آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

۲۰۰۰ خط همزمان برای مشاوره در رابطه با ویروس کرونا

  • کد خبر: ۱۹۰۲۰
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
۲۰۰۰ خط همزمان برای مشاوره در رابطه با ویروس کرونا
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در حال حاضر در هر شیفت ۱۰۰ هزار محلول و ۳۵ هزار ژل در حال تولید است و تا رفع نیاز مردم تولید ادامه خواهد داشت و ۲۰۰۰ خط همزمان برای مشاوره در رابطه با ویروس کرونا راه اندازی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مراسم راه اندازی مرکز تلفن با ۲۰۰۰ خط همزمان برای مشاوره در رابطه با ویروس کرونا، واردات ۵۰ میلیون ماسک، تغییر خط تولیدات دارویی شرکت های تحت مدیریت ستاد به تولید مواد ضد عفونی کننده و اعزام تیم‌های کاروان سلامت به استان قم و گیلان)، اظهار کرد: ان‌شاءالله به زودی این مرحله نیز دفع بلا خواهد شد چرا که کشور ما با توجه به توانمندی هایی که دارد شکست نخواهد خورد.

 

مخبر با بیان اینکه یکی از اقداماتی که انجام شد این بود که خط تولید هر سه کارخانه تولیددارو، البرز دارو و سبحان دارو را عوض کردیم، افزود:  در حال حاضر در هر شیفت ۱۰۰ هزار محلول و ۳۵ هزار ژل در حال تولید است و  تا رفع نیاز مردم تولید ادامه خواهد داشت.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به توصیه وزیر بهداشت قرارداد تولید ۵۰ میلیون ماسک را منعقد کردیم که محموله اول آن فردا در تهران خواهد بود.

 

او با بیان اینکه قرارداد تولید  ۳.۵ میلیون ماسک N95 که مخصوص پزشکان است را منعقد کردیم،  گفت: ظرف چند روز آینده کمبود بین تولید و نیاز مردم مرتفع خواهد شد.

 

مخبر ادامه داد: ستاد اجرایی دخالتی در توزیع و ارزشگذاری ندارد و تنها مسئولیت واردات آن را دارد که در نهایت تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

 

رئیس ستاد اجرایی گفت: قرارداد تولید یک میلیون دست لباس پزشکان نیز منعقد شده است که ظرف ۳ الی ۴ روز آینده این لباس‌ها نیز در تهران تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

 

مخبر با بیان اینکه ۶ کاروان سلامت به قم و ۴ کاروان سلامت به گیلان با تمام تجهیزات مقابله با کرونا اعزام شدند، گفت:  ۸۰ پزشک این کاروانها را پشتیبانی می کنند.

 

مخبر ادامه داد: مشاوره ها و درمان‌های تله مدیسین در دو شهر قم و گیلان در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دو کارخانه در تهران در دستور کار است، گفت: که این دو کارخانه ماسک‌های N99 را ایجاد خواهد کرد و در نهایت تحویل مردم خواهیم داد.

 

مخبر گفت: ضمن تاکید بر این نکته که ستاد هیچ نقشی در قیمت گذاری و توزیع این محصولات نخواهد داشت و صرفا تحویل وزارت بهداشت خواهد شد، افزود متعهد خواهیم بود تا زمان رفع نیاز مردم تولیدات را انجام دهیم تا کمبود آن با اعلام وزارت بهداشت مرتفع شود.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه دو روز گذشته جلسه ای با تولیدکنندگان ماسک و مواد ضد عفونی کننده برگزار شد، گفت: کمبود های آن حل و یا در حال حل شدن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->