کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۱۰ هزار شتر استرالیایی به کام مرگ می‌روند

  • کد خبر: ۱۴۹۳۸
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
۱۰ هزار شتر استرالیایی به کام مرگ می‌روند
همزمان با خشکسالی و آتش‌سوزی گسترده در استرالیا، کار معدوم سازی ۱۰ هزار شتر وحشی تشنه در ایالت "استرالیای جنوبی" از امروز آغاز شد.

به گزارش شهرآرا نیوز، به نقل از رسانه‌های استرالیا، در مناطقی از شمال غربی این ایالت استرالیا کار معدوم سازی شترها به علت نبود آب در این منطقه آغاز شده است. کار کشتن این شترها از امروز چهارشنبه شروع شده و انتظار می‌رود که پنج روز به طول انجامد.

در حدود ۱۰هزار  شتر تشنه در مناطقی از استرالیا در جست وجوی آب که گفته می‌شود مردم را در معرض خطر قرار داده‌اند.

این اقدام مورد حمایت اداره آب و محیط استرالیای جنوبی قرار دارد . این اداره می‌گوید که این شترهای تشنه در جستجوی آب جان مردم منطقه را به مخاطره می اندازند.

مقامات این منطقه استرالیا می‌گویند که اسب‌ها و الاغ‌های وحشی از طریق بالگرد توسط تیراندازان حرفه‌ای هدف اصابت گلوله قرار می‌گیرند . این مقامات تاکید می‌کنند که شترها نیز با خوردن مواد غذایی بر جوامع محلی فشار وارد می‌کنند و در وضعیت خشکسالی فعلی گله‌های شتر جان مردم را تهدید می کند.

اداره آب می‌گوید که زمین‌دارها در گذشته شترها را جمع‌آوری می‌کردند و می‌فروختند اما اکنون تعداد آنها زیاد شده و حدود ۱۰ هزار شتر به منابع آبی هجوم برده‌اند و این موجب خسارت زیادی به زیرساخت‌ها شده و خطراتی را متوجه خانواده‌ها کرده است.

جنوب استرالیا نیز همانند سایر مناطق این کشورها از هفته‌ها پیش با افزایش دمای هوا مواجه شده است .در این ایالت نیز همانند ایالت مجاور آن "نیو ساوت ولز" خشکی و گرما موجب آتش سوزی علفزارها شده است. منطقه APY مکانی دورافتاده در جنوب استرالیا است که تنها در حدود ۲ هزار ۳۰۰ نفر سکنه دارد.

برآورد می‌شود که بیش از یک میلیون نفر شتر در استرالیا زیست می‌کنند و جمعیت آنها به سرعت رو به افزایش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->