ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اولین برد پرسپولیس با گل‌محمدی

  • کد خبر: ۱۴۸۲۴
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
اولین برد پرسپولیس با گل‌محمدی
تیم پرسپولیس در اولین بازی با هدایت یحیی گل‌محمدی، مقابل بادران موفق به پیروزی شد.
 پس از اینکه یحیی گل‌محمدی در شب آخر نقل‌وانتقالات، قرارداد خود با پرسپولیس را با حضور در دفتر این باشگاه امضا کرد و رسما هدایت سرخ‌ها را برعهده گرفت، دیروز در دیدار با بادران برای اولین‌بار شاگردان خود را محک زد. پیش از شروع این بازی، انصاری‌فرد در تمرین سرخ‌پوشان پایتخت حاضر شد و سرمربی جدید تیمش را معرفی کرد تا بدین‌ترتیب جلسه معارفه این سرمربی با اولین تجربه بازی این فصل تیمش با هدایت خودش، همراه باشد.

اولین برد سرخ‌ها با یحیی
بادران و فرهاد کاظمی حریف دیروز سرخ‌پوشان تهرانی بودند که در طول بازی نشان دادند رقیب دست‌وپا‌بسته‌ای نیستند. در این بازی پرسپولیسی‌ها با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا و علی علیپور وارد زمین شدند تا در اولین بازی، کاپیتان اول و دوم پرسپولیس نیمکت‌نشین باشند. در این بازی که نکته ویژه‌اش فارغ از حضور یحیی گل‌محمدی، قضاوت رضا کرمانشاهی و همچنین حضور فرهاد کاظمی به‌عنوان سرمربی بادران بود، پرسپولیس نمایش خوبی را ارائه کرد و در دقایق نخست نیز قرمزپوشان فرصت گل‌زنی داشتند، اما علیپور موفق به این کار نشد. بااین‌حال در دقیقه ۳۹ پاس مهدی شیری به مهدی ترابی رسید تا او با ضربه‌ای دقیق، پرسپولیس را پیش بیندازد. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم پرسپولیس ترکیبی متفاوت داشت: امیرحسین بیات، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، مهدی عبدی، کریستین اوساگونا، آریا برزگر و امید عالیشاه. در همان دقایق نخست، سماجت امید عالیشاه باعث شد تا پرسپولیس در موقعیت گل‌زنی قرار بگیرد و پس از مقاومت چندلحظه‌ای خط دفاعی بادران، مهدی عبدی گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه، بازی با همین نتیجه دنبال شد و درنهایت شاگردان گل‌محمدی در روز نخست سرمربیگری یحیی، با برد دوگله برابر بادران، زمین را ترک کردند.

یحیی ۹ میلیارد برای سرخ‌ها آب خورد
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، روز دوشنبه باشگاه شهرخودرو خراسان، رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی را صادر کرد تا این مربی بتواند قرارداد همکاری خود را با باشگاه پرسپولیس به‌مدت یک‌فصل‌ونیم، به امضا برساند. باشگاه شهرخودرو در ابتدا با جدایی گل‌محمدی مخالفت کرد، اما پس از چند دور مذاکره و بر اساس گفته فرهاد حمیداوی، فشار‌های واردشده، وی موافقت می‌کند که در صورت پرداخت ۶میلیارد تومان، رضایت‌نامه گل‌محمدی صادر شود. از قرار معلوم، پرسپولیسی‌ها که با مشکلات مالی مواجه بودند، در تأمین مبلغ درخواستی باشگاه شهرخودرو دچار مشکل می‌شوند و سعی می‌کنند این پول را در قالب ۲ چک پرداخت کنند. در ادامه مذاکراتی دراین‌زمینه انجام می‌شود و درنهایت حمیداوی اعلام می‌کند که در صورت صدور چک شخصی یکی از اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس، نامه رضایت‌نامه گل‌محمدی را امضا خواهد کرد. ازاین‌رو یکی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، ۲ فقره چک با فاصله ۲ ماه، ۶میلیارد تومان در وجه باشگاه شهرخودرو امضا می‌کند تا این‌گونه رضایت‌نامه گل‌محمدی برای حضور در پرسپولیس صادر شود. براساس توافق سرمربی جدید پرسپولیس، این باشگاه برای یک‌فصل‌ونیم هم ۳میلیارد تومان به‌عنوان دستمزد به گل‌محمدی بپردازد که با احتساب مبلغ رضایت‌نامه، باید گفت یحیی گل‌محمدی نزدیک به ۹میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه دربر داشته است.

رسن: طلبم را نگرفته‌ام، اما در پرسپولیس می‌مانم
هافبک سرخ‌پوشان پایتخت باوجود آنکه طلبش را از این باشگاه دریافت نکرده، تأکید کرد که در این تیم می‌ماند. به گزارش شبکه فیفا اسپورت، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس، که فصل سوم حضورش را در این تیم پشت‌سر می‌گذارد، در گفت‌وگوی تلفنی که با فیفااسپورت داشت، گفت: من در زمستان از ۲ باشگاه الشرطه و نیروی هوایی پیشنهاد داشتم، اما تصمیم گرفته‌ام در پرسپولیس بمانم. باوجود آنکه طلب خود را دریافت نکرده‌ام، اما تا پایان فصل در پرسپولیس باقی خواهم ماند. این هافبک عراقی تا پایان فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد و در فصل جاری یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->