تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است
سرخط خبرها

خیرین مدرسه‌ساز خراسانی پیشتاز در سراسر کشور+ ویدئو

  • کد خبر: ۱۴۹۹۷
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
خیرین مدرسه‌ساز خراسانی پیشتاز در سراسر کشور+ ویدئو
وزیر آموزش و پرورش از بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی استان خراسان رضوی به نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با ظرفیت آموزشی ۱۵۰۰ نفر در ناحیه ۵ شهر مشهد رونمایی کرد
امیررضا وثوقی- وزیر آموزش و پرورش چهارشنبه شب در نشست با جمعی از خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی از بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی استان خراسان رضوی به نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با ظرفیت آموزشی ۱۵۰۰ نفر در ناحیه ۵ شهر مشهد رونمایی کرد، این پروژه از مهرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

حاجی میرزایی با بیان اینکه یکی از راه‌های ایجاد عدالت در جامعه توزیع مناسب و با کیفیت فرصت‌های آموزشی در سطح کشور است گفت: خیرین شرکا بسیار خوبی هستند که به کمک ما می‌آید تا ما بتوانیم فرصت‌های مناسب تری را برای آموزش دانش آموزان فراهم کنیم.

وزیر آموزش و پروش در تقدیر از روحیه خیرین مدارس استان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی الگو و نمونه کل کشور است و در سال‌های اخیر کار‌های بزرگی در زمینه نوسازی فضا‌های آموزشی انجام داده است. ما بیش از پول و مدرسه‌ای که در این استان ساخته می‌شود به همت و روحیه خیرین خراسانی نیاز داریم تا آن را به عنوان الگو به سرتاسر کشور گسترش دهیم.

وی در خصوص پرداخت سهم دولت از ساخت مدارس در سال ۹۹ اظهار کرد: در شرایط نامناسب بودجه کشور که بودجه همه دستگاه‌ها کاهش پیدا کرده است توانسته ایم بودجه را از یک هزار میلیارد به دوهزار و هفتصد میلیارد تومان در سال ۹۹ افزایش دهیم تا با این ظرفیت به وجود آمده سهم دولت از ساخت مدارس بیشتر از گذشت شود.

حسینی مدیر کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی با اشاره به سهم ۳۰ درصدی خیرین در ساخت مدارس در کل کشور گفت:خیرین استان خراسان رضوی امسال با ساخت ۶۰۲ کلاس آموزشی از ۱۲۰۴ کلاس ساخته شده در استان علاوه بر کسب مقام اول در ساخت مدارس توسط خیرین در کشور بیش از ۵۰ درصد کلاس‌های درس استان را ساخته اند.

میر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به محقق نشدن سهم پرداختی دولت در ساخت مدارس استان گفت:تعداد پروژه‌های نیمه تمام در استان زیاد است و ما منتظر پرداخت سهم دولت هستیم. اگر خیرین در این حوزه ورود نمی‌کردند، افزایش تراکم کلاس‌ها درس علاوه‌بر کاهش فضای آموزشی استان در این سال تحصیلی تاثیر به سزایی در کیفیت آموزش دانش آموزان می‌گذاشت وی در ادامه افزود:ساخت هنرستان‌ها و واحد‌های فنی و حرفه‌ای باید در دستور کار قرار بگیرد تا مشکل اشتغال در استان حل شود.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->