حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

دست‌های آلوده!

  • کد خبر: ۱۱۳۴۷
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
دست‌های آلوده!
باوجود ارائه نمایشی خوب، شهر خودرو حریف همه قدرت سپاهان نشد!
حمیدرضا معصومیان - هفته پیش که محمدحسین زاهدی‌فر در بازی استقلال و سپاهان هند بسیار واضح استنلی کی‌روش را در محوطه جریمه سپاهان ندید خیلی‌ها گفتند که اشتباه داور ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید، اما وقتی دیروز ۲ هند از روز روشن‌تر زردپوشان در محوطه جریمه را داور باشخصیت مسابقه پنالتی ندانست، گمانه قدرت‌های پشت پرده این تیم اصفهانی باردیگر سر زبان‌ها افتاد. امیر قلعه‌نویی اگرچه دیروز برد برابر شهر خودرو را با تساوی عوض کرد، اما شادمان از مشهد رفت، زیرا اگر داور با او و تیمش این‌قدر مهربان نبود، همین یک امتیاز را هم نگرفته بود. آ‌ن‌ها بازی را در مشهد خوب شروع کردند و در ۴۵ دقیقه اول، پرس سنگینی هم روی مشهدی‌ها پیاده کردند، اما شهر خودرو تیم دست‌وپابسته‌ای نبود. شاگردان گل‌محمدی با وجود پرس سپاهان پرمهره هرگز زیر توپ نزدند و اصرار آن‌ها به بازی از جلو دروازه ستودنی بود. با اینکه برنامه فرار از پرس آن‌ها چندان موفق نبود و حتی یک بار نزدیک بود استنلی کی‌روش را با رحمتی تک‌به‌تک کند، اما این استراتژی حکایت از اعتمادبه‌نفس آن ها‌ها داشت. بازی در نیمه اول تقریبا پایاپای بود، اما نیمه دوم دست خوش حوادث بسیاری شد. جرقه اول را سپاهان زد که روی یک ضربه کرنر به گل رسید. یک ارسال نه‌چندان خطرناک با اشتباه محاسباتی مهدی رحمتی فرصتی مغتنم را برای گولسیانی، مدافع خارجی سپاهان، پدید آورد تا مثل هفته گذشته برای تیمش گل‌زنی کند. این گل شوک‌آور شهرخودرو را از لاک احتیاطی خود خارج کرد تا موج حملات تیم آغاز شود. ۲ شوت در دقایق ۶۱ و ۶۳ از امین قاسمی‌نژاد واکنش تیم میزبان به این گل بود، اما اتفاقی که جریان بازی را عوض کرد در دقیقه ۶۵ رخ داد. جایی که محبی، بازیکن جوان و اخیرا ملی‌پوش‌شده سپاهان، به خاطر اعتراض به داور کارت دوم را گرفت و اخراج شد. از این لحظه به بعد، شهرخودرو کاملا سوار بربازی شد و با حملات پردامنه تلاش کرد گل مساوی را بزند. فشار همه‌جانبه شاگردان گل‌محمدی به خط دفاع سپاهان در این لحظات با ۲ هند واضح در محوطه جریمه همراه شد، اما در حالی که همه ورزشگاه منتظر شنیدن سوت داور بودند، بیژن حیدری هر ۲ صحنه را پنالتی ندید و حکم به ادامه بازی داد! در این لحظات که خشم و هیاهو اتمسفر غالب سکو‌ها و حتی نیمکت شهر خودرو شده بود، یک بار دیگر موعودیونس‌تایم فرا رسید تا شاکری بار دیگر پیام‌آور شادی تیمش شود. مهاجم نیشابوری شهرخودرو که در دقیقه ۷ با یک قیچی‌برگردان می‌رفت معنای تازه‌ای به تایم طلایی خود بدهد، در دقیقه ۸۹ از ارسال کرنر امین قاسمی‌نژاد (بهترین بازیکن شهرخودرو در این بازی) نهایت استفاده را برد. او در حالی که گولسیانی، زننده تنها گل سپاهان، گاف بزرگی در یارگیری‌اش داشت، گل شادی‌بخش تیمش را با یک ضربه سر دقیق به ثمر رساند. این گل پایان مسابقه‌ای بود که اگر اشتباهات داوری نبود، شاید به جای یک امتیاز، ۳ امتیاز مهم و حیاتی به توشه تیم شهرمان می‌داد و البته اولین شکست تیم شکست‌ناپذیر لیگ را هم رقم می‌زند.

گل‌محمدی: حیدری را بازخواست کنند
سرمربی شهرخودرو که در پایان از اتفاقات بازی ناراحت بود در کنفرانس خبری گفت: این همه تمرین می‌کنید، زحمت می‌کشید، تیم را برای یک مسابقه بزرگ آماده می‌کنید، خوب بازی می‌کنید، اما پنالتی را نمی‌گیرند. متأسفم برای تیم داوری که تنها کسانی بودند که پنالتی ما را ندیدند. متأسفم برای آقای حیدری. اسم این ندیدن را اشتباه نمی‌گذارم. باید از او بازخواست کنند چرا حق یک تیم را به این راحتی ضایع کرد. ما شکایت خودمان را ۱۰۰ درصد به کمیته داوران خواهیم فرستاد و از ایشان و تیم داوری شکایت می‌کنیم. باید جواب‌گو باشند چرا راحت حق این تیم زحمت‌کش و بچه‌های جوان و بخش خصوصی را که هزینه می‌کند با سوت‌های بیجا از بین می‌برند. یحیی گل‌محمدی که آشکارا ناراحت و عصبی بود افزود: واقعا دردناک است. جا دارد از هواداران تشکر کنم. فوتبال خوبی را دیدند، اما نتوانستند به خاطر این اتفاقات برد تیم را ببیند. تشکر می‌کنم از آن‌ها به خاطر حضورشان در ورزشگاه. امروز می‌توانست ورزشگاه پر باشد، اما اتفاقاتی می‌افتد که از دست ما خارج است. مسئولان شهری هم شاید خیلی علاقه ندارند که این تیم موفق باشد. تیمی مثل استقلال بلیت را یک‌سوم می‌کند برای اینکه در بازی با ما شصت هفتاد تماشاچی بیاید، اما ما کم می‌کنیم که نیایند. این جای تأسف دارد برای مسئولان شهری. این مسائل بی‌انگیزگی به وجود می‌آورد. انتظار داریم مسئولان حمایت کنند. باید کاری کنند تماشاچی اینجا پر شود نه اینکه کم شود. وی درباره شائبه مهندسی بازی‌ها هم گفت: شأن و شخصیت داور‌ها را باید حفظ کرد. نیامده‌ایم اینجا تا به کسی توهین کنیم. آمده‌ایم از حقمان دفاع کنیم. در بازی با استقلال ۲ تا از بازیکنان حریف باید اخراج می‌شدند، اما خیلی راحت در هیاهوی برد استقلال و هوادارانی که بودند گم شد. اگر این اتفاقات در آزادی یا اصفهان می‌افتاد، کدام داور جرئت می‌کرد این‌ها را نگیرد؟ خود آقای حیدری امکان نداشت از این صحنه‌ها بگذرد. او اضافه کرد: من واقعا متأسفم برای خود حیدری. او به صحنه‌ها خیلی نزدیک بود. من اسمش را اشتباه نمی‌گذارم. این انتخاب است برای نگرفتن پنالتی. گل‌محمدی در پایان گفت: یک سری صحبت‌ها اگر انجام شود، بحث کمیته انضباطی و اخلاق وسط می‌آید. خودم دوست ندارم تمرکزم از تیم به هم بخورد و به مسائلی غیر از فوتبال فکر کنم. در هر صورت، خیلی چیز‌ها امروز مشخص بود. من نمی‌توانم تجزیه و تحلیل بیشتری کنم، چون بار حقوقی دارد.

التهاب در نشست خبری قلعه‌نویی
نشست خبری گل‌محمدی پس از بازی، با شکوه و شکایت از داوری برگزار شد، اما در جلسه امیر قلعه‌نویی با خبرنگاران، التهاب حرف اول و آخر را زد. سر‌مربی سپاهان در ابتدای نشست خبری‌اش و قبل از اینکه سؤالات خبرنگاران شروع شود، بر سر اصرار بر بودن ۲ تن از همراهانش در جلسه، با نیرو‌های حراست، کارمندان هیئت فوتبال و خبرنگاران حاضر در جلسه مجادله، و جلسه را با ناراحتی ترک کرد. البته قلعه‌نویی پیش از خروج کامل از اتاق جلسات، ناگهان تغییر عقیده داد و به جلسه برگشت، اما این بازگشت هم دقایق چندانی طول نکشید. سرمربی سپاهان تقریبا پاسخ هیچ پرسشی را نداد و در جواب به سؤالات خبرنگاران درباره داوری‌هایی که در این هفته به سود سپاهان بود و اینکه چرا در همه ورزشگاه‌ها علیه تیم او شعار می‌دهند یا اینکه قبول دارد تیمش بیش از امثال شهرخودرو هزینه کرده است، ولی خوب نتیجه نمی‌گیرد، این حرف‌ها را زد: «تیم شما خیلی بهتر بود. ما حرفی برای گفتن نداشتیم. شعار‌ها برای تیم‌ها نیست و برای من است، چون آدم بدی هستم و نمی‌خواهم هم عوض بشوم.» قلعه‌نویی چند شبه‌جمله سربالا شبیه این‌ها هم گفت و بعد، جلسه‌ای را که نهایتا ۵ دقیقه بیشتر طول نکشید ترک کرد و رفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->