اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند افطار زائران حرم امام رضا(ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) + فیلم آیت‌الله نوری همدانی جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد پذیرایی از ۱۴هزار روزه اولی پای سفره افطار امام رضا(ع) دردنامه‌ای برای عبور از فصل سردِ غفلت؛ موسوی قوچانی، شهیدِ غریب!
سرخط خبرها

واکنش مردم مشهد هنگام شنیدن خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی در حرم امام رضا (ع) + ویدئو

  • کد خبر: ۱۳۶۴۳
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
  • ۱
واکنش مردم مشهد هنگام شنیدن خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی در حرم امام رضا (ع) + ویدئو
مردم مشهد، صبح روز جمعه و در جریان مراسم دعای ندبه در جریان خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبر شهادت سردار سلیمانی همزمان با صبح روز جمعه و در دعای ندبه به اطلاع مردم مشهد رسید، در این فیلم واکنش آن‌ها را به این خبر مشاهده می‌کنید.

 

تعداد بازدید : 6248
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رخشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
5
این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به آمریکا زد.
- شاید ترامپ با تصور اینکه با ترور سردار، وجهه ای در جهان و آمریکا در بین طرفداران خود کسب میکند . مرتکب این عمل شده باشد .
- شاید این جامعه گریز با این استراتژی بی ثبات ، به این تصورکه اگر ایران تلافی نکند ، او برنده این بازیست . و اگربه تلافی ضربه ای بزند ، او با مظلوم نمایی جانبگرایانه میتواند آرایی درآمریکا برای خود بخرد و بخرد 4 سال ریاستی دوباره را ، این عمل را مرتکب شده باشد .
- شاید این پریشان پندارخودشیفته با تصور مقاوم سازی روان سرکوب شده اش با هدف جلوگیری وخنثی سازی توان پیشگامی ایران درتمامی جبهه های ضد تروریستی منطقه ، دست به ترورسردار زده تا به خود روحیه ای داده باشد.
- شاید این مضطرب دوره گرد ، از آن هم متوهم ترشده باشد و به تصور ضربه زدن به ما ، به ملت ایران ، به ملت زینبی- جهان آراها ، حسینی- همتی ها ، علی اکبری- فهمیده ها ، عباسی- باکری ها ... دستی دراز کرده باشد ...
اما این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به تو زد. به استکبارت ، به امپریالیستت ، به جهانخواری هایت ، به گردنکشی هایت ، به بزرگ پنداریهایت ، به خودنمایی هایت ... که این همان درسی است که میثم های دوران به شما زیادیهای زمان داده اند و میدهند و تو نخواهی فهمید . و کم بد نخواهد بود جزایی که سر- دارت خواهی دید . و زود خواهی فهمید ، این هم ضربه ای دیگر بود که سردارقاسم سلیمانی با شهادتش به آمریکا زد .
رخشان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->