شهر اصفهان در امنیت و آرامش است+فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
سرخط خبرها

دستور رییس جمهور به ۴ وزیر برای رسیدگی به مردم گیلان بعد از بارش شدید برف+تصویر

  • کد خبر: ۱۷۵۵۵
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
دستور رییس جمهور به ۴ وزیر برای رسیدگی به مردم گیلان بعد از بارش شدید برف+تصویر
محمود واعظی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، از دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به وضعیت مردم گیلان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، از ساعات ابتدایی دیروز و در پی بارش کم‌سابقه برف در استان گیلان، رئیس‌جمهور پیگیر وضع این استان بوده و بنده به نمایندگی از ایشان، با استاندار و وزرای راه، نیرو و ارتباطات برای حل مشکلات مردم شریف این استان گفت‌وگو و مسائل را پیگیری کردم. دستگاه‌های امدادی در طول این مدت، به هموطنانی که در راه‌های استان گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند که این فرایند همچنان ادامه دارد و صدها نفر از پرسنل هلال‌احمر و راهداری مشغول خدمت‌رسانی هستند.

تلاش برای ترمیم زیرساخت‌های آب و برق و ارتباطات نیز در جریان است، بخش اعظم قطعی‌ها و مشکلات با تلاش همه دستگاههای دخیل برطرف شده و دولت با تمام توان تلاش می‌کند مشکلات باقی‌مانده نیز به سرعت مرتفع شود. وضع سایر استانهای گرفتار برف و سرمای شدید نیز به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود و دستگاه‌های امدادی در این استانها نیز با تمام توان فعال هستند.

دستور رئیس جمهور به ۴ وزیر برای تسریع در روند خدمت‌رسانی به استان‌های شمالی

همچنین گزارشی از وضعیت استان های مناطق شمالی کشور به‌ویژه پس از بارشهای سنگین برف در استان‌های گیلان و مازندران در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ارائه شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور پس از ارائه این گزارش، به وزیران راه و شهرسازی، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه های خود را برای تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این بارش‌ها به‌کار گیرند.

همچنین قرار شد محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت، عازم منطقه شود و از نزدیک با مردم و مسوولان محلی گفت وگو و مشکلات را بررسی کند.

 

دستور رییس جمهور به ۴ وزیر برای رسیدگی به مردم گیلان بعد از بارش شدید برف+تصویر

منبع: خبر آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->