ایران به دنبال کار خودش است و باید با حریفان قدرتمند بازی کند.

وی در خصوص عملکرد مسعود محمدی در دروازه تیم ملی، اظهار کرد: او دروازه‌بان جوانی است، آینده درخشانی دارد و بابت گل‌هایی که دریافت کرده نگران نیستم. بازیکن جوان بالاخره باید بازی کند و شکست نیز جزیی از بازی است. چندین سال است تعداد شکست‌های‌ ایران خیلی کم بوده است. نمی‌خواهم شکست در این بازی را توجیه کنم. ایران در هر صورت نباید شکست بخورد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص عدم انتخاب مهدی جاوید به عنوان برترین بازیکن سال فوتسال آسیا گفت: مهدی جاوید به حقش نرسید. باید قبول کنیم که جاوید یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان آسیاست. یکی از دلایل عدم انتخاب او شاید این بوده که ژاپن توانست قهرمان شود، وگرنه در حالت عادی حق مهدی جاوید بود که به این عنوان دست یابد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->