استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

اعتراض رسمی پرسپولیس به AFC

  • کد خبر: ۱۷۶۶۹
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
اعتراض رسمی پرسپولیس به AFC
باشگاه پرسپولیس با ارسال ویدیوی دو اشتباه تاثیرگذار داور دیدار با الدحیل مراتب اعتراض رسمی خود به کنفدراسیون فوتبال اسیا را اعلام‌خواهد داشت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین قدوسی افزود:به گفته کارشناسان داوری داور با نادیده گرفتن خطای مانزوکیچ روی نادری نقش مهمی در رسیدن حریف به گل زودهنگام داشت. کارشناسان داوری روی این اشتباه داور همچون اشتباه در اعلام ضربه ایستگاهی منجر به گل اول استقلال و سالم بودن گل دوم سرخ‌ها در دربی اتفاق نظر داشته اند. همچنین برخی کارشناسان تاکید داشته اند که بازیکن الدحیل دردقیقه ۴۱ بخاطر خطای خشن روی ترابی می‌بایست اخراج می‌شد.

وی تصریح کرد:خطای منجر به گل و ده نفره نشدن الدحیل در نیمه اول اشتباهاتی بوده که در باخت تیم تاثیر داشته و با جمع بندی مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم واقای گل محمدی مراتب اعتراض به‌ای اف سی اعلام‌خواهد شد.

وی گفت: جمع بندی اظهار نظر‌های کارشناسان خبره‌نشان می‌دهدپرسپولیس از اشتباهات داوری در سه فصل گذشته اسیب دیده است. پنج مورد اشتباه فاحش در چهار بازی فصل ۲۰۱۹ نقش موثری در عدم صعود تیم از مرحله گروهی داشت، حداقل دو اشتباه موثر در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان (فصل ۲۰۱۸) و دو اشتباه محرز داوری در نیمه نهایی فصل ۲۰۱۸ (دیدار رفت با الهلال) نیز به پرسپولیس لطمات جبران ناپذیری وارد کرد. احتمال دارد باشگاه پس از جمع بندی نهایی علاوه بر ویدیوی بازی با الدحیل و اشتباهات داوری فصل قبل ویدیوی اشتباهات سه فصل گذشته را نیز به کنفدراسیون ارسال کند تا دپارتمان داوری کنفدراسیون بررسی کرده و مطلع باشد که این باشگاه به شدت از ناحیه داوری اسیب دیده و می‌بایست دقت بیشتری شود تا جلوی تکرار این روند گرفته شود

قدوسی در پایان گفت: بدون تردید و بی انکه بخواهیم باخت تیم را توجیه کنیم تاکید داریم دو اشتباه داوری در ناکامی مقابل الدحیل تاثیرگذار بود و عدم صعود سرخ‌ها در فصل گذشته لیگ قهرمانان ریشه در اشتباهات داوری داشت و باشگاه برای جلوگیری از تکرار این روند اعتراض صریح خود را به کمیته برگزاری مسابقات اعلام‌خواهد کرد. باشگاه فصل قبل هم رسما به داوری‌ها اعتراض کرد و امیدواریم در ادامه رقابت‌ها شاهد این اشتباهات فاحش و تاثیرگذار نباشیم.

مدیر روابط همومی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: همچین باید بگوییم کادر فنی با توجه به اتفاقات بازی تذکرات لازم را درباره عدم اعتراض به داوری و تمر کز کامل روی بازی را داده و، اما در عین حال یک اتفاق دلیل نمی‌شود که باشگاه اعتراض رسمی خود به کنفدراسیون را ارایه نکند و هر اتفاقی در جای خود باید مورد بررسی قرار گیرد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->