نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

ورود سازمان برنامه و بودجه به گود «جهش تولید»

  • کد خبر: ۲۱۷۵۰
  • ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
ورود سازمان برنامه و بودجه به گود «جهش تولید»
سازمان برنامه و بودجه در دومین روز سال وارد گود جهش تولید شد تا از دیدگاه سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی ۳۱ استان و دستگاه‌های ذیربط برای تدوین برنامه‌ای کارآمد بهره مند شود.
به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان «جهش تولید»، سازمان برنامه و بودجه در دومین روز سال وارد گود جهش تولید شد تا از دیدگاه سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی ۳۱ استان و دستگاه‌های ذیربط برای تدوین برنامه‌ای کارآمد بهره‌مند شود.

با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر نقش مهم سازمان برنامه و بودجه در این امر، نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری «جهش تولید» امروز (شنبه) به ریاست «محمد باقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد؛ به منظور تدوین برنامه‌ای کارآمد در این راستا، به سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی ۳۱ استان و سایر دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شود تا اولویت‌ها و راهکار‌های پیشنهادی خود را به این ستاد اعلام کنند.

جلسه ستاد برنامه‌ریزی و راهبری «جهش تولید» به دبیری «حمید پورمحمدی» تشکیل شد و عصر فردا -سوم فروردین- نیز با دعوت از نمایندگان دستگاه‌هایی نظیر قوه مقننه، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های دولتی تشکیل خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی به رسم هر سال در نخستین لحظات سال نو، در پیامی به عموم مردم ایران، با نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید»، مسیر حرکت یک‌ساله کشور را مشخص و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.

تاکید رهبر انقلاب بر این که همه در تلاش و کوشش جهت رفع مشکلات نشان می‌دهد که انسجام و وحدت رویه در برابر مشکلات می‌تواند موانع را از پیش روی کشور بردارد.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->