آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

ساماندهی وضع اقتصادی کشور، بالاترین توقع مردم از مسئولان است

  • کد خبر: ۱۵۴۹۸
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
ساماندهی وضع اقتصادی کشور، بالاترین توقع مردم از مسئولان است
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز مردم بالاترین توقع و انتظارشان را ساماندهی وضع اقتصادی کشور اعلام می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین اشتری، در همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید اظهار داشت: در حوزه برخورد با مفاسد اقتصادی اگر هم پرونده‌ای تشکیل شود برای ارتقای رونق تولید در کشور است.

وی افزود: امروز بیشترین دغدغه مردم در حول موضوعاتی اقتصادی است و اگر از مردم سؤال شود چه توقعی از مجلس و رئیس‌جمهور دارید بالاترین توقع و انتظارشان را ساماندهی وضع اقتصادی کشور اعلام می‌کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که موضوع اقتصادی هم دغدغه مردم و هم خواست مقام معظم رهبری است، به هدف گذاری دشمن در این زمینه اشاره و تصریح کرد: دشمن هدف گذاری کرده تا کاری انجام شود تا ما نتوانیم به اهداف عالی برسیم و تصمیماتی می‌گیرند تا به اقتصاد ما ضربه زده و جنگ اقتصادی به راه بیندازند؛ البته بخشی از عملکرد مدیران ما نیز باعث شده تا با مشکلاتی روبرو شویم، اما باید کاری کنیم که شعار مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید تحقق یابد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که در عرصه تولید و چرخ اقتصاد فعالانی وجود دارند که ایثار می‌کنند و مجاهدانه در عرصه اقتصادی گام برمی‌دارند، به وظیفه ناجا در ایجاد و ارتقاء امنیت در حوزه اقتصادی پرداخت و گفت:‌نیروی انتظامی وظیفه دارد برای مدیران وافرادی که در عرصه اقتصادی گام برمی‌دارند فضایی امن را ایجاد کنند.

سردار اشتری ادامه داد: ارتقاء امنیت در فضای اقتصادی از منظر‌های مختلف دنبال می‌شود. یکی امنیت فیزیکی یعنی اینکه مدیران و کارگزاران ما و کسانی که در عرصه اقتصادی نقش دارند بتوانند با امنیت کار خود را انجام دهند؛ یعنی هر کجای کشور مجموعه کارآفرینی یا شرکت و محلی راه‌اندازی شود حداقل بتوانیم بگوییم امنیت آنجا تضمین شده با ماست.

وی به بخش دیگری از ارتقاء امنیت پرداخت و فت: جنبه حمایتی از تولید کنندگان بخش دیگر این مبحث است و باید کاری کنیم که به تولید و امنیت آن‌ها خدشه‌ای وارد نشود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ورود کالای غیرمجاز و قاچاق به کشور از جمله مواردی است که باید با آن‌ها برخورد کنیم. چرا که دست‌هایی هستند که برای منافع مالی و اهداف سیاسی‌شان می‌خواهند به اقتصاد کشور ضربه بزنند و ورود بی‌رویه کالا به کشور از جمله اهداف آنهاست.

سردار اشتری با بیان این مطلب که طی سال‌های گذشته پلیس اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده و با افرادی که سازماندهی شده و یا سازماندهی نشده قاچاق کالا کرده‌اند برخورد کرده است، اعلام کرد: در راستای برخورد با ورود غیرقانونی و قاچاق کالا به کشور توفیقاتی داشته‌ایم که کفایت نمی‌کند؛ باید با برنامه‌ریزی بهتر و استفاده از تکنولوژی روز و همکاری همه دستگاه‌ها با ناجا از سرچشمه جلوی ورود کالای قاچاق را بگیریم.

وی با تاکید بر این مطلب که اگر اقدامات مجاهدانه پلیس و همکاری سایر دستگاه‌ها وجود نداشت مشکلات چند برابر می‌شد تصریح کرد: پلیس در خدمت تمام فعالان اقتصادی و افرادی است که در اقصی نقاط کشور در حال خدمت هستند. تا با آرامش کامل به فعالیت خود بپردازند؛ ما سعی می‌کنیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم تا مانع نشویم و حامی باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی به وضعیت کنونی کشور اشاره و تصریح کرد: در این وضعیت کنونی که بیشترین فشار از ناحیه موضوعات اقتصادی باید به رونق تولید کمک کنیم و همه دستگاه‌های مسئول و ناجا با هم همکاری کنند.

سردار اشتری با انتقاد از نگاه بعضی‌ها به پلیس اظهار داشت: شاید نگاه بعضی‌ها به پلیس نگاه سلبی و جنبه‌های برخوردی باشد، اما ما پلیس امنیت اقتصادی را در ناجا راه‌اندازی کرده‌ایم و با شبکه‌ها و مافیا‌های که به دنبال ضربه به اقتصاد کشور بوده و هستند با کمک دستگاه قضایی هوشمندانه و قاطعانه برخورد کرده‌ایم؛ برخورد با مفاسد برای ارتقاء رونق تولید در کشور است.

وی گفت: اگر هم پرونده‌ای تشکیل شده و برخوردی صورت گرفته برای حمایت از کسانی است که صادقانه، پاکدستانه و مجاهدانه کار می‌کنند وگرنه شما نمی‌توانید در فضایی آرام و مسیر درست حرکت کنید؛ هر اقدام پلیس در راستای بهبود وضعیت اقتصادی در کشور و کمک به رونق تولید و حمایت از تولیدگران و اقتصادگران و پیشگیری از جرایم است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->