بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است
سرخط خبرها

افزایش ۳۰ درصدی سرقت خودرو‌ها در استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۱۰۵۴
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
افزایش ۳۰ درصدی سرقت خودرو‌ها در استان خراسان رضوی
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از افزایش ۳۰ درصدی سرقت خودرو طی ۸ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد بوستانی افزود: بیشترین سرقت خودرو‌ها در استان خراسان رضوی مربوط به پراید و پژو بوده است که بیشتر آنان به لحاظ ایمنی مجهز نبوده اند.
وی بیان کرد: آمار سرقت خودرو از ابتدای سال جاری در خراسان رضوی سیکل متناوب داشته است، بطوریکه در برخی ماه‌ها افزایش و در دیگر ماه‌ها کاهش داشته است.
وی ادامه داد: به طور مثال در آبان ماه امسال نسبت به مهر ماه شاهد کاهش سرقت خودرو بوده ایم.
وی از افزایش ۲۴ درصدی کشف خودرو‌های سرقتی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گفته وی، آمار کشفیات نشان از تلاش مامورین و پیشرفت چشمگیر در ردیابی خودرو‌های سرقتی و بی نتیجه ماندن تلاش سارقین است. 
سرهنگ بوستانی خاطر نشان کرد: سرقت خودرو‌ها معمولا از طریق سارقین به چند منظور صورت میگیرد که سرقت خودرو برای سرقت‌های دیگر، برای حمل قاچاق و مواد مخدر، اوراق کردن خودرو و فروش لوازم آن و سرقت اموال ارزشی داخل خودرو از طریق شکستن شیشه یا باز کردن آن از این جمله هستند.
سرهنگ بوستانی با بیان اینکه مهمترین اصل رعایت و مسئولیت پذیری خود فرد است، افزود: اگر خودرو به وسایل ایمنی از جمله سویچ مخفی، دزگیر، ردیاب و سیستم هشدار دهنده مجهز باشد و همچنین از بسته بودن درب‌ها و بالا بودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کند و خودرو را در محل تاریک و فاقد روشنایی قرار ندهد قطعا کار سارقین دشوار خواهد شد.
وی تصریح کرد:سرقت خودرو در مقایسه با سرقت‌های دیگر به لحاظ روحی و روانی تاثیر مخربی بر فرد دارد، چرا که گاه این خودرو منبع درآمد زندگی یک فرد یا تمام سرمایه او می‌باشد.
وی در پایان گفت:گرچه پارکینگ‌ها جوابگوی نیاز جامعه نیست و نمیتوان مردم را اجبار و الزام به استفاده از پارکینگ کرد، ولی می‌توان با اقدامات پیشگیرانه از وقوع سرقت جلوگیری کرد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->