ناکامی سوداگران ۴۰۰ کیلو افیون

  • کد خبر: ۱۱۰۱۰
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶
ناکامی سوداگران ۴۰۰ کیلو افیون
مهدی قرآنی| در پی اقدام اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد‌مخدر خراسان رضوی اخباری به دست آمد که نشان از جابه‌جایی یک محموله افیونی در جاده بجستان داشت.
مأموران با کسب این خبر طی هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و به رصد میدانی برای شناسایی خودروی حامل بار افیونی پرداختند. تحقیقات مجریان قانون در سطح جاده ادامه داشت تا اینکه ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
به گفته فرمانده انتظامی خراسان رضوی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پس از طی نمودن مسافتی کوتاه ۲ خودرو سواری را در کنار جاده متوقف کردند و آن‌ها را مورد بازرسی قرار دادند.
سردار محمد‌کاظم تقوی ادامه داد: در این عملیات تیم بررسی کننده پرونده موفق شدند ۳۳۸ کیلو‌گرم ماده‌مخدر از نوع تریاک و ۳۸ کیلو‌گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای داخل یکی از سواری‌های پژو ۴۰۵ جاسازی شده بود را کشف کنند. این مقام ارشد نظامی استان بیان کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه برای ادامه تحقیقات و شناسایی دیگر همدستان خود، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند. ۲ خودروی ۴۰۵ که یکی از آن‌ها نقش راه پاک‌کن و دیگری حامل بار افیونی بود توقیف و روانه پارکینگ شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->