ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

حضور رسول خادم و کمیل قاسمی در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان+عکس

  • کد خبر: ۱۴۹۰۹
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
حضور رسول خادم و کمیل قاسمی در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان+عکس
رسول خادم، کمیل قاسمی، حسن رحیمی و احسان لشکری با چهره‌های پوشیده به کمک مردم سیل زده سیستان‌و‌بلوچستان رفتند.
به گزارش شهرآرانیوز، رسول خادم، رییس پیشین فدراسیون کشتی و دارنده مدال‌های طلا و برنز المپیک، ۲ طلا و یک نقره جهان، طلا و نقره بازی‌های آسیایی و ۵ طلای آسیا،  کمیل قاسمی دارنده مدال‌های طلا و برنز المپیک، نقره جهان و طلا و نقره آسیا، حسن رحیمی دارنده مدال‌های برنز المپیک، طلا، نقره و ۲ برنز جهان، طلا و نقره جوانان جهان، طلا و برنز بزرگسالان آسیا و طلای جوانان آسیا و احسان لشگری دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک و ۴ طلای آسیا، هم‌چون ماه‌های گذشته که در قالب موسسه خیریه امام علی (ع) با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مشغول خدمت‌رسانی به روستا‌های محروم استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان و ... بوده‌اند، این‌بار نیز از همان ابتدای وقوع سیل ویرانگر در سیستان و بلوچستان به کمک مردم شتافتند و مشغول خدمت‌رسانی در روستا‌های سیل‌زده هستند.
 
 
حضور رسول خادم، کمیل قاسمی در کنار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان+عکس


بر خلاف برخی قهرمانان مدعی، قهرمانان بی‌ادعای کشتی در کنار مردم و در سیستان و بلوچستان بسر می‌برند تا در حد توان‌شان از درد و آلام مردم محروم این دیار که اندک دارایی‌شان را نیز سیل با خود برده است، بکاهند و یاری‌گرشان باشند.

این قهرمانان کشتی تاکنون مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان با حمایت‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان جمع آوری کرده‌اند که این مبلغ صرف تامین مواد غذایی، بهداشتی و .. مورد نیاز برای روستاییان سیل زده شده است. حجم و گستره ویرانی‌های سیل به حدی است که بسیاری از مردم سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک‌های مردمی هستند.
 
منیع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->