استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

بازی‌های حساس لیگ برتر در برابر سکو‌های خالی

  • کد خبر: ۱۹۰۶۴
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
بازی‌های حساس لیگ برتر در برابر سکو‌های خالی
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به خاطر کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز با انجام ۵ مسابقه آغاز می‌شود. در بازی‌های حساس امروز از جمع مدعیان فقط تراکتور بازی ندارد و ممکن است استقلال موقتا جانشین قرمزپوشان تبریزی شود. در تهران و در ورزشگاه خالی آزادی، سرخ‌پوشان تهرانی میزبان شهرخودرو مشهد خواهند بود و استقلال در سیرجان باید به میهمانی گل‌گهر برود. شهرآورد جذاب اصفهان هم امروز برگزار خواهد شد و ۲ تیم پرطرف‌دار نصف جهان مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.
 



بهترین فرصت آبی‌ها برای رسیدن به رده دوم
تقابل قوی‌ترین خط حمله لیگ با ضعیف‌ترین آن در کویر! استقلال با ۳۹ گل زده خطرناک‌ترین خط حمله لیگ را دارد، اما تیم گل‌گهر فقط ۱۱ گل زده است. بااین‌حال اکنون گادوین منشا، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس، در گل‌گهر مقابل استقلال قرار می‌گیرد. استقلال البته در خط دفاع متزلزل نشان داده است و باید دید که این‌مرتبه فرهاد مجیدی چه ترکیبی را برای خط دفاع تیمش در نظر می‌گیرد. مدافع خارجی و جدید استقلال در بازی با ذوب‌آهن غایب بود. استقلال در صورت پیروزی در این مسابقه شانس صعود به رده دوم جدول و رسیدن به یک‌قدمی پرسپولیس را در جدول لیگ دارد. گل‌گهر نیز برای فرار از سقوط می‌جنگد. بازی رفت را استقلال ۲ بر ۱ برد. آن‌زمان وینگو بگوویچ هدایت گل‌گهر را برعهده داشت و در استقلال هم استراماچونی مربی بود. اکنون ۲ تیم با ۲ مربی جدید مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

طلسم زوج خطرناک سیرجانی‌ها برابر استقلال
زوج خط حمله گل‌گهر امروز به‌دنبال زدن اولین گل مقابل استقلال است. گادوین منشا و یونس شاکری، زوج خط حمله گل‌گهر، که در ۴ بازی اخیر ۵ گل به ثمر رسانده‌اند، تابه‌حال مقابل استقلال گل‌زنی نکرده‌اند. این می‌تواند نکته جالبی در بازی گل‌گهر برابر استقلال باشد، چراکه منشا و شاکری سعی خواهند کرد طلسم دروازه استقلال را بشکنند. این ۲ بازیکن در بازی امروز فرصت دارند تا بتوانند گل‌زنی برابر استقلال را نیز به کارنامه خودشان اضافه کنند. در گل‌گهر، اما بازیکنانی هستند که سابقه گل‌زنی برابر استقلال را دارند. مهرداد بایرامی ۲گل، بهنام برزای و احمد زنده‌روح هرکدام سابقه یک‌بار گل‌زنی برابر استقلال را دارند.

استقلال و گل‌گهر با ۲ غایب به‌مصاف هم می‌روند
استقلال در هفته‌های گذشته از هیچ چیز به اندازه بازیکنان مصدوم پرتعداد اذیت نشده است؛ موضوعی که در بازی با الاهلی به اوج رسید و آبی‌ها ٩ بازیکن خود را به‌دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشتند. بااین‌حال رفته‌رفته با رسیدن مصدومان استقلال این تیم برای بازی با گل‌گهر شرایط بهتری را تجربه می‌کند و تنها ٢ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. سیاوش یزدانی و شیخ دیاباته، تنهامصدومان اردوی استقلال هستند که شرایط حضور در بازی‌های استقلال را ندارند و سایر نفرات مشکلی برای حضور در این بازی نخواهند داشت. همچنین عارف غلامی و مرتضی تبریزی که به دلایل نامعلومی از فهرست استقلال برای بازی با ذوب‌آهن خارج شدند، در صورت صلاحدید فرهاد مجیدی می‌توانند در بازی با گل‌گهر آبی‌ها را همراهی کنند. گل‌گهر هم برای دیدار با استقلال ۲ یار اصلی‌اش را به‌دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد. میلاد فراهانی با دریافت کارت زرد در دیدار برابر نفت‌آبادان این بازی را به‌دلیل محرومیت از دست داد. مهرداد بشاگردی یک دروازه‌بان باتجربه است که فصل گذشته دروازه‌بان اول گل‌گهر بود و همراه این تیم به لیگ برتر آمد. مهرداد عبدی، هافبک چپ گل‌گهر، دومین غایب این تیم است. او در بازی با نفت دچار شکستگی گونه شد و این بازی را از دست داد. جلالی برای جانشینی عبدی البته دستش پر است و حتی ممکن است برابر استقلال دست به تغییر روش بزند. او در بازی با صنعت‌نفت مهرداد بایرامی را به‌جای عبدی به زمین فرستاد.

مجیدی: مگر ما ضدویروس هستیم؟
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، این‌روز‌ها حسابی از شرایط و وضعیت تیمش ناراضی است. مجیدی در مدت کوتاهی که سرمربی استقلال شده، نتایج خوبی با این تیم کسب کرده است؛ اما مشکلات عدیده او را حسابی به کار در این تیم دلسرد کرده است. از نداشتن یک زمین تمرین در روز‌های بارانی تهران تا مشکلاتی که در پرواز‌های این تیم وجود دارد، مشکلات مالی و البته عدم حمایت باشگاه از تصمیم‌های او همه و همه مسائلی است که فرهاد مجیدی را حسابی از آینده دلسرد کرده است. مجیدی که قرار است تیمش امروز برابر گل‌گهر قرار بگیرد، درباره تیمش و نگرانی‌هایی که برای برگزاری این بازی وجود دارد، گفت: باید از تصمیم‌گیرنده‌ها پرسید که آیا حتما باید یکی از ما جان خودمان را از دست بدهیم تا مسئولان به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند؟ ما جانمان را از سر راه آورده‌ایم؟ ما ضدویروس هستیم؟! مگر بازی‌های لیگ ایتالیا لغو نشده است؟ آن‌ها کمتر از ما به فکر بهداشت و سلامتی‌شان هستند؟ سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در ادامه افزود: فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها و هتل‌ها همگی پاک و ضدویروس هستند که ما باید به‌خاطر چند بازی سفر کنیم و جانمان را به خطر بیندازیم؟ چرا موضوع به این سادگی را درک نمی‌کنند؟ ارزش جان انسان‌ها از فوتبال و لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خیلی خیلی بیشتر است. به‌عنوان یک عضو از جامعه فوتبال می‌خواهم که به سلامتی بازیکنان و مربیان و داوران و سایر مسئولان اهمیت بدهند. با این حجم از نگرانی خانواده‌های بازیکنان، نمی‌توان سفر کرد. با اضطراب و استرس و ترس به‌خاطر این ویروس حتی خطر مصدومیت بازیکنان بیشتر می‌شود. این‌ها بدیهیات پیش‌پا‌افتاده‌ای است که واقعا مشخص نیست چطور درنظر گرفته نمی‌شود. مجیدی همچنین درباره بازی معوقه سپاهان و پرسپولیس هم گفت: تیم‌های استقلال، تراکتور و شهرخودرو و سایر مدعیان از ماجرا‌های بازی سپاهان با پرسپولیس متضرر شدند. تمام مدعیان قهرمانی منتظر نتیجه این بازی بودند. باید با طراحان این اتفاق‌ها شدیدترین برخورد را کرد. اگر بازی تکرار شد که هیچ، اما اگر رأی دیگری صادر شد، جریمه‌ها باید خیلی بیشتر از نتیجه یک بازی باشد. مجیدی همچنین درباره بازی با تیم گل‌گهر هم گفت: تیم آقای جلالی در نیم‌فصل دوم روند خوبی داشته است. خط حمله این تیم تقویت شده است و عملکرد درخشانی را در چند بازی قبلی از این تیم شاهد بوده‌ایم. با تمام احترامی که برای آقای جلالی، تیم گل‌گهر و مردم سیرجان قائل هستیم، برای کسب ۳ امتیاز به این شهر سفر کرده‌ایم.

بایرامی: مقابل استقلال به دنبال برد هستیم
مهرداد بایرامی بازیکن باتجربه سیرجانی‌ها در ارتباط با شرایط تیمش قبل از بازی مقابل استقلال گفت: تیم ما بعد از برد برابر آبادان شرایطش خیلی بهتر شده و نسبت به قبل اعتماد به نفس بچه‌ها بالاتر رفته است. ۲ هفته است تیم خیلی با روحیه تمرین می‌کند و آمادگی خوبی داریم. او درباره بازی برابر استقلال هم گفت: استقلال یکی از تیم‌های قوی ایران است. هم فوتبال خوبی بازی می‌کند و هم مدعی قهرمانی است. مهاجم گل گهر در ارتباط با احتمال برد این تیم در این بازی هم گفت: چرا نتوانیم استقلال را ببریم؟ در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در سیرجان ما امیدوار هستیم که بازی را ببریم و با هرکدام از بچه‌ها که صحبت کردم همه به فکر بردن هستند. او که سابقه گل‌زنی برابر استقلال را دارد درباره احتمال گل‌زنی مجددش گفت: من قبلا ۲ گل به استقلال زدم که آخرینش فصل پیش بود. فردا هم امیدوارم که بتوانم گل بزنم هرچند مهم موفقیت تیم است. البته من در گل‌گهر کمتر مهاجم بازی می‌کنم و بیشتر پستم هافبک کناری است. بایرامی در انتها هم گفت: در مورد کرونا باید بگویم که من هم معتقدم باید مسابقات را تعطیل کنند. ما خانواده داریم، خودمان مهم نیستیم، اما دوست نداریم این بیماری را به خانواده و پدر و مادرمان انتقال بدهیم. به خاطر خانواده‌هایمان هم که هست بهتر است مسابقات را تعطیل کنند.

شهرآورد اصفهان، سپاهان به‌دنبال بقا در جمع مدعیان
شهرآورد اصفهان هم می‌تواند تماشایی باشد، جایی‌که تیم‌های اول و دوم اصفهان روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند. البته هر ۲ تیم مدعی‌اند که تیم اول شهرشان هستند! به‌هر‌حال ذوب‌آهن در این مسابقه میزبان است و باید تمهیدات لازم را برای حضور بموقع سپاهان در ورزشگاه فولادشهر در نظر بگیرد تا زردپوشان اصفهانی دوباره مجبور به گرم‌کردن در راهرو‌های رختکن نشوند! ذوب‌آهن هفته گذشته مقابل استقلال با گل مردود شکست خورد و اکنون به‌دنبال جبران است. سپاهان هم نمی‌خواهد از کورس عقب بماند، ضمن اینکه هیچ‌کس نمی‌داند که نتیجه بازی این تیم با پرسپولیس چه خواهد شد. در بازی رفت ۲ تیم، سپاهان ۲ بر ۰ به پیروزی رسید؛ اما آن‌موقع علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن بود و اکنون یک مربی خارجی. ذوبی‌ها برای رسیدن به رتبه نهمی تلاش می‌کنند و اگر از سپاهان امتیاز بگیرند، این تیم را از جمع مدعیان جدا خواهند کرد.

بازگشت فکری به لیگ برتر
مسابقه تیم‌های نهم و یازدهم جدول برای هواداران آن‌ها اهمیت زیادی دارد. ماشین‌سازی که در رده نهم قرار دارد، برای ثبات در این جایگاه تلاش می‌کند و باشگاه ماشین‌سازی نیز اعلام کرده که فعلا از احد شیخ‌لاری، سرمربی این تیم، حمایت خواهد کرد. نساجی مازندران بیست‌امتیازی در رده یازدهم قرار دارد و این تیم هم برای صعود یک‌پله‌ای در جدول لیگ تلاش می‌کند. رضا مهاجری، سرمربی تیم، استعفا کرد و محمود فکری به این تیم آمد. هر ۲ تیم ازجمله‌تیم‌های باسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شوند. مسابقه رفت ۲ تیم نیز با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. ماشین‌سازی ۴ هفته است که رنگ برد را ندیده و نساجی هم در ۳ هفته اخیر ۲ باخت و یک تساوی در کارنامه‌اش ثبت شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->