دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال است

  • کد خبر: ۱۸۹۶۸
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
  • ۱
مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال است
مجلس موافق تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال است چراکه یک پیشنهاد کارشناسی و پزشکی در شرایط کنونی است. مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند یک ماه بیشتر سال تحصیلی را در تابستان ادامه دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در شرایط کنونی باید سفر‌ها و تجمعات غیرضروری کنسل شود و شیوه زیارت نیز می‌تواند تغییر کند تا با پیشگیری تا گرم شدن هوا از این مرحله عبور کنیم.

 

اسدالله عباسی با اشاره به ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا، بیان کرد: باتوجه به گزارشی که وزیر بهداشت در جلسه روز دوشنبه مجلس ارائه دادند اکنون نه درمانی در خصوص کرونا وجود دارد و نه دارویی برای آن کشف شده است. این ویروس یک پدیده اجتناب ناپذیر است که در بیش از ۳۰ الی ۴۰ کشور دنیا سرایت کرده است.



بیشتر بخوانید: موافقت با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا ۱۵ فروردین‌ماه

وی در ادامه اظهار کرد: به دلیل رفت و آمد‌های بعضی از اتباع کشور‌های همسایه مثل افغانستان، پاکستان و حضور حدود ۱۰۰۰ نفر از اتباع چینی در قم باعث شد این بیماری نیز به کشور ما سرایت کند. امروز تنها راه ممکن پیشگیری است که در گام اول باید از تجمع در اماکن نظیر مدارس، دانشگاه‌ها، اماکن ورزشی و مذهبی جلوگیری شود. از انجام تردد‌های غیر ضروری نیز باید پرهیز شود.

 

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استفاده از مواد ضدعفونی کننده و ماسک برای افرادی که نشانه‌های مشکوک بیماری را دارند ضروری است. تنها راه مصون ماندن از این بیماری توجه به نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت است که متاسفانه در چند روز گذشته شاید خیلی جدی به این موضوع توجه نشد و شاهد افزایش سفر‌های غیر ضروری به استان گیلان و مازندران بودیم.

 

وی در ادامه تاکید کرد: سفر‌ها و تجمعات غیر ضروری باید کنسل شود و شیوه زیارت نیز می‌تواند در شرایط کنونی تغییر کند. باید با پیشگیری تا گرم شدن هوا از این مرحله عبور کنیم. تا زمان سرد بودن هوا این ویروس ماندگار است، اما با گرم شدن هوا از بین خواهد رفت. 

منبع: خبرآنلاین

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
1
5
تعطیلی قطعیه فقط میخوان قطره چکانی اعلام کنن که خانواده ها نرن مسافرت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->