حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ورود بهاروند و بازنشسته‌ها به فدراسیون‌ ممنوع

  • کد خبر: ۱۸۹۵۵
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
ورود بهاروند و بازنشسته‌ها به فدراسیون‌ ممنوع
بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی، انتخاب بازنشسته‌ها به‌عنوان نواب رئیس فدراسیون فوتبال را ممنوع اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهم‌ترین موضوع فوتبال ایران درحال‌حاضر بعد از انتخاب سرمربی، انتخابات فدراسیون فوتبال است؛ جایی‌که جانشین مهدی تاج و همچنین نواب اول تا سوم به‌طور‌رسمی انتخاب می‌شوند. بااین‌حال سازمان بازرسی با ارسال چند نامه مهم در هفته‌های گذشته، آمدن بازنشسته‌ها به گردونه انتخابات ریاست را ممنوع اعلام کرده است.
 
درهمین‌راستا مسعود طاهری‌جعفری، بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور، گفت: سازمان بازرسی کل کشور به‌موجب وظایف قانونی برمبنای قوانین حاکم اظهارنظر می‌کند. دراین‌خصوص باید گفت که مبنای قانون، منع‌به‌کار‌گیری بازنشستگان مصوب ۱۳۹۵ و اصلاحیه آن که مصوب سال ۹۷ است، به روشنی آمده که به‌کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه به بازنشستگان و افرادی که بازخرید شده‌اند، در دستگاه اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و کلیه دستگاه‌هایی که به‌هر‌نحوی از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند، ممنوع است.
 
وی در ادامه گفت: این دستگاه‌های اجرایی در ماده ۵ قانون مدیریت کشوری به‌صراحت ذکر شده که کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و نهاد‌های عمومی غیردولتی و کلیه دستگاه‌هایی که مشمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر و تصریح نام است، دستگاه اجرایی نامیده می‌شود. پیش از این عنوان می‌شد که فدراسیون فوتبال جزو نهاد‌های غیردولتی است؛ اما بودجه و کمک مالی از طریق برخی نهاد‌های دولتی و وزارت ورزش به این نهاد پرداخت می‌شود.
 
طاهری‌جعفری دراین‌باره گفت: قانون فهرست نهاد‌های غیردولتی در بند ۱۱ به صراحت فدراسیون‌های ورزشی را جزو نهاد‌های عمومی غیردولتی نام می‌برد. در این باب با عنایت به اینکه فدراسیون‌ها جزو نهاد‌های عمومی غیردولتی هستند، پس حتما مشمول قانون منع‌به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند. بازرس سازمان بازرسی در ادامه سخن مهمی را مطرح کرد و حضور بازنشسته‌ها به‌عنوان نواب رئیس را ممنوع اعلام کرد.
 
طاهری دراین‌رابطه گفت: به‌واسطه توضیحی که دادم، تکلیف رئیس فدراسیون مشخص است. درباره نواب رئیس هم با عنایت به اینکه در تعریف این مشاغل می‌گوییم نایب‌رئیس اول، دوم و سوم جزو شغل‌های تمام‌وقت هستند. نایب‌رئیس اول جانشین رئیس است، نایب‌رئیس دوم رئیس سازمان لیگ می‌شود و نایب‌رئیس سوم کمیته بانوان را دارد و همه این‌ها تمام‌وقت تلقی می‌شوند و شغل هستند و به‌همین‌دلیل افراد بازنشسته در آن نمی‌توانند مشغول باشند. با توجه به این اظهارنظر حضور حیدر بهاروند و محمود اسلامیان را به‌طور‌کلی باید در انتخابات منتفی بدانیم. ۲ فردی که نواب رئیس افرادی مثل محمدحسین قریب، حبیب کاشانی، مهدی محمدنبی و هدایت ممبینی هستند. بااین‌حال احتمال دارد انتخابات هم به‌طور‌کامل با تعویق روبه‌رو شود. بااین‌حال نامزد‌های انتخابات به‌جای محمود اسلامیان و همچنین حیدر بهاروند می‌توانند سرپرست معرفی کرده و در مرجع انتخاباتی بعدی افراد مدنظرشان برای این پست را انتخاب کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->