بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گلایه معاون راهداری کشور: ۹۰ درصد خودرو‌ها زنجیر چرخ نداشتند

  • کد خبر: ۱۷۵۶۴
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
گلایه معاون راهداری کشور: ۹۰ درصد خودرو‌ها زنجیر چرخ نداشتند
معاون راهداری کشور با بیان اینکه ساعات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و برخی از راهداران حتی در طول ۴۸ ساعت هیچ غذایی برای خوردن نداشتند، تاکید کرد: از مردم بسیار گله‌مند هستیم چرا که پیش از شروع این موج سرما از آن‌ها خواسته بودیم از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حیدر مطاعی درباره آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان اظهار داشت: مشکل ترافیکی فقط در ورودی شهر رشت و پس از عوارضی امامزاده هاشم تا شهر رشت وجود داشت که برودت هوا و بارش برف باعث شد ۲۰ کیلومتری شهر رشت ماشین‌های سبک و سنگین بدون زنجیر چرخ و با زنجیر چرخ در این مسیر گیر کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه ارتفاع بارش برف در این مسیر به بیش از یک متر رسید و صف بسیار طولانی از ماشین‌های متوقف شده ایجاد شده بناچار نیوجرسی‌های بخشی از جاده را برداشتیم و در یک لاین مسیر مقابل را به این خودرو‌ها اختصاص دادیم تا مردم بتوانند خود را به رشت برسانند.

معاون راهداری با تاکید بر اینکه مسیر باز شده یک لاین بود و به همین دلیل تردد خودرو‌ها بسیار کند انجام می‌شد، گفت: به هر حال توانستیم با این اقدام بخشی از مشکل را برطرف کنیم.

مطاعی گفت: مهمترین دلیل ایجاد صف‌های طولانی از خودرو‌های متوقف شده در این مسیر رها کردن خودرو‌ها از سوی رانندگان بود. برخی از رانندگان پس از ۲ الی ۳ ساعت معطلی در جاده خودروی خود را که اغلب آن‌ها خودرو‌های سنگین از نوع تریلر بود در میان جاده رها کرده و خودشان را برای استراحت به محلی رساندند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ راهی برای جابجایی این خودرو‌ها نداشتیم، ادامه داد: نیرو‌های راهداری توانستند خودرو‌های سبک را با هل دادن به کنار جاده‌ها منتقل کنند، اما هیچ راهی برای انتقال خودرو‌های سنگین بدون سرنشین و راننده نداشتیم.

معاون راهداری کشور با بیان اینکه ساعات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و برخی از راهداران حتی در طول ۴۸ ساعت هیچ غذایی برای خوردن نداشتند، تاکید کرد: از مردم بسیار گله‌مند هستیم چرا که پیش از شروع این موج سرما از آن‌ها خواسته بودیم از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند.

وی افزود: متاسفانه ۹۹ درصد خودرو‌هایی که در این مسیر گیر افتاده بودند مجهز به زنجیر چرخ نبودند برخی از خودرو‌ها هم با خود زنجیر چرخ به همراه داشتند، اما با توجه به سرمای شدید حاضر نبودند از ماشین پیاده شوند و زنجیر چرخ را نصب کنند.

مطاعی با اشاره به توقف خودرو‌های سنگین و نبود رانندگان این خودرو‌ها برای حرکت دادن آن‌ها اظهار داشت: هر چند پلیس جریمه‌هایی را برای آن‌ها در نظر گرفت، اما این جریمه برای آن‌ها مهم نبود و همچنان به کار خود ادامه می‌دادند.

معاون راهداری ادامه داد: از رانندگان تقاضا می‌کردیم خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند، اما حاضر به این کار نبودند و با چند متر حرکت به دلیل شرایط جاده به خودروی جلویی برخورد می‌کردند و گره ترافیکی ایجاد می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه صبح امروز با گرم‌تر شدن هوا نمک‌پاشی در این مسیر (خروجی آزادراه قزوین – رشت و ۲۰ کیلومتری شهر رشت از سمت امامزاده هاشم) انجام شد و خوشبختانه حرکت خودرو‌ها در این مسیر جریان پیدا کرده است، اما با توجه به شرایط، ترافیک سنگین و حرکت کند است و می‌توان گفت گره ترافیکی و توقف خودرو‌ها به پایان رسیده است.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->