تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

نخستین اقامتگاه بوم‎گردی با رویکرد گردشگری مزرعه در کوهسرخ راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۵۱۲
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
نخستین اقامتگاه بوم‎گردی با رویکرد گردشگری مزرعه در کوهسرخ راه‌اندازی می‌شود
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشمر گفت: نخستین اقامتگاه بوم‎گردی با رویکرد گردشگری مزرعه در حال برنامه ریزی است.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا یوسفی در جلسه کمیسیون گردشگری و کسب وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران در کوهسرخ با بیان این مطلب افزود: هم اکنون تعداد ۵ اقامتگاه بوم گردی در شهرستان تازه تاسیس کوهسرخ فعالیت است.


وی با بیان این که اگرو توریسم منطقه کوهسرخ توسعه می‌یابد، ادامه داد: موضوع مزیت‌های چندجانبه گردشگری شهرستان کوهسرخ و مزیت‌های منطقه توسط معین اقتصادی منطقه در جلسه کمیسیون گردشگری و کسب وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران مطرح شد و از اعضا برای مطالعه سرمایه گذاری، توسعه کسب وکار و برگزاری تور‌های مشترک با بومگردی منطقه دعوت شد.


همچنین علی شریعتی مقدم رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق ایران و خراسان رضوی در این جلسه گفت: همکاری مشترک دو‌کمیسیون در مورد اگرو توریسم و جذب گردشگر داخلی و بین المللی توجه به توسعه کشاورزی تجاری از طریق آئین ها، هنر و میراث کشاورزی مناطق مختلف کشور را در خواست داریم.


وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های مهم وجود پیوند‌های فرهنگی، هنری، تاریخی، آیینی و طبیعی است که می‌تواند با ثبت ملی و بین المللی به رونق تولید محصولات کشاورزی و صنایع وابسته بیانجامد.


در این جلسه، محمد ابراهیم لاریجانی مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز با تأکید بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود گفت: بازدید افراد شاخص بین المللی از منطقه کوهسرخ در خراسان رضوی با ده‌ها میلیون بازدید کننده در فضای مجازی از ظرفیت‌های اثر گذار است که باید به کار گرفته شود.


همچنین در این جلسه علی اکبر عبدالملکی رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کار‌های وابسته اتاق ایران بر همکاری هدفمند دو کمیسیون اتاق و سایر بخش‌ها تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->