راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها
نماینده مشهد:

کرونا را جدی نگرفته‌ایم

  • کد خبر: ۲۱۷۱۶
  • ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کرونا را جدی نگرفته‌ایم
نماینده مردم مشهد در مجلس علت اصلی مشکلات فعلی مشهد را ضعف مدیریت و تصمیمات لحظه‌ای دانست و گفت: برخی از مسئولان کرونا را جدی نگرفته و خود یا خانواده‌شان به مسافرت می روند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر با بیان اینکه در شرایط فعلی مشهد تنها قرنطینه چاره ساز نیست، گفت: باید در کنار قرنطینه، اقدامات دیگری هم انجام دهیم.

وی با انتقاد از عملکرد مدیریت شهر در موضوع کرونا بیان کرد: مدیریت شهری ما چه اقداماتی کرده که بتوانیم حضور مردم را در شهر به صفر برسانیم؟ برنامه‌ر یزی اصناف در ارتباط با این موضوع کجاست؟

ضعف مدیریت و تصمیمات لحظه‌ای؛ علت اصلی مشکلات مشهد

نماینده مردم مشهد در مجلس، مشکل اصلی در وضعیت فعلی مشهد را ضعف مدیریت و تصمیمات لحظه‌ای دانست و اظهار کرد: بخش دیگر مشکلات هم این است که مدیریت در تهران است زیرا مگر می‌شود کسی از دور ببیند و برای این موضوع تصمیم درستی بگیرد؟

وی در ادامه بیان کرد: شاید برای حل مشکلات، به این نتیجه برسیم که رفت و آمد هواپیماها را تعطیل کنند. با این مخالف نیستم اما به نظر من اینگونه حل نمی‌شود. این موضوع نیاز به یک سری برنامه نیاز دارد.

پژمانفر با تأکید بر پرهیز از تصمیمات مقطعی، ادامه داد: بخش قابل توجه این موضوع به تهران بر می‌گردد، رئیس جمهور بعد از زمان قابل توجهی به ظاهر، فرماندهی ستاد را عهده‌دار شده است البته عملاً هم ایشان پای این موضوع نایستاده که جوانب قضیه را بررسی کرده و با برنامه ریزی مشخصی پیش روند. اشکال اساسی همین جاست. طبیعتاً تصمیماتی که در استان گرفته می‌شود، با توجه به اختیارات استاندار و رئیس حوزه بهداشت و درمان که خیلی گسترده نیست، نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات باشد.

وی بیان کرد: الان هر کسی به راحتی می‌تواند سفر برود و هیچ کس هم مانع نیست، از آن طرف هم کار فرهنگی لازم را به اندازه کافی انجام نداده ایم. مردم باید احساس کنند که هر بیرون رفتنی باعث شیوع بیماری می‌شود. البته مردم در این زمینه تناقض‌ها و یک مدیریت بهم ریخته و باری به هر جهتی را می‌بینند و همین امر باعث می‌شود وضعیت بحرانی فعلی را جدی نگیرند.

برخی از مسئولان شرایط بحرانی را درک نکرده و به مسافرت می‌روند

منتخب مردم در انتخابات یازدهم مجلس با بیان اینکه برخی از مسئولان خودشان این حس را ندارند که شرایط بحرانی است و خود و خانواده‌هایشان به مسافرت می‌روند، اظهار کرد: موضوع دیگر، خدماتی است که باید به مردم برسد. وقتی کارگر خدماتی ندارد، مجبور است سر گذر برود و کار کند تا برای روزمره خود پول دربیاورد.

پژمانفر تأکید کرد: علت اصلی دیگر این مشکلات را مدیریت ضعیف کلان کشوری است. کسی را امروز با رودربایستی روی صندلی مدیریت نشانده اند که خودش قائل نیست این مدیریت باید توسط او انجام شود لذا امروز صرفاً با یک مدیریت خبری این مسائل را جلو می‌برند. رئیس جمهور نپذیرفته که کرونا یک بحران است و او باید نقش اساسی و محوری در ارتباط با این خصوص داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ما تا اقناع نشوند نمی‌توان آنها را وارد به کاری کرد، گفت: اگر حرم را می‌بندیم و تجمعاتی هم درست می‌شود، به این دلیل است که مردم در ارتباط با این موضوع قانع نشده اند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با تأکید بر اینکه ارتباط با مردم نباید آمرانه باشد، اظهار کرد: مردم ایران بسیار منطقی هستند و وقتی ابهامات و سوالاتشان پاسخ داده شود و سیاست یک بام و دوهوایی را در شهر مشاهده نکنند، خیلی از مسائل حل می‌شود.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->