نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

بیماران خاص نگران تامین دارو در نوروز ۹۹ نباشند

  • کد خبر: ۱۷۷۵۰
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
بیماران خاص نگران تامین دارو در نوروز ۹۹ نباشند
تمهیدات لازم جهت تامین دارو‌های بیماران خاص در نوروز ۹۹ پیش‌بینی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت از تمهیدات اندیشیده شده جهت تامین داروهای بیماران خاص در نوروز ۹۹ خبر داد.

دکتر مهدی شادنوش درخصوص تمهیدات وزارت بهداشت برای تامین داروی بیماران خاص در طول نوروز ۹۹ گفت: از آنجایی که این بیماران دارای بیماری مزمن هستند، از گذشته شناسایی شده‌اند و بعید است که در طول ایام عید نوروز برای تهیه دارو با مشکل مواجه شوند.

وی افزود:‌ هر بیماری پزشک خود را می‌شناسد و با او در ارتباط است. همچنین دُز دارویی که بیمار باید مصرف کند کاملا مشخص است و پزشکان تا پیش از فرارسیدن ایام تعطیلات، بیماران خود را مدیریت می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت ادامه داد: برای تامین دارو و تجهیزات در طول عید تمهیدات لازم اندیشیده شده و به هیچ عنوان نگرانی برای موجودی دارو نداریم و توزیع به‌دقت انجام خواهد شد.

شادنوش درادامه با تاکید بر اینکه داروهای مصرفی بیماران خاص داروهایی نیست که توزیع آن هفتگی انجام شود، اظهار کرد: معمولا نیازهای دارویی بیمار بسته به نوع بیماری او برای چند ماه تامین می‌شود و هیچ نگرانی نخواهیم داشت.

وی در خصوص تامین داروی بیماران MPS در ایام نوروز نیز تصریح کرد: داروی این بیماران هم با کمک‌های سازمان‌های مختلف، تامین شده است و در طول عید در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->