نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

قوی‌ترین مرد آسیا ایرانی شد

  • کد خبر: ۱۸۲۸۷
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
قوی‌ترین مرد آسیا ایرانی شد
در پایان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان سال۲۰۲۰ قاره آسیا در تاشکند عنوان قوی‌ترین وزنه‌بردار به اسفندیاری و شریفی ملی‌پوشان کشورمان رسید.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ۲۰۲۰ آسیا به میزبانی تاشکند ازبکستان، ظهر امروز آیت شریفی و رضا حسن‌پور دو ملی‌پوش دسته ۱۰۹+ کیلوگرم جوانان کشورمان روی تخته رفتند. در نهایت شریفی با مجموع ۳۷۲ کیلوگرم دو مدال طلا و یک نشان نقره را کسب کرد و حسن‌پور با مجموع ۳۶۴ کیلوگرم به یک مدال طلا، یک نشان نقره و یک گردن‌آویز برنز رسید.

شریفی در حرکت یکضرب به ترتیب وزنه‌های ۱۵۷، ۱۶۵ و ۱۷۰ کیلوگرم را مهار کرد. وی در حرکت دوضرب دو وزنه ۱۹۲ و ۲۰۲ کیلوگرم را به راحتی بالای سر برد، ولی در سومین حرکت به دلیل مصدومیت نتوانست موفق باشد و وزنه ۲۱۰ کیلویی را انداخت. بدین ترتیب دو مدال طلای یکضرب و مجموع و یک نقره دوضرب را از آن خود کرد. ‎

حسن‌پور در حرکت یکضرب وزنه‌های ۱۵۳ و ۱۶۱ کیلوگرم را در اولین و دومین انتخاب به ثبت رساند، ولی در حرکت سوم که به دنبال گرفتن مدال نقره بود نتوانست وزنه ۱۶۴ کیلویی را مهار کند و به مدال برنز یکضرب دست یافت.

وی در حرکت دوضرب ۱۹۵ را به راحتی مهار کرد، اما در حرکت دوم با اینکه می‌توانست به راحتی وزنه ۲۰۳ کیلویی را در اختیار خود کند، وزنه از دستانش افتاد. البته در سومین حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه ۲۰۳ کیلوگرم شد. در نهایت یک طلا دوضرب، یک نقره مجموع و یک برنز یکضرب را به دست آورد.

رده‌بندی نهایی وزنه‌برداران دسته ۱۰۹+ کیلوگرم:
۱- آیت شریفی: یکضرب ۱۷۰ (طلا)، دوضرب ۲۰۲ (نقره) و مجموع ۳۷۲ کیلوگرم (طلا)
۲- رضا حسن‌پور: یکضرب ۱۶۱ (برنز)، دوضرب ۲۰۳ (طلا) و مجموع ۳۶۴ کیلوگرم (نقره)
۳- النجار از سوریه: یکضرب ۱۶۲ (نقره)، دوضرب ۱۹۱ (چهارم) و مجموع ۳۵۳کیلوگرم (برنز)
۴- لی از کره‌جنوبی: یکضرب ۱۵۵، دوضرب۱۹۲ (برنز) و مجموع ۳۴۷ کیلوگرم
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->