جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فرش‌آرا از هایپر دست‌پر برگشت

  • کد خبر: ۱۱۱۳۳
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
فرش‌آرا از هایپر دست‌پر برگشت
پیروزی نماینده استان در دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال
مرتضی اخوان - تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد توانست ۳ امتیاز از نبرد با تیم هایپرشهر شاهین‌شهر به حساب خود واریز کند. شاگردان مجید مرتضایی که برای انجام دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به شاهین شهر رفته بودند، روز گذشته توانستند با نتیجه ۳ بر یک از سد میزبان خود بگذرند، پیروزی‌ای که برای مشهدی‌ها که ۲ شکست پیاپی را در هفته‌های گذشته تجربه کرده بودند از نان شب هم واجب‌تر بود. در این دیدار علی ابراهیمی ۲ بار و قدرت بهادری یک بار برای نماینده مشهد گل‌زنی کردند و حسین قپانچی تنها گل میزبان را وارد دروازه فرش‌آرا کرد.

فشردگی جدول و برخورد‌های احتمالی
فرش‌آرا با پیروزی برابر هایپرشهر شاهین‌شهر حالا با انجام ۱۹ بازی تا پله چهارم جدول بالا آمد، صعودی که البته می‌تواند با خطر پیروزی شهروند ساری در دیدار معوقه، دوباره جایگاه تیم مشهد را یک پله در جدول تنزل دهد. اما نکته حائز اهمیت در جدول لیگ امسال فشردگی زیاد در میان ۸ تیم بالای جدول است. تیم‌هایی که تقریبا تکلیفشان برای حضور در مرحله پلی‌آف قطعی است و جایگاه نهایی‌شان در جدول پایان مرحله اول فقط رویارویی با رقبای آسان‌تر یا سخت‌تر در مرحله پلی‌آف است. البته حضور اکثر لژیونر‌های فوتسال ایران در خارج از کشور و تجمع داخلی‌ها در ۲ تیم بالای جدول (مس سونگون و گیتی‌پسند) سبب شده است کیفیت فنی تیم‌ها به یکدیگر بسیار نزدیک باشد. با وجود این، باز هم مربیان حساب و کتاب خودشان روی کاغذ برای رقیب مرحله بعد را از همین حالا شروع کردند. فرشی‌ها همین حالا و با احتساب جدول کنونی باید در پلی‌آف با شهروند ساری رو‌به‌رو شوند، تیمی که بازی با آن در زمین خانگی بسیار دشوار است و هر حریفی از رویارویی با تماشاگران ساروی و جو عجیب سالن آنجا هراس دارد.

سفر‌های خارج خانه فرش‌آرا ادامه دارد
شاگردان مجید مرتضایی حالا بعد از پیروزی برابر هایپر، تیم یازدهم جدول، باید برای رویارویی هفته آینده خود آماده شوند، دیداری که در بندرعباس و مقابل تیم آذرخش این شهر خواهد بود. دیدار این ۲ تیم از چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال روز جمعه و از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد. مشهدی‌ها در دیدار رفت توانستند در مشهد با نتیجه ۲ بر صفر از سد میهمان جنوبی خود بگذرند و حالا برای بهبود جایگاه خود در جدول به دنبال هر ۳ امتیاز این بازی هستند. آذرخش با ۱۴ امتیاز از ۱۹ بازی در مکان دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال فصل جاری قرار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->